Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Lenkkeilytuttavani (mies) kutsui saunomaan. Menenkö saunaan alasti, uikkareissa vai kieltäydynkö?

Vierailija
02.08.2017 |

Käyn lähellä asuvan tuttavamieheni kanssa lenkillä säännöllisesti. Me asumme kerrostalossa eikä ole omaa saunaa, joten kun tokaisin ajattelematta että olisi mahtavaa päästä joskus saunomaan lenkin jälkeen kutsui hän saunomaan seuraavalla kerralla lenkin jälkeen. Hän asuu rivitalossa ja on eronnut (tietääkseni seurustelee, mutta en ole varma).
Oma mieheni ei lenkkeile. Minusta on vähän arveluttavaa mennä toisen miehen luo saunomaan, koska se herättäisi vääränlaisia mielikuvia. Kieltäydynkö kutsusta, menenkö saunomaan vai ehdotanko että mun mieskin voisi tulla? Tilanne olisi eri, jos meitä olisi joku iso porukka, vaan ei ole...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan pyytää perjantaina erään naisen ohi mennen saunaan ja voin tunnustaa, että minulla 100% paneminen mielessä. Sauna on helppo tapa saada nainen alasti tekemättä itse mitään. Tällä tavalla sen seksin vonkaamisen vaan pystyy helposti naamiomaan normaaliksi kohteliaisuudeksi.

Vierailija
22/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäydyin ja sanoin saunovani vain puulämmitteisessä saunassa, muu ei ole aito sauna. Se varmasti toimisi tuohonkin tilanteeseen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kieltäydyt, eihän sitä tarvitse edes kysyä, sillä me naiset emme pelkässä uimapuvussa saati alasti kenenkään miesten nähden ole!

Vierailija
24/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero miehet aina haluavat panna naisia, näin se vain on. Pelkkää kaveruutta ei ole olemassa heteromiehen ja naisen välillä.

Vierailija
25/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei kuulu nähdä naisia alasti! kirjoitti:

No todellakin kieltäydyt, eihän sitä tarvitse edes kysyä, sillä me naiset emme pelkässä uimapuvussa saati alasti kenenkään miesten nähden ole!

Jospa ap ei olekkaan muslimi niin kuin sinä.

Vierailija
26/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei kuulu nähdä naisia alasti! kirjoitti:

Jospa ap ei olekkaan muslimi niin kuin sinä.

KUKAAN NAINEN EI IKINÄ NÄYTTÄYTYISI VÄHISSÄ VAATTEISSA SAATI ALASTI KENENKÄÄN MIEHEN NÄHDEN, EI IKINÄ!

Vierailija
27/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin kutsua lenkkikaverini saunomaan kotiini ja se saisi ihan itse päättää käykö se erikseen vai haluaako se tulla samaan aikaan saunaan vaatteet päällä tai ilman. Toki tiedostan että moni mies ehkä aiheestakin olettaa naisen alastomuuden olevan selvä merkki hänen seksuaalisesta kiinnostumisesta varsinkin jos olette kahdestaan.

Vierailija
28/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin kutsua lenkkikaverini saunomaan kotiini ja se saisi ihan itse päättää käykö se erikseen vai haluaako se tulla samaan aikaan saunaan vaatteet päällä tai ilman. Toki tiedostan että moni mies ehkä aiheestakin olettaa naisen alastomuuden olevan selvä merkki hänen seksuaalisesta kiinnostumisesta varsinkin jos olette kahdestaan.

Varmin tapa tulla raiskatuksi, ehkä salaa toivotkin sitä.

Vierailija
29/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan selvä juttu: mies kohteliaana kutsui, koska tavallaan ajoit hänet siihen toivomalla saunomista. Ainoa oikea tapa tuossa on se, että kieltäydyt kohteliaasti. Älä nyt missään nimessä ainakaan ehdota lisäporukan kutsumista.

Tuossa tilanteessa kutsu ei ole oikea kutsu, vaan kohteliaisuudesta tehty pakollinen kuvio, jossa ei ole tarkoituskaan, että kutsu hyväksyttäisiin.

Vierailija
30/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kerrankin tunteen viedä ja vastaat myönteisesti ystävälliseen kutsuun. Ja tietysti ilman vaatteita saunaan.

Ja mitä teette saunassa? Keskustelette juoksemisesta.

Vierailija
31/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kompromissi ja mene lenkkareissa.

Vierailija
32/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietenkin, mutta ymmärrät kai, että samalla lupaat miehelle kunnon naintia pesuhuonessa, eteisessä, keittiössä, sängyssä....

Vierailija
33/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomiskutsu tuossa tilanteessa on kutsu tulla harrastamaan seksiä. Kokeile jos et usko.

Vierailija
34/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Pitääkö tuollaista edes kysyä, jos olet parisuhteessa, et itsestäänselvästi mene. Jos haluat salarakkaan, itsestäänselvästi menet. Viimeksimainittu on riski jos kutsuja ja miehesi kuuluvat samaan purjehdusseuraan, salarakas ei osaa pitää suutaan kiinni kuitenkaan, eli siihen tarkoitukseen sopii paremmin joku vähän toisista ympyröistä.

Pukeutuminen sen mukaan miten nopeasti haluaa vietellä tai tulla vietellyksi.

Vierailija
35/35 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina sekasaunaan pyyhkeessä, mutta kyllähän toi seksiehdotukselta kuulosti.