Kannattaisiko leikkauttaa hiukset...? =oZ
En osaa päättää!! Olen useamman vuoden kasvattanut ja nyt on aikas pitkät hiukset joissa permis. Mutta... värjäyksistä ja permiksistä johtuen ei mikään viimeisen päälle hyväkuntoinen. Tukka on kyllä paksu ja kun pesun jälkeen laitan muotovaahtoa, ja kuivana kampaan selvityskammalla niin kyllä on uskomattoman " upea" kun se hiusten paksuus tulee esiin! Mutta mutta... en tiedä.
Millaiset hiusmallit korostavat paksua tukkaa? Naisellinen kampaus pitää kuitenkin olla =o)
Vinkeistä etukäteen kiitellen: kolmikymppinen kotiäippä =o)
Kommentit (2)
Mutta mulla jos on suorat pitkät hiukset niin ne on sitten ns päätä myöten ja sellaisesta en tykkää. Eikä mulle edes sovi sellaiset. Ja paljastan vielä että kyseessä on kotipermis minkä mieheni on mulle laittanut =oOOOOO Hyvin onnistui anyway!
ap
Permanentti kuulostaa kamalalta, sori vaan :D
Kannattaa kysellä tutuilta se paikkakunnan paras kampaaja ja mennä käsittelyyn sinne. Itselläkin on ollut hiukset joskus takamuksessa asti ja sitten leikattu 5cm lyhyeksi. Vaihtelu virkistää, mutta kuuntele sydäntäsi. Tällä hetkellä haluan olla pitkähiuksinen, antaa ihanan naisellisen olon. :P