Ihanaa! Mies oli laittanut ruokaa ja kosi mua ihanalla timanttisormuksella . Sain myös tietää, että odotan kaksosia :) Kesällä muutimme ihanaan omakotitaloon.
Oon niin onnellinen. Mies on niin ihana ja rakastava. Vihdoin päästään suunnittelemaan häitä ja mikä parasta, niin ekalla tärppäsi ja vielä kaksoset. Uusi koti, ihana parisuhde ja lapset :) voiko tämä olla totta..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä nuolaise. 75% todennäköisyydellä ette ole loppuelämän pari. Ja lapsistakin todennäköisesti ainakin toinen menee kesken.
Onko pakko, eikö joskus voisi olla iloinen toisen puolesta/kanssa. Pakko maalata piruja seinille, niitä piruja tulee jokaisen seinille muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Oon niin onnellinen. Mies on niin ihana ja rakastava. Vihdoin päästään suunnittelemaan häitä ja mikä parasta, niin ekalla tärppäsi ja vielä kaksoset. Uusi koti, ihana parisuhde ja lapset :) voiko tämä olla totta..
Onneksi olkoon. Kiva, että joillekkin vielä maistuu tommonen "perinteinen" elämä. Kaksoset ja omenapuu. Voi sitä onnen unelmaa.
Palstamammat on kateellisia. Voi hyvänen aika sentään :) Kaikkea hyvää AP:lle!
Onnea! :)
Meillä eletään jo seuraavaa elämänvaihetta, se ok-talo on jo myyty ja lapsi on kohta muuttamassa pois kotoa. Timanttisormus on edelleen sormessa, ja mies on edelleen ihana. Minä tein tänään ruokaa :)
Siinähän oli yhdessä viestissä minkä tahansas ihq-blogin käsikirjoitus valmiina.
Vierailija kirjoitti:
No ekaksi pistää miettimään notta jos ei se oliskaan ollut mikään ihana timangisormus niin sittenkö ei olisi ihanaa? Ja kunhan kaksosten kans on taaplattu pari kuukautta niin luulen jottei paljon hymyilytä enää :)
Enkä oo kateellinen, mulla on elämä hyvin ja kivaa ja hyvä mies. Tämä aloitus nyt vaan taisi olla näitä härnäysjuttuja :D
Vai et oo kateellinen :) muuten vain pari ekaa lausetta lukemalla tulee ilmi :) ei mennyt läpi. Turha selitellä mitään.
Pakko sanoa etten ole yhtään kateellinen, kuulostaa omalla kohdalla ihan kamalalta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ekaksi pistää miettimään notta jos ei se oliskaan ollut mikään ihana timangisormus niin sittenkö ei olisi ihanaa? Ja kunhan kaksosten kans on taaplattu pari kuukautta niin luulen jottei paljon hymyilytä enää :)
Enkä oo kateellinen, mulla on elämä hyvin ja kivaa ja hyvä mies. Tämä aloitus nyt vaan taisi olla näitä härnäysjuttuja :D
Vai et oo kateellinen :) muuten vain pari ekaa lausetta lukemalla tulee ilmi :) ei mennyt läpi. Turha selitellä mitään.
No en oo :D :D Mistä olisin? Kunhan ihmettelin että jos oliski ollu halpa rinkula niin sittenkö ei olisi ihanaa. Ja onnellinen voi olla vaikkei olis hienoa huusholliakaan. Kun nää jutut on niin läpinäkyviä.
Tästä taas näkee kuinka kateellista porukkaa naiset ovat . Onneksi AP tuskin edes lukee näitä puhumattakaan, että vastaisi.
Se on hienoa, että jollekkin elämä hymyilee.