Kuinka moni muu tunnustaa pakenevansa lapsiperhearkea töihin?
Vain 1 lapsi, mutta se jatkuva "äitiäitiäiti" väninä ja kun mikään ei kelpaa. Päivän paras hetki on kipata muksu päiväkotiin ja paeta ah niin rauhalliseen työpaikkaan.
Kommentit (6)
Aika törkeää, eikö lapsi ollutkaan elämän kohokohta ja täyttymys. Ensin vingutaan jälkikasvua ja heti ollaan itsekkäästi hylkäämässä lapsi. Mä en käsitä. Todellinen rimanalitus, häpeä.
Voit tehä munkin työt jos halut. Oon yötöissä mä voin sillä aikaa nukkuu siun sängyssä siun lapsi kainalossa muista laittaa kahvit tippumaan kun tuut töistä :)
Meidän lapsi ei vänise. Ei ole koskaan tarvinnut paeta minnekään. Käyn töissä, jotta saa rahaa elämiseen.
Mun lapset on jo lähes aikuisia, mutta muistan kyllä.
Minä olen monta kertaa sanonut, että olen paljon parempi äiti kun olen välillä töissä. Päivän päätteeksi jaksoin tehdä kaikenlaisia kivoja juttuja lasten kanssa (toki koti oli usein melkoinen kaaos, kun mieskin mieluummin vietti aikaa perheen kuin pölynimurin kanssa, mutta sitten keksimme palkata siivoojan -parhaiten käytetyt rahat ikinä) .
Mä en ainakaan. En menis töihin ollenkaan jos ei olis rahan takia pakko. Meidän lapsi on ihan tyytyväinen ja ihana pikkukaveri. Tykkää puuhailla mun kanssa kaikkea ja jos teen jotain mihin ei voi osallistu niin laitan vaikka Nalle Puhin pyörimään niin kattoo sitä sen aikaa. Helppoa ja hauskaa!
Oletko saanut synnytysorgasmin?