Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyttekö torissa?

Vierailija
01.08.2017 |

Nurkkiin on kerääntynyt monenlaista. Pitäisi laittaa Tori.fi:hin myyntiin. Voinko laittaa "vain nouto", meneekö niin mikään kaupaksi? Miten Postin kautta lähetys toimii? Kokemuksia/neuvoja aloittelijalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutovaihtoehto toimii, mutta riippuu paljon sijainnistasi. Postittaminen pienemmän tavaran osalta laajentaa ostajakuntaa. Tosin postittaessa huomioitava, että halpojen tuotteiden postikulut voivat olla niin suuret, ettei postittamisessa ole järkeä.

Idealla "maksu tilille ja tuote postiin" ei ainakaan itse joudu kaupoissa maksumieheksi. Ja sitten odottaa, että maksu todella näkyy tilillä. Jotkut väittävät maksaneensa, mutteivät sitä oikeasti ole tehneet.

Vierailija
2/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn huutonetissä, lähinnä lapsen vaatetta ja harrastustavaraa. Kaiken saa postitettua, mutta sukset ja fillarit olen laittanut vain nouto, ei jaksa alkaa pakata niin hankalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn huutonetissä, lähinnä lapsen vaatetta ja harrastustavaraa. Kaiken saa postitettua, mutta sukset ja fillarit olen laittanut vain nouto, ei jaksa alkaa pakata niin hankalia.

Eikö ne postituskulut ole enemmän kuin monen tuotteen hinta? Mä haen mieluummin itse.

Vierailija
4/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä enää kauppa käy, 90% loppunut vuoden sisällä.

Vierailija
5/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy! Kun ei laita tunnearvoa hintaan niin ostaja löytyy lähes kaikelle.

Vierailija
6/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko ihmiset hakemaan, vai pitääkö opetella postittamaan?

Ap

Vierailija
7/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tunnearvoa eikä mitään muutakaan arvoa, ainakaan uusilla käsitöillä, eikä kauppa käy. Kukaan halua maksaa edes 2€ monen tunnin työstä, aina pitäis saada ostaa alle materiaalikulujen. Kirjoja yritin myydä 2-3€:lla, keräilyastioita alle 10€:lla. Ei yhdenyhtä kiinnostunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi