Mitä epätavallista sinulla on käsilaukussa?
Eli siinä, joka kulkee päivittäin mukana, oli se reppu, olkalaukku tai vaikka auton hansikaslokero, mutta mitä muuta kuljetat päivittäin mukana lompakon, puhelimen ja yleisten "naisten tarvikkeiden" lisäksi. Tulipahan mieleen, kun mulla oli laukussa maalarinteippi
Kommentit (31)
Astmapiippu? Ei taida olla erikoinen mutta joka laukusta löytyy lasta varten.
Kertakäyttölusikka. Käytän silloin kun kahvin kanssa saa vain puutikun. Sillä ei saa sokeria sekoitetuksi kunnolla.
Omat ruokailuvälineet, koska ruokapaikkojen koneessa tiskatut mustuttavat sisäelimet! Siitä oli muutama vuosi sitten juttua Hullussa Maailmassa.
Äitini, huonekalukauppias, piti yleensä mukanaan kapeapäistä kumivasaraa, kuusiokoloavainta ja muuta kalusteiden kokoamisessa tarvittavaa, ei sitten tarvinnut aina erikseen miettiä, pitääkö jotain koota, kun tavaraa toimitettiin asiakkaille päivän päätteeksi.
Mulla on lompakko, puhelin ja avainet, ilman mitään erillistä kantovölinettä (taskussa, auton penkillä, kesällä joskus kädessä tai fillarin tarakalla). Mitään naistentarvikkeita?? en arkena kuskaa mukana.
N45
Kertakäyttösadetakki, ei ehkä outo
Kasa pikkuautoja. Siis leluja. Minulla kulkee melko monesti mukanani yksi tai kaksi pikkupoikaa, jotka pitää saada hiljaisiksi mitä erilaisimmissa tilanteissa.
Laastaria ja kynsisakset löytyvät myös, en ole varma, onko desinfiointipyyhkeitä.
Gin-Gins karkkeja.
Eipä juuri mitään erikoista vaan ihan perussettiä kuten hammastikkuja ja alekuponkeja.
Vierailija kirjoitti:
Kasa pikkuautoja. Siis leluja. Minulla kulkee melko monesti mukanani yksi tai kaksi pikkupoikaa, jotka pitää saada hiljaisiksi mitä erilaisimmissa tilanteissa.
Laastaria ja kynsisakset löytyvät myös, en ole varma, onko desinfiointipyyhkeitä.
Gin-Gins karkkeja.
Pikkuautot koettu! Poika salakuljetti niitä taskussa mistä aina putosivat tai itse laittoi niitä laukkuun. Kivet ja kepit oli toinen mitä sieltä ennen aina löytyi.
Matkatuhkakuppi. Tiivis. En koskaan heitä tumppeja maahan.
Kertakäyttöaterimia, meillä töissä porukka pesee aterimet vähän niin ja näin ja kyllästyin aloittamaan jokaisen ruokataukoni tiskaamalla itselleni aterimet. Joskus mulla kulki myös Ice Poweria laukussa, se on hunajaa menkkakipujen aikaan (levitän alavatsalle ja laitan päälle vessa- tai käsipaperia suojaamaan vaatteita).
Mailateippi, urheiluteippi ja kineesioteippi
Pahville piirretty ja viivan mukaan leikattu kuva lapsen jalkapohjasta. Se kulkee mukana ja uusitaan muutaman kuukauden välein. Lapsi kasvaa ja tarvitsee vähän väliä uudet kengät. Käyn kaupoissa yksin työpäivän jälkeen, jos on aikaa ennen päiväkotiin menemistä, ja saatan sitten ostaa myös kenkiä lapselle.
Minulla on pikkuruinen ensiapupakkaus, jossa on laastareiden ja desinfiointipyyhkeiden lisäksi elvytyssuoja. Sitä suojaa on joskus ihmetelty. Ei kuulemma ole normaalia kantaa mukana (vie tilaa yhtä paljon kuin kondomi). Pitäisi varmaan ottaa mukaan vain silloin kuin aikoo elvyttää jotain vierasta.