Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä yh kyselee

Vierailija
02.08.2017 |

Olen yh äiti ja tässä on pari kuukautta ollut todella tiukkaa rahallisesti sairastelun takia. Olen myynyt kaiken turhan ja vähän ei turhaakin pois.m sekä pyytänyt apua isovanhemmilta, auttoivat minkä pystyivät. Ollaan tehokkaasti syöty varastoja pois. Eli nyt pitäisi jostain saada edes se 20€ millä pärjättäisiin lasten kanssa ensi viikon torstaihin. Olisiko kellään vinkkejä miten saisin ruokaa pöytään? Tt-tukea haettu. Osaan esim kutoa ja kotoa löytyy lankaa menisikö esim villasukat kaupaksi face yms kirppareilla tai torissa? Tai kannattaisiko mainostaa lastenvahtipalvelua? Jotain muuta vinkkiä. Ja rahaa siis tilillä 0,09€.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvillasukkien myyminen on hidasta puuhaa vaikka hinta olisi alhainenkin. Syksymmällä voi enemmän olla menekkiä, varsinkin kirjoneulesukilla ja pitkillä sukilla. Kannattaa siihenkin varautua jo kesällä.  Kehoittaisin menemään seurakunnalle juttelemaan. Olen kaupan kassalla töissä ja meidän pienessä kaupungissa näkee melkein päivittäin näitä seurakunnan ostamia/lahjoittamia lahjakortteja (20-50€) asiakkaiden käytössä. Lisätienestiä voit hankkia (hitaasti kylläkin) erilaisilla kyselyillä mitä netistä löytyy.  Marjanpoiminnalla varmaan saat parhaimmat tienestit tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
22/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyvät ihmiset myös vinkkejä mihin ap niitä marjoja yms. voisi myydä. Tori.fi niitä meinaan myy yksi sun toinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti googlaamaan asuinkuntasi seurakuntaa ja soittamaan diakonille. Voisit mahdollisesti saada maksusitoumuksen kauppaan. Lapselle ruokaa! Se on nyt tärkeintä. Ja itsellesi myös, että jaksat.

Vierailija
24/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa hyvät ihmiset myös vinkkejä mihin ap niitä marjoja yms. voisi myydä. Tori.fi niitä meinaan myy yksi sun toinenkin.

No vois suoraan kysyä ruokakaupoista, jotkut ainakin ostaa yksityisiltä ja maksu kassasta käteisenä heti mukaan.

Vierailija
25/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kirppiksillä on näkynyt ilmoituksia joissa halutaan ostaa mustikoita. Espoossa ainakin Jupperin ryhmässä oli tänään aamulla.

Vierailija
26/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene keräämään pulloja! Jo 5 limupulloa on 1 euro. 10 tölkkiä on 1,5 euroa ja siltä Jäken alueelta, jossa asut, pulloja löytyy.... nopsaan saat kasaan vaikka 10-20 euroa. Kokemusta on! (Käy puistoalueilla ainakin)

Vierailija
27/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että parhaiten marjat menee asuinalueiden omilla facekirppiksilla, sivusta olen seurannut, että myytävät marjat varataan hetkissä ja aina on jonoa. Ja ihan tutuistakin voi löytyä sellaisia jotka haluavat marjoja, mutta eivät ehdi/pysty poimimaan.

Vierailija
28/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen & tölkkien keräämistä kävelylenkillä suosittelen minäkin. Lapset mukaan auttamaan, lapsilla tarkat silmät.

Suosittelen ehdottomasti, että lauantai-iltana ja/tai sunnuntai-aamulla teet kunnon kierroksen sillä alueella, missä ihmiset liikkuvat; kauppojen ja ravintoloiden lähialueet, bussipysäkit jne

Vierailija
29/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen keräämiseen ei mene kauaa, jos löytää hyvän paikan ja samalla saa liikuntaa.

Vierailija
30/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonoa kannatan minäkin. Vähän voi joutua jonottamaan, mutta ruokaa saa mukaan useammaksi päiväksi.

Vierailija
31/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsin sukulaisilta ja ystäviltä voitaisiinko tulla syömään.

Missä lapsen isä? Voisiko lapsi mennä isälle pahinman ajan yli?

Vierailija
32/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi villasukat lasten koossa.

Arvostan ihmisiä, jotka niitä osaa ja jaksaa kutoa. Olen itse kiireinen poropeukalo ja on ihanaa kun joku muu on tehnyt pehmoisia ja lämpimiä sukkia joita voin laittaa lasten jalkoihin kylmällä säällä.

Voisin siis tilata sinulta useamman parin, jos haluat?

Laita sp-osoite jos tahdot hieroa kauppoja? :)

T: neljän äiti

Vierailija
33/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hinnalla möisit sukkia?

Vierailija
34/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsisin läheisyyttä ja seksiä,onnistuuko?

Vierailija
35/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla ainakin helluntaiseurakunta jakaa torstaina ruokaa.

Vierailija
36/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä hinnalla möisit sukkia?

Riippuu sukan koosta ja varren pituudesta.

Vierailija
37/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

84N kirjoitti:

Minulle kelpaisi villasukat lasten koossa.

Arvostan ihmisiä, jotka niitä osaa ja jaksaa kutoa. Olen itse kiireinen poropeukalo ja on ihanaa kun joku muu on tehnyt pehmoisia ja lämpimiä sukkia joita voin laittaa lasten jalkoihin kylmällä säällä.

Voisin siis tilata sinulta useamman parin, jos haluat?

Laita sp-osoite jos tahdot hieroa kauppoja? :)

T: neljän äiti

Sähköpostini sisältävä viesti on poistettu jo pari kertaa joten yritetään näin

rakastan.villasukkia(a)gmail.com

Ap

Vierailija
38/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 39 keskipitkä varsi esim 10cm?

Vierailija
39/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla valmiina mitään sukkia?

Vierailija
40/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko 39 keskipitkä varsi esim 10cm?

15€ pinkki tai turkoosi lanka 7veljestä?

Ja jos haluat voidaan jatkaa s-postilla

rakastan.villasukkia(a)gmail.com

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi