Miten unohdan ihastumisen mieheen, joka ei ole lainkaan kiinnostunut?
Hienotunteisen selvitystyön tuloksena huomasin että mies ei ole minusta kiinnostunut. Aluksi näytti siltä, mikä oli valitettavasti omiaan vauhdittamaan jo alkanutta ihastumisen tunnettani. Olin kuitenkin tulkinnut jotain väärin, mies ei ole tod kiinnostunut minusta. Miten mä nyt pääsen tästä yli, kun ajattelen häntä 24/7?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hienotunteisen selvitystyön tuloksena huomasin että mies ei ole minusta kiinnostunut. Aluksi näytti siltä, mikä oli valitettavasti omiaan vauhdittamaan jo alkanutta ihastumisen tunnettani. Olin kuitenkin tulkinnut jotain väärin, mies ei ole tod kiinnostunut minusta. Miten mä nyt pääsen tästä yli, kun ajattelen häntä 24/7?
Pois silmistä pois mielestä. Sääntö numero yksi.
Ajatuksesi on tahtosi alaista - ainakin valveilla. Älä ajattele häntä. Mene eteenpäin. Mieti, että ihmiset ovat selvinneet pahemmastakin, kuten esimerkiksi mies jättää 20 vuoden avioliiton jälkeen.
Itse ihastuin mieheen, joka ilmoitti heti ensitapaamisen jälkeen että kyseessä oli sitten pelkkä seksi. Meillä oli yhteisiä tuttuja, joten tapasin häntä silloin tällöin vahingossa, olin huolliteltu ja hymyilin paljon ja flirttailin. Kun hän sitten pyysi minua ulos, muistutin että kysehän oli vain seksistä. Kosto oli suloinen.:)