Mitä epätavallista sinulla on käsilaukussa?
Eli siinä, joka kulkee päivittäin mukana, oli se reppu, olkalaukku tai vaikka auton hansikaslokero, mutta mitä muuta kuljetat päivittäin mukana lompakon, puhelimen ja yleisten "naisten tarvikkeiden" lisäksi. Tulipahan mieleen, kun mulla oli laukussa maalarinteippi
Kommentit (31)
Autossa on aina kertakäyttöhaalarit ja iso teräksinen leka+monenmoisia puukkoja. Olen työssä eläinten kanssa ja ajan paljon. Olen varautunut lopettamaan vaikka hirven jos sattuu tilanne kohdalle..
Aika tavallisia tavaroita on mukana yleensä. Tänään, kun palasin lomalta töihin, löysin kuitenkin laukusta koiran puruluun, joka oli jäänyt sinne mökkimatkalla.
Samoin laukussa on usein lempiteetäni minigrip-pussissa. Töissä on tarjolla vain kahvia ja perus-Liptonia.
Pyykkipoika. Laitan sen tarvittaessa housun lahkeeseen pyöräillessäni, ettei lahje öljyynny ketjuista.
Pikkupussissa piilossa muutama tabletti beetasalpajaa. Paniikkikohtauksen varalle.
Ruuvimeisseli ja linkkuveitsi. Nippusiteitä, jos tarvii käsirautojen korviketta joskus.
Aikanaan laukussani kulki mukana ruuvimeisseli, sakset ja järkyttävän suuri jakoavain, ilman mitään järjellistä selitystä. Hieman nolotti, kun opintoihin liittyen kävin oikeudenkäynnissä ja nuo tavarat olivat jääneet laukkuun, läpivalaisussa katsottiin vähän pitkään.
Nuudelipussi. Teen osa-aika työtä mutta välillä pyydetään yllättäen jäämään ylitöihin joten pitää olla siltä varalta säilyvä eväs aina mukana.
Hunajaa.