öööö.. lapsen kaverin äiti marssi ovelle kyselemään "kaljanjuonnistani"
Lapset ovat tulevia eskarilaisia, törmäsivät toisiinsa tuossa pihalla jokin aika sitten kun asumme viereisissä taloissa.
Tänään sitten tämän leikkikaverin äiti tuli myrskynmerkkinä ovelle, koska tyttärensä oli näyttänyt kaupassa kaljatölkkejä ja sanonut " Mintun äiti juo noita koko ajan". Hain sitten punaisen ENERGIAJUOMATÖLKIN ja sanoin, että tämä on sitä "kaljaa". Lähti nainen nolona ja punaisena jotain mutisten pois.
OIKEASTI, hutkitteko te ennenkuin tutkitte eli otatteko kaikki lasten jutut tosina? :O Vaikka lapset erehtyvät ja liiottelevat.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No mitä te siitä ajattelette,kun lapsiperheet kantaa kaljaa ja viinaksia niin paljon Virosta,nyt myös Latviasta,että jouset naukuu ja auton lattia laahaa maata.
Tästä oli Aamulehdessä juttua.En ole itse mikään raivoraitis,ja olen saattanut ottaa kaljaa lastenkin nähden(pieniä määriä,nyt jo lastenlasten),mutta sitä artikkelia ihmettelin.
En ihmettele normaalejatuliaispulloja,mutta tuota käsittämätöntä rahtaamista...ja kuka ne sit juo,jos lasten nähden ei sais ottaa yhtään.
Eikä kyseessä ollut mitään holisteja vaan tavallisia ihmisiä.Ainakin olemuksista päätellen.
Lastenvahti? Nevahööd?
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli niin iso juttu että isä juo saunakaljaa että askartelin pieneä pahvista kaljapullon ja annoin isälle. Varmaan nykyisin lasumatskua tuokin.
Ohis, mutta pienenä annoin Nortti-askin toiselle papalle joululahjaksi. Kaikki saivat harkitun lahjan, jonka toivoin ilahduttavan saajaa. Olin 8 v.
Yleensä kaljanjuojat örisee juuri noin -"öööö"
En ihmettele.