Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaffepullalle

Vierailija
01.08.2017 |

Olen tykästynyt Kaffepullan ajatuksiin ja mietteisiin, mitä hän on tänne kirjoittanut. Melkein tekisi mieli lähteä treffeille:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkahviseuraa?

Vierailija
2/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykästynyt Kaffepullan ajatuksiin ja mietteisiin, mitä hän on tänne kirjoittanut. Melkein tekisi mieli lähteä treffeille:)

Ootkos mies vai nainen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aina mainostaa olevansa joku yrittäjä ja tekee niin paljon töitä mutta on jatkuvasti palstalla vääntämässä provosoivia kommentteja joka ketjuun.

4/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanot Kaffepulla :D ?

Vierailija
6/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän aina mainostaa olevansa joku yrittäjä ja tekee niin paljon töitä mutta on jatkuvasti palstalla vääntämässä provosoivia kommentteja joka ketjuun.

:DDD

Vierailija
7/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan asiakkaat...

Vierailija
8/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Kaffimånsteri? Kaffepulla ja Kaffimånsteri ovat kilpailijoita.

Vierailija
9/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että hän on joku kotonaan työskentelevä, kääntäjä tms. kirjoittaja, jolla on tylsää yksin. Menikö lähellekään?

Vierailija
10/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla eikö nyt tule mitään kommenttia?

Vierailija
11/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta semi ärsyttävä bessenwisseri, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
12/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Kaffepulla

Vierailija
13/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepullalla on kyllä hyvät mielipiteet.

14/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että hän on joku kotonaan työskentelevä, kääntäjä tms. kirjoittaja, jolla on tylsää yksin. Menikö lähellekään?

Itse asiassa meni todella lähelle. En työskentele kuitenkaan kotona, vaan ihan toimistolla olen, mutta välillä on tylsää ja tapan aikaa netissä :D

Treffiseuraa en ole etsimässä, kiitosta vaan. Jutellaan mieluummin vaikka banaanijäätelöstä tai jostain muusta. 

Miksi muuten täältä nykyään katoaa koko ajan ihan asiallisiakin viestejä? Esim. tuossa Saara Aalto-ketjussa sanoin äsken, että annettaisiin nuoren tytön painua unholaan rauhassa, hän on kuitenkin musiikkiteollisuuden uhri. Eipä saanut viesti montaa sekuntia olla paikallaan. Siis mikä tuossa nyt oli niin pahaa? Inhottaa tuo Saara Aallon haukkuminen, yritin puolustaa häntä. Mutta se on näköjään täällä huonompi juttu. Haukkua näköjään saa?

🇺🇦🇮🇱

15/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mulla on tälläkin hetkellä pari rakastajaa, joita tapailen. Eli puutteessa en ole ;)

Oho, viesti, johon vastasin, hävisi mystisesti! Taidan olla täällä jossain erityiseurannassa. Eiköhän tämä koko ketju poistu kohta :/

🇺🇦🇮🇱