Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa poistaa känsä?

Vierailija
01.08.2017 |

Ja mistä tietää onko känsä vai syytä? Mulla toisessa jalassa kolme känsää (?) ja toisessa yksi päkiän kohdalla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut monta vuotta jalkapohjassa, voikohan edes olla syylä?

Kovettumaakin voi vain olla. Känsä on aika kipeä ja pistää kuin piikki astuessa sinne sisäänpäin. Syylästä ei ole kokemusta mutta tutut ovat maininneet kivuttomiksi ne syylät.

Vierailija
22/23 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SyylEndillä (muurahaishappo, saa apteekista) lähti nätisti tytöltä syylä kantapäästä

30e pullo!!!!

Kotikonsteja?

No Verruxinia kannattaa eka kokeilla toki. Mutta kokemuksesta tiedän, että usein päkiässä oleva syylä on todella sitkeä, ei oikeen tehoa edes syylEnd. Meillä verruxinilla sai kyllä pintaa pehmennettyä ja kierrettyä pois, mutta "sydän" oli niin syvällä, että lopulta oli pakko turvautua lääkäriin. Ja lapsen jalka oli siinä vaiheessa niin kipeä että oli paha astua. Onneksi oli vakuutus.

Se ei ole syylä vaan känsä. Verruxin toimii ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SyylEndillä (muurahaishappo, saa apteekista) lähti nätisti tytöltä syylä kantapäästä

30e pullo!!!!

Kotikonsteja?

Mistähän noita tulee? Minulla oli esiteininä känsiä jaloissa eikä silloin ollut mitään aineita apteekeissa tai jos oli niin ei niitä ainakaan ostettu (1960). Kaikki kehoittivat vaan, juokse likka kesä paljain jaloin niin kyl syylät ja känsät lähtee. Niin ne sitten lähtivätkin eivätkä ikinä takaisin tulleet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi