Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken eräässä pk-seudun isossa kauppakeskuksessa, ja havaitsin naisista

Vierailija
02.08.2017 |

.. että suurin osa yli 25-vuotiaista oli joko hieman pulleita tai ylipainoisia tai isomahaisia omenoita. Olen itsekin vähän ylipainoinen, joten minua ei todellakaan haittaa muiden ylipaino enkä pidä sitä rumana, joten tämän aloituksen tarkoitus ei ole kritisoida ylipainoa. Mutta rupesin miettimään näitä av-palstan tekstejä siitä, että miehet haluavat itselleen hoikan tai normaalipainoisen naisen, ja parisuhteessa seksi loppuu jos nainen lihoo koska se vie mieheltä halut. Jos kerran täällä ulkonäkökeskeisellä pk-seudullakin suurin osa naisista tuntuu olevan vähintään lievästi ylipainoisia niin miten ihmeessä parisuhteita saadaan edes alkamaan ja miten ihmeessä niissä sitten on seksiä. Vai eikö ole seksiä, onko se enemmän normi että seksi on lakannut? Jos kaikki miehet havittelevat sitä samaa pientä osaa naisista (ne hoikkien naisten pieni vähemmistö), niin miten mistään lisääntymisistäkään tulee mitään? Tavallinen nainen tuntuu olevan hieman pulska.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni on normaali painoinen ja niin olen itsekin. Asumme PK seudulla. Hajotkaa läskeihinne

Vierailija
22/23 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naiseni on normaali painoinen ja niin olen itsekin. Asumme PK seudulla. Hajotkaa läskeihinne

Opettele yhdyssanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy mihinkään? Ap:han ihmetteli nimenomaan sitä että oikeassa elämässä näyttää siltä että suuri osa naisista on ylipainoisia ja silti heillä on puoliso ja vaikuttaisi olevan seksielämäkin.

Eli juuri sinunkaltaistesi kitinöistä huolimatta oikeassa elämässä ylipainoiset naiset kelpaavat sekä tyttöystäviksi ETTÄ vaimoiksi. Jos eivät kelpaisi, miksi niiden miehet eivät eroa vaan monet ovat ihan tyytyväisen oloisia?[/quote]

Sepä se, vaikuttaisi olevan mutta onko, enpä usko. Tyytymättömyyden voi vain haudata muiden yhteisten asioiden alle. Sitten haikaillaan mielessä jotain ihan muuta. En kadehtisi sellaista elämää.