Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa! Mies oli laittanut ruokaa ja kosi mua ihanalla timanttisormuksella . Sain myös tietää, että odotan kaksosia :) Kesällä muutimme ihanaan omakotitaloon.

Vierailija
01.08.2017 |

Oon niin onnellinen. Mies on niin ihana ja rakastava. Vihdoin päästään suunnittelemaan häitä ja mikä parasta, niin ekalla tärppäsi ja vielä kaksoset. Uusi koti, ihana parisuhde ja lapset :) voiko tämä olla totta..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaahan tuo on. Mieheni kosi minua, menimme naimisiin ja vasta sitten oli lasten vuoro. Talo suunniteltiin ja rakennettiin yhdessä. Olin pitkään kotona ja nyt minulla on johtajan paikka mieheni toisessa hyvin menestyvässä yrityksessä. Voimme itse päättää työpäiviemme pituuden, ja lastenhoitaja hoitaa lapset ja nyt myös kodin siivoukset, kun lapset ovat jo koululaisia.

Ulkomailla lomailemme vähintään kaksi kertaa vuodessa, kesähuvila on saaristossa ja paritalonpuolikas Lapissa talvilomailuun. Kolme autoa, ja miehellä kaksi moottoripyörää.

Sama meillä, mutta vielä komea purjevene lisäksi, ja hitokseen osakkeita!

Vierailija
22/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin noille alapeukuille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ekaksi pistää miettimään notta jos ei se oliskaan ollut mikään ihana timangisormus niin sittenkö ei olisi ihanaa? Ja kunhan kaksosten kans on taaplattu pari kuukautta niin luulen jottei paljon hymyilytä enää :)

Enkä oo kateellinen, mulla on elämä hyvin ja kivaa ja hyvä mies. Tämä aloitus nyt vaan taisi olla näitä härnäysjuttuja  :D

Vai et oo kateellinen :) muuten vain pari ekaa lausetta lukemalla tulee ilmi :) ei mennyt läpi. Turha selitellä mitään.

No en oo :D :D Mistä olisin? Kunhan ihmettelin että jos oliski ollu halpa rinkula niin sittenkö ei olisi ihanaa. Ja onnellinen voi olla vaikkei olis hienoa huusholliakaan. Kun nää jutut on niin läpinäkyviä.

Voi että oot sairaan kateellinen ihminen. Et kirjoittaisi noin, jos ei harmittaisi AP:n elämä. Minä olen onnellinen hänen puolestaan, koska minun ei tarvitse olla kateellinen.

Kateelliset ihmiset huutelee yleensä niitä hävyttömyyksiä. Ei kateellinen iloitsee toisen puolesta eikä ole paha. Älä valehtele kateudestasi :) missä muuten sun timanttisormus ja omakotitalo on :) hihhih..ei missään.Niinpä.

Vierailija
24/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla ihania hetkiä ja hyviä aikoja. Kun välillä on niitä kurjia juttuja ja muutenkin kaikki tuntuu marraskuiselta vaakasuoraan tulevalta sateelta.

Arvosta onneasi! Kaikkea hyvää myös tulevaan!

Vierailija
25/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo vielä kosittu, mutta ihana omakotitalo on ja pieni vauva sekä ihana mies :)

Vierailija
26/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeaahan tuo on. Mieheni kosi minua, menimme naimisiin ja vasta sitten oli lasten vuoro. Talo suunniteltiin ja rakennettiin yhdessä. Olin pitkään kotona ja nyt minulla on johtajan paikka mieheni toisessa hyvin menestyvässä yrityksessä. Voimme itse päättää työpäiviemme pituuden, ja lastenhoitaja hoitaa lapset ja nyt myös kodin siivoukset, kun lapset ovat jo koululaisia.

Ulkomailla lomailemme vähintään kaksi kertaa vuodessa, kesähuvila on saaristossa ja paritalonpuolikas Lapissa talvilomailuun. Kolme autoa, ja miehellä kaksi moottoripyörää.

Sama meillä, mutta vielä komea purjevene lisäksi, ja hitokseen osakkeita!

Sama kuin teillä ja edellisellä, mutta pari au pairia ja lomahuoneistoja maailman tärkeimmissä suurkaupungeissa ja oma suihukone.

Vierailija
27/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin onnellinen. Mies on niin ihana ja rakastava. Vihdoin päästään suunnittelemaan häitä ja mikä parasta, niin ekalla tärppäsi ja vielä kaksoset. Uusi koti, ihana parisuhde ja lapset :) voiko tämä olla totta..

Ja sitten heräsit vuokrayksiöstäsi Jakomäestä ulosottomiehen ovikellon soittoon, eilisiltana baarista raahaamasi ukot kuorsaa lattialla ja huomaat että sua on naitu sammuttuasi joka reikään. 

Vierailija
28/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo 0/5.

Vierailija
29/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoitustyyli tolla ap:llä kuin sillä, joka yksi päivä kirjoitti, että lähtevät Kreetalle ja alkavat yrittää kolmatta lasta. Voisit vähän muuttaa tyyliä, nää on niin läpinäkyviä. Mitä haet näillä alotuksilla?

Vierailija
30/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä on puolisosi kanssa yhteisiä kilometrejä takana enemmän kuin pari vuotta. Edessä on kiviset vuodet, kun kaksosten kanssa yritätte jaksaa. Muista kiittää puolisoasi myös silloin, kun väsyttää ja vihloo kaikista eniten.

Vierailija
31/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoasta tulee ruokamyrkytys,sormus on feikki,lapsista tulee kehitysvammaisia ja talo on homeessa,joten äläpä vielä nuolaise

Ilmoitin viestisi. Törkeää tekstiä!

Vierailija
32/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Suru niiden puolesta, joiden elämä on niin yksinkertaista, että kuvittelee tällaisen aiheuttavan kateutta. Jokaiselle tulee onni mieleisistään asioista, hienoa että nuo asiat ovat ap:lle niitä :)

Vierailija
33/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tää troll.....Ei, aivan uskottavalta kuulostaa. Joo, on tää trolli.

Vierailija
34/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kirjoitustyyli tolla ap:llä kuin sillä, joka yksi päivä kirjoitti, että lähtevät Kreetalle ja alkavat yrittää kolmatta lasta. Voisit vähän muuttaa tyyliä, nää on niin läpinäkyviä. Mitä haet näillä alotuksilla?

Tämä oli niin läpinäkyvän huono. Jopa minä miehenä tajusin, että nyt provotaan ja huolella.

Vierailija
35/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä? Siis ensi vuonnako? Aika rankkaa raskaana yksin ja mies raksalla. Ja muutto keskosten kanssa.

Vierailija
36/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toiveunta. Minä en tosin olisi edes kateellinen. Ruuan voisin syödä. En halua naimisiin, en halua lapsia, omakotitalossa voisin asua mutta en muuten maksais tai jäis jos haluaisinkin vaihtaa maisemaa. Timanttisormusta tuskin tämän tiedon jälkeen saisin pitää.

Vierailija
37/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyili kun luin otsikon ja aloituksen. Ihanaa että joku on niin onnellinen että haluaa huutaa sen kaikille. Tiedän sen tunteen.

Olkoon sitten trolli voisi näitä olla enemmän kuin niitä missä haukutaan muita.

Tai sitten ei ole ja täällä on ihan h*lvetisti ilkeitä ihmisiä. En enää hymyilytä ja se ei ole apn vika.

Vierailija
38/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mieheltäkö kuulit että odotat kaksosia?

Vierailija
39/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuinka monta kertaa pystyt yhdessä lauseessa sanomaan ihanaa.

Vierailija
40/42 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu ihan jees, myötätuntoa kaksosuutisen johdosta. T. Kaksosten äiti (onneksi nää ei olleet ekat lapset sentään..)