Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä yh kyselee

Vierailija
02.08.2017 |

Olen yh äiti ja tässä on pari kuukautta ollut todella tiukkaa rahallisesti sairastelun takia. Olen myynyt kaiken turhan ja vähän ei turhaakin pois.m sekä pyytänyt apua isovanhemmilta, auttoivat minkä pystyivät. Ollaan tehokkaasti syöty varastoja pois. Eli nyt pitäisi jostain saada edes se 20€ millä pärjättäisiin lasten kanssa ensi viikon torstaihin. Olisiko kellään vinkkejä miten saisin ruokaa pöytään? Tt-tukea haettu. Osaan esim kutoa ja kotoa löytyy lankaa menisikö esim villasukat kaupaksi face yms kirppareilla tai torissa? Tai kannattaisiko mainostaa lastenvahtipalvelua? Jotain muuta vinkkiä. Ja rahaa siis tilillä 0,09€.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh äiti ja tässä on pari kuukautta ollut todella tiukkaa rahallisesti sairastelun takia. Olen myynyt kaiken turhan ja vähän ei turhaakin pois.m sekä pyytänyt apua isovanhemmilta, auttoivat minkä pystyivät. Ollaan tehokkaasti syöty varastoja pois. Eli nyt pitäisi jostain saada edes se 20€ millä pärjättäisiin lasten kanssa ensi viikon torstaihin. Olisiko kellään vinkkejä miten saisin ruokaa pöytään? Tt-tukea haettu. Osaan esim kutoa ja kotoa löytyy lankaa menisikö esim villasukat kaupaksi face yms kirppareilla tai torissa? Tai kannattaisiko mainostaa lastenvahtipalvelua? Jotain muuta vinkkiä. Ja rahaa siis tilillä 0,09€.

Missäpäin oot jos ostan pienen ruokakassin, suoraa rahaa en anna kenellekään.

Vierailija
2/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimi mustikoita ja myy tuttaville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeiten saat nyt rahaa käymällä keräämässä mustikoita ja myymällä ne.

Villasukat kutoo n. 2 päivässä ja sitten sun pitäisi vielä etsiä niille myyjä.

Vierailija
4/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 korjaa, etsiä sukille siis ostaja, ei myyjä.

Vierailija
5/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jalan koosta ja varten pituudesta, mutta saan päivässä kudottua yhdet normi naisten sukat.

Ap

Vierailija
6/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuotakin, mutta asun paikkakunnalla jossa ei asu paljon tuttuja. Sen mitä ollaan kerätty on mennyt tehokkaasti lasten suihin. Face-kirppikset on täällä täynnä marjan myyjiä. Siksi mietin saisiko rahaa esim niillä villasukkien kutomisella. Laulaakin on valmiiksi niin kuluja ei olisi.

Ap

Vierailija
7/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-Uudellamaalla asun. Kovasti haluaisin ansaita rahan, joten saisinko tarjota vastapalveluksena villasukat ruokakassista?

Ap

Vierailija
8/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt seurakunnan diakoniatoimistossa? Monet kristityt kirkot auttavat ruokaostokorteilla tms. Myös muita avustusjärjestöjä on.

Vierailija
9/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä asioiden myyminen tutuille on yleensä helpointa. Voisin hyvinkin ostaa kaverilta mustikoita, villasukat, lastenhoitoapua, housujenlyhennyksen, ikkunanpesua, paitojensilitystä, nurmikontrimmausta ja siivousta. Mutta siis aika halvalla, eli normihintaa ei ole varaa esim. siivouksesta maksaa.

Olen useinkin antanut rojujani pikkusiskolle myytäväksi Torissa. Hän saa rahat ja minä tavarat pois. Win-win.

Vierailija
10/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkobkysyä naapurustosta palautuspulloja? Monella voi grilli/lomakUdella löytyä tölkki jos toinenkin. Katso myös alueesi seurakuntien toiminta. Onko helsingissä puisolounas lapsille?

Vierailija
11/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt seurakunnan diakoniatoimistossa? Monet kristityt kirkot auttavat ruokaostokorteilla tms. Myös muita avustusjärjestöjä on.

Ei ole tullut edes mieleen pitää selvittää asiaa.

Vierailija
12/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siunausta asenteellesi kuten myös ap:lle

Ikuinen ihailuni ja kiitollisuus hyvistä ihmisistä!

Vierailija
13/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä asioiden myyminen tutuille on yleensä helpointa. Voisin hyvinkin ostaa kaverilta mustikoita, villasukat, lastenhoitoapua, housujenlyhennyksen, ikkunanpesua, paitojensilitystä, nurmikontrimmausta ja siivousta. Mutta siis aika halvalla, eli normihintaa ei ole varaa esim. siivouksesta maksaa.

Olen useinkin antanut rojujani pikkusiskolle myytäväksi Torissa. Hän saa rahat ja minä tavarat pois. Win-win.

Ehkä mainostan lastenhoitoapua ja villasukkia ja katson jos niistä jotain kehkeytyisi.

Lisää vinkkejä saa laittaa. Ja mielellään tosin tekisin jotain rahan eteen.

Ap

Vierailija
14/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "köyhä" opiskelija, mutta mielelläni auttaisin oikeasti apua tarvitsevaa. Vastaisitko ykköselle, missäpäin Suomea olet?

Vierailija
15/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja voimia hurjan paljon! ei se rahaksi tässä muutu, mutta haluan vain kannnustaa, että Aurinko paistaa huomenna taas!

Vierailija
16/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen "köyhä" opiskelija, mutta mielelläni auttaisin oikeasti apua tarvitsevaa. Vastaisitko ykköselle, missäpäin Suomea olet?

Keski-Uudellamaalla asun eli Järvenpää-Kerava akselilla tarkemmin.

Ap

Vierailija
17/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ja voimia hurjan paljon! ei se rahaksi tässä muutu, mutta haluan vain kannnustaa, että Aurinko paistaa huomenna taas!

Kiitos tsempistä

Ap

Vierailija
18/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjono?

Vierailija
19/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marojen keruun ja myynnin lisäksi nyt saa hyvät rahat kantarelleista ja suppilovahveroista! Itse kuljeskelen aina pussi taskussa juuri sieniä varten pitkin metsiä ja toinen pussi tölkkejä ja pulloja varten. Tölkkirahoilla saa jo alennuskorista leivän..

Kerrostalon pihamaalla voi ottaa iäkkään naapurin kanssa puheeksi tarvitseeko hän siivousapua pientä korvausta vastaan tms.

Vierailija
20/42 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen köyhä kirjoitti:

Marojen keruun ja myynnin lisäksi nyt saa hyvät rahat kantarelleista ja suppilovahveroista! Itse kuljeskelen aina pussi taskussa juuri sieniä varten pitkin metsiä ja toinen pussi tölkkejä ja pulloja varten. Tölkkirahoilla saa jo alennuskorista leivän..

Kerrostalon pihamaalla voi ottaa iäkkään naapurin kanssa puheeksi tarvitseeko hän siivousapua pientä korvausta vastaan tms.

Korjaan "Marjojen.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi