Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten unohdan ihastumisen mieheen, joka ei ole lainkaan kiinnostunut?

Vierailija
01.08.2017 |

Hienotunteisen selvitystyön tuloksena huomasin että mies ei ole minusta kiinnostunut. Aluksi näytti siltä, mikä oli valitettavasti omiaan vauhdittamaan jo alkanutta ihastumisen tunnettani. Olin kuitenkin tulkinnut jotain väärin, mies ei ole tod kiinnostunut minusta. Miten mä nyt pääsen tästä yli, kun ajattelen häntä 24/7?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään keinot ei auta.

Vain aika häivyttää ihastuksen. Fakta. Tätä voi toki nopeuttaa esim. sillä ettei tapaa/näe ihastustaan - valitettavasti tämä on harvoin mahdollista, koska usein ihastuminen tapahtuu johonkin tutuhkoon henkilöön, jonka näkee säännöllisesti.

Itse vaihdoin työpaikkaa kun olo ihastuksen lähellä kävi sietämättömäksi. No en nyt pelkästään sen takia, mutta oli se yksi vaikutin kuitenkin.

Vierailija
2/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa silmistä poissa mielestä, vanha toimiva metodi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumalla johonkin muuhun?

Vierailija
4/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumalla johonkin muuhun?

Ei tuollaista temppua voi tehdä!

Vierailija
5/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tunteesi. Se menee aikanaan ohi. Ajattele myös että ei se toinen ole sellainen miksi kuvittelet hänet.

Mieti myös onko sellainen, joka ei välitä sinusta, tunteidesi arvoinen.

Kirjaudu nettitreffisivulle ja keskustele muiden ihmisten kanssa

Vierailija
6/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaile/säädä sen kaverin kanssa. Morkkis voi olla kova, mutta sen jälkeen ei voi nähdä alkuperäistä ihastusta enää suhdemielessä, kun on jo sen kaverin kanssa säätänyt, eikä tee mieli käydä koko kaveriporukkaa läpi :)

Vierailija
7/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla varma ap?

Minua on vaivannut jo kohta pari vuotta eräs nainen,onnistuin välttelemään sitä 1.5v ja alkoi helpottamaan,mutta keväällä näin sen kaverilla ja joku sana vaihdettiin,nyt kaveri taas puhui siitä ja "pirkko" on taas jatkuvasti mielessä.

Vierailija
8/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yli puoli vuotta miestä, johon olin itse todella ihastunut. Juttu loppui siihen, kun mies ilmoitti, ettei hänellä ole minua kohtaan kaveruutta kummempia tunteita. Torjunta otti kyllä lujille ja olo oli ihan hirveä jonkin aikaa. Aluksi kävin katsomassa miehen nettideittiprofiilia monta kertaa päivässä ja luin häneltä saamiani vanhoja viestejä, kunnes poistin ne.

Mutta aika tosiaan tekee tehtävänsä. Nyt pari kuukautta myöhemmin ei ole enää ikävä. Täysin en ole häntä tietenkään unohtanut, mutta ihastus on ohi ja tiedostan, ettei meistä mitään olisi voinut tulla. Mitä edes tekisin miehellä, joka ei ole minuun ihastunut saati rakastunut ja joka olisi kenties vain tyytynyt minuun paremman puutteessa.

Puin juttua aika paljon ystävän kanssa ja järjestin itselleni tekemistä (konsertteja ym.). Aloin myös deittailla uudelleen, vaikka sen kanssa olisi varmaan voinut vielä odottaakin. Luota vain siihen, että ihastus laantuu, kunhan et ole miehen kanssa enää tekemisissä ja yritä olla ajattelematta, ettet kelvannut. Aina ei vain kaikkien kanssa natsaa, ainakaan niin että se olisi molemminpuolista.

Vierailija
9/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nuppineula ja iske se suoraan keskelle iiristäsi. Olen satavarma, että unohdat hänet vähäksi aikaa.

Vierailija
10/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita minihame ilman pikkuhousuja ja pylli sille, niin toimii! Saat kumppanin takuu varmasti!

Vierailija
11/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä hienotunteinen selvitystyö piti sisällään?

Vierailija
12/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa se. Itsellä ihan sama ongelma. Mies vielä samalla työpaikalla, tykkää kiusoitella kun tietää tunteeni. Alan olemaan ihan riekaleina. Kesälomakaan ei auttanut, neljä viikkoa erossa ja silti vatsassa lenteli perhoset kun taas näki. 

Vierailija
13/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitenkään, mä olen pahinta laatuani roikkumaan vanhoissa ihastuksissa. nyt on jotain kymmenes vuosi menossa ,en jaksa edes laskea, enkä pääse irti yhdestä tyypistä. on ollut yksi suhde ja jotain pientä mutta palaan aina siihen yhteen ja .... no siihen yhteen. en voi tälle mitään ,en vaan voi. kiinnostus on sietämättömällä tasolla, haluasin vaan olla edes kavereita. mulla ei ole ikinä ennen ollut tällaista eikä toivottavasti tulekaan, sillä tää on todella kuluttavaa,ja haluasin näistä tunteita jo eroon!!!!!!!

Vierailija
14/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä hienotunteinen selvitystyö piti sisällään?

En ole ap mutta kerron omasta hienotunteisesta selvitystyöstä. Mies keskittyi lähinnä tekemään minusta mustasukkaisen, koska taisi niin kovin nauttia siitä. Se kertoo jo paljon eikä tarvetta suoriin kysymyksiin ole.

Vierailija
15/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruuuuuhh'

Vierailija
16/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää marisko! Kai sitä saa ihastua mieheen pelkän ulkonäön perusteella jos ensituntumalla luonteessa ei vaikuttaisi olevan vikaa!

Ap

Vierailija
17/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät keinon, kerro minullekin. Suhteen päättymisestä 4,5v ja uusi hyvä (parempi suhde itseasiassa) meneillään. Silti silloin tällöin haaveilen että mitäs jos se entinen olisikin pitänyt minusta enemmän...

Vierailija
18/22 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tehnyt kaikkea muutakin kuin suoraa yhteydenottoa ja ihmettelet miksi ei tule vastausta ja sydän särkyy?

Pistä pystyyn sellainen "tissi"baari ja perustele että paikka on nimensä arvoinen, vai pystytkö ottamaan asiakasta vastaan edes, kun roikut etäällä huutamassa?

Vierailija
19/22 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa ollut nyt yli kaksi vuotta. En ole viel keksinyt miten pääsen yli :(

Vierailija
20/22 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siis tuplasäryt itsellesi? Norkoileminen miehen perässä kertoo paljon kuten töllötys.