Kuinka moni lomailee vielä?
Vai onko kaikki jo palanneet "sorvin ääreen"?
Jos lomailet, niin mitä teet ja missä menet?
Kommentit (9)
Kotona hengailen näillä näkymin ainakin syyskuun loppupuolelle asti. Sit viikko töitä ja alkaakin syysloma joka on niin lähellä joululomaa, että tuskin siihen väliin kannattaa mitään haalia.
Loma alkoi viime viikolla ja toistaiseksi olen rästitöitä kotona. Huomenna olisi tarkoitus käväistä tutulla kylässä, mutta vaikuttaa vahvasti siltä, että loppuviikon autan päivystäjää. Tietenkin palkatta. Ensi viikolla lomailen 3 päivää ja sitten se valtion pitkä loma onkin lusittu.
Mun kesän ainoa varsinainen lomaviikko on käynnissä juuri nyt. Juhannukselta pidin kyllä pari palkatonta lomaviikkoa. Silloin matkustelin, nyt valmistaudun loppukesän juhliin.
Just alkoi kesäloma! Nyt vaan rentoudun ja nautin olosta. Ainakii tänää tosi hyvä sääkin 😊
Vielä olis lomaa kuukausi jäljellä, kaksi jo takana. Vähän kyllä mieli halajaa töihin, ei oikein keksi enää tekemistä ja lomarahat käytetty eli ei voi enää reissuunkaan lähteä. Tässä kotona terassilla juon kahvia ja datailen. Illemmalla lenkille ystävän kanssa.
Hep! Tällä hetkellä kotona. Lomalla olen tehnyt muutamia matkoja. Iso käsityöprojektikin on edennyt, mutta enemmän luulin ehtiväni. Olen siis lomaillut. Virlä reilu viikko jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Tällä hetkellä kotona. Lomalla olen tehnyt muutamia matkoja. Iso käsityöprojektikin on edennyt, mutta enemmän luulin ehtiväni. Olen siis lomaillut. Virlä reilu viikko jäljellä.
Missä kävit matkalla? :)
Mä lomailen vasta lokakuun alussa. Jaksaa jaksaa :)