Onko noloa aloittaa ammattikoulu 26vuotiaana?
Kommentit (17)
elämää ei voi elää sen mukaan, mitä pelkää toisesta olevan noloa. aina tulee joku vastaan ,jonka mielestä joku asia on nolo. opiskele juuri sitä mikä kiinnostaa sinua. älä ajattele mitä muut siitä ajattelevat, tuskin paljoakaan sillä kaikilla on oma elämä elettävänä. hyviä opiskeluita
Koskaan ei ole "noloa" aloittaa ammattikoulu ja opiskelu yleensä. Opiskelu kannattaa aina.
26-vuotiaana olisi hyvä jo ylipäätään päästä ajatuksesta, onko jokin noloa ja alkaa elää sitä elämää mitä haluaa. Muuten myöhemmin kaduttaa.
On todella noloa olla 26v ja kysellä noin tyhmiä. Mietitkö kaikki muutkin tekemisesi sen perusteella että kehtaatko/onko noloa/nauraako naapurin harakat? Mitä hiton väliä sillä on jos opiskelemalla saa ammatin johon työllistyy?
Osta itsetunto?
Mun mielestä missään iässä ei ole noloa opiskella eikä väliä oppilaitoksellakaan. Uskon, että kaikesta opiskelusta on aina jotain hyötyä.
Ei todellakaan ole noloa. Opiskelu on elinikäinen projekti.
Mene rohkeasti.
Tsemppiä ja iloa opiskeluun :)
Ei siinä noloa ole, itse vain tässä 23-vuotiaana kohta normiamiksessa opinnot aloittavana lähinnä mietin kuinka paljon alle 18-vuotiaita on opiskelukavereina. Mieluitenhan sitä oman ikäistensä kanssa olisi.
Taisin itsekin olla jotain 26 kun opiskelin lähihoitajaksi.
Tuntui kyllä oudolta kun opettaja joskus tunnilla kysyi että ne oppilaat viittaa ketkä on alle 18v.
Siinä vaiheessa mietin että ei herranjestas onks täällä niin nuoria samalla luokalla.
Ei se noloa ole. Tosin 26-vuotiaana opiskelu 15-16-vuotiaiden joukossa voi olla kovaa. Riippuu tosin alastakin - esim. raksa-, auto-, metalli-jne. puolilla opiskelee kyllä todella rasittavia teinejä (lähinnä poikia), joita opiskelu tuskin kiinnostaa pätkääkään, kunhan vanhemmat on pakottaneet opiskelemaan johonkin, jonne pääsee jopa ihan paskalla keskiarvolla.
Ei ole noloa. Turhauttavaa mahdollisesti.
Minä aloitin opiskelun ammattikoulussa 24-vuotiaana. Olin ison ryhmän ainoa vähän vanhempi, muut tulivat suoraan peruskoulusta. Tunsin olevani aika ulkopuolinen kummajainen, toisaalta olin opettajien ja henkilökunnan suosiossa ja pärjäsin hyvin.
Oma mielenterveyteni ei olisi kestänyt edes 19-20-vuotiaana opiskelemista vastikään peruskoulunsa päättäneiden joukossa. Suosittelen aikuiskoulutusta.
Juu aikuispuoli voisi olla parempi. Tosin sinne valitaan työttömiä??
Sinne vaan! Siellä on paljon aikuisia opiskelemassa!
Ei tietenkään.
Kahden kolmen vuotta kuluttua sinulla on ammatti joka työllistää sinut.
Vastaapa itse: Onko noloa opiskella itselle ammatti, jonka myötä työllistyy?
Ja ammattikoulun opiskelualat ovat todella laajoja, varmasti sieltä löytyy lähes kaikille jokin ala, mikä kiinnostaa ja johon haluaa valmistua.
Menestystä opintoihin ap!
Ei ole.