Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus, poikaystävä ihailee "meikittömiä" naisia, tässä esimerkkikuva

Vierailija
01.08.2017 |

http://aijaa.com/1KFa9A

"No niinkun tuollainen luonnollisen kaunis, mikset sä ole tuollainen"
Kuinka sokea voi olla?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli eilen meikitön kuva Erika Vikmanista minkä voisit näyttää hänelle. Eiköhän pitäis päänsä kiinni sen jälkeen ja osais arvostaa mitä on saannut. Sinä voisit puolestas kattoa Erikan poikkiksen kuvaa niin muistaisit ettei se sinun murus ole ollenkaan paha vaikka hölmöjä jutteleekin.

Mistä sen kuvan löytäis???

Vierailija
42/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vanha akka, mutta taas totean säästyneeni paljolta, kun en ole koskaan meikannut. Aina olen kelvannut just sellaisena kuin olen. 

Maailman kauneimpana en ole odottanut kenenkään itseäni näkevän, en röllykän kanssa enkä ilman. Se kuulostaa kovin tuuliselta paikalta. Mieluummin olen maailman rakkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset ole tuollainen?

Vierailija
44/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/1KFa9A

"No niinkun tuollainen luonnollisen kaunis, mikset sä ole tuollainen"

Kuinka sokea voi olla?

Kuinka vahvasti sinä sitten meikkaat, jos tuo on poikaystäväsi mielestä meikkaamaton?

Vierailija
45/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli iso ero meikatulla ja meikittömällä naisella. Oli niitä, jotka eivät meikanneet, ja niitä jotka kulkivat "pakkelit naamassa". On varmaan ollut hurja näky jokin 60-luvun kalmankalpea paksu huulipunakerros. Tuolloin meikkaamisessa vallitsi selkeä joko-tai -asenne. Naiset ovat kautta historian meikanneet ja parannelleet kauneuttaan. Vasta viime vuosina on ylitetty raja, jolloin parantelusta on tullut "luomua" jota ei erota oikeasta luomusta. Kuka tahansa voi leikkauttaa itsestään tusinakaunottaren, ja miesparat luulevat saavansa äitinsä näköisiä tyttäriä.

Tuli mieleen tämä juttu, joka ei ole totta, mutta juuri tästä asiasta.

http://www.snopes.com/media/notnews/uglybaby.asp

Vierailija
46/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei vaikuta kauhean fiksulta, monellakin tavalla.

Kysyin poikaystävältäni, onko tuolla naisella hänestä meikkiä ja vastaus oli, että on aika paljonkin.

Lisäksi hän kehuu minua kauniiksi eikä vertaile muihin. Ei kukaan ansaitse vertailua joka aiheuttaa vain pahaa mieltä.

Vierailija
47/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on tyhmä tai sokea tai ehkä molempia, mutta kyllä se ilmeisesti on aika vaikea hahmottaa nykyään nykyään kuinka paljon meikkiä ihmisellä on. Siis ihmisen joka ei meikkaa. Minulla on tasainen ja sileä iho, mutta se punottaa joten käytän vihreää pohjustuksessa, meikinpohjustus voidetta, ja peitän tummat silmänaluset, meikkivoidetta, puuteria ja pientä varjostusta. Tuossa on minun meikkipohjani. Sitten vielä laitan kulmat, silmät ja huulet. Joskus uteliaisuudesta kysyin yhdeltä mieheltä kun meikkaamisesta jotain puhuimme että paljonko hän arvelisi minulla olevan meikkiä. Hän vastasi että luomiväriä ja huulipunaa. Minulla oli silloin aika tummat luomivärit ja hiukan marjapuuron värinen huulipuna. Muuten hän ei sitä erottanut. Kulmiani en tosin meikkaa yhtä vahvasti kun tuo nainen, lähinnä täytän ne, kun kun kerran ovat nätin malliset ja oikean väriset.

Vierailija
48/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vertaileeko joku oikeasti tyttöystäväänsä muihin naisiin päin hänen naamaansa ja vielä haukkuen? Aivan kamalan huonoa käytöstä. Ei tulisi mieleenikään käydä haukkumaan toisen ulkonäköä - etenkään tyttöystäväni.

Vierailija
49/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli eilen meikitön kuva Erika Vikmanista minkä voisit näyttää hänelle. Eiköhän pitäis päänsä kiinni sen jälkeen ja osais arvostaa mitä on saannut. Sinä voisit puolestas kattoa Erikan poikkiksen kuvaa niin muistaisit ettei se sinun murus ole ollenkaan paha vaikka hölmöjä jutteleekin.

Mistä sen kuvan löytäis???

Kts tuosta Erika Vikman - vanhan ajan kaunotar -ketjusta. Finninaamainen kammotus.

Vierailija
50/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten "meikittömistä" kuvista ainoa todella ilman mitään härpäkettä on tämä Chisun kuva:

http://im.mtv.fi/image/5778900/landscape16_9/1024/576/4ccbe7082f242f67c…

Tässä kuvassa Jenni Vartiaisella ei ole lainkaan silmämeikkiä, vaikka huulipunaa onkin:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19420706_1015494801207440…

Eli kyllä nämä erottaa selvästi elle iole sokea idiootti.

Vierailija
51/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisten "meikittömistä" kuvista ainoa todella ilman mitään härpäkettä on tämä Chisun kuva:

Tässä kuvassa Jenni Vartiaisella ei ole lainkaan silmämeikkiä, vaikka huulipunaa onkin:

Kyllä Jennillä tuossa on silmien alueella meikkiä: kulmakarvat laitettu, ihon virheet peitetty ja sen väri tasoitettu silmänalusilta ja luomilta (koko naama on toki pakkeloitu myös) ja kevyt ripsivärikerroskin näyttäisi olevan. Ei ole tummaa smokey eyes -meikkiä tai irtoripsiä tai vahvaa kissarajausta, mutta missään nimessä meikittömät hänen silmänsä eivät ole. Klassinen esimerkki siitä, kun luonnollinen meikki tulkitaan meikittömyydeksi....

Vierailija
52/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun niissä meikittömissä kuvissakin on filtteri silti käytössä jne. Ei kukaan laita someen kuvaa, missä on ilman meikkiä, ilman ripsien- tai hiustenpidennyksiä ja kuva on täysin käsittelemätön.

Vierailija
53/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vertaileeko joku oikeasti tyttöystäväänsä muihin naisiin päin hänen naamaansa ja vielä haukkuen? Aivan kamalan huonoa käytöstä. Ei tulisi mieleenikään käydä haukkumaan toisen ulkonäköä - etenkään tyttöystäväni.

Ja joku vielä kuuntele tuollaista! Menisi deittaan niitä muijia sitten, eikä nillittäisi tyttöystävälle asiasta. Ehkä ei oma taso millään riitä. Ei ne muijat huolisi mitään nillittäjää.

Vierailija
54/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun niissä meikittömissä kuvissakin on filtteri silti käytössä jne. Ei kukaan laita someen kuvaa, missä on ilman meikkiä, ilman ripsien- tai hiustenpidennyksiä ja kuva on täysin käsittelemätön.

No mä olen kyllä laittanut, tosin tili on vaan kavereiden nähtävissä ja en ole minkään tason julkkis.

Vierailija
55/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän sun poikaystävä oikeasti voi luulla, että kuvan naisella ei ole meikkiä? Pakko olla vitsi. Jos mies ei jotain tekoripsiä ja kulmien kestovärjäyksiä huomaa, niin kyllä mun kokemuksen mukaan jokainen mieskin sentään noin tummat luomivärit ja pinkit huulipunat erottaa meikiksi.

Mun mielestä sun miehen kommentti kuulosti  kaikessa yksinkertaisuudessaan vain siltä, että tuo nainen on kaunis ja harmitteli, mikset sä ole kaunis niin kuin monet muut. On törkeää sanoa omalle kumppanille noin. Vaikkei pitäisikään kumppaniaan maailman komeimpana/kauneimpana, niin pitää olla todella tahditon ja oikeastaan jopa ilkeä ihminen, että alkaa tuollaista länkyttämään.

Vierailija
56/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ihmetellyt kun eri miehet ovat sanoneet minulle kuinka olen luonnonkaunis ja hyvä etten käytä paljoa meikkiä. Se meikki mitä käytän on kuitenkin meikkivoide, peitevoide, puuteri, aurinkopuuteri, korostuspuuteri, kulmakynä, ripsari, silmänrajauskynä ja luomiväri. Usein lisäksi jokin neutraali huulipuna. Silti useiden miesten mielestä olen luonnollinen enkä meikkaa paljoa? Onko miehet oikeasti noin kaukana todellisuudesta? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa..

Vierailija
57/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jennillä tuossa on silmien alueella meikkiä: kulmakarvat laitettu, ihon virheet peitetty ja sen väri tasoitettu silmänalusilta ja luomilta (koko naama on toki pakkeloitu myös) ja kevyt ripsivärikerroskin näyttäisi olevan. Ei ole tummaa smokey eyes -meikkiä tai irtoripsiä tai vahvaa kissarajausta, mutta missään nimessä meikittömät hänen silmänsä eivät ole. Klassinen esimerkki siitä, kun luonnollinen meikki tulkitaan meikittömyydeksi....

Tiedoksi: Jenni julkaisi kuvan Instassa hyväntekeväisyyskampanjan SOS-lapsikylän yhteydessä, eikä yhdellä ainoalla sanallakaan väittänyt sen olevan meikitön. Joten turha taas häntä mennä tästäkin asiasta haukkumaan. Eipä ainakaan käytä tekoripsiä julkisesti kuten Sara Sieppi siinä väittämässään eilisessä IS kuvassa jossa 5cm räpsyttimet.

Vierailija
58/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa ihmetellyt kun eri miehet ovat sanoneet minulle kuinka olen luonnonkaunis ja hyvä etten käytä paljoa meikkiä. Se meikki mitä käytän on kuitenkin meikkivoide, peitevoide, puuteri, aurinkopuuteri, korostuspuuteri, kulmakynä, ripsari, silmänrajauskynä ja luomiväri. Usein lisäksi jokin neutraali huulipuna. Silti useiden miesten mielestä olen luonnollinen enkä meikkaa paljoa? Onko miehet oikeasti noin kaukana todellisuudesta? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa..

Miehet tuntuu oikeasti luulevan, että meikkiä on vain vahva silmämeikki (joku tosi tumma tai värillinen luomiväri ja vahva rajaus) ja tumma tai räikeä huulipuna.

Vierailija
59/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on pelkästään tyhmiä miehiä?

- Siksi, koska seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
60/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

No sanokaa mikä saa naiset kertomaan ettei ole meikkiä vaikka on? Rehellisyys ei ole naisien vahvuus, ymmärrän sen, mutta tässä asiassa pajunköyttä syötetään niin isolla kädellä että oksat pois. Esim Sara Sieppi "meikitön kuva" hiljattain.

Mikä siinä saran kuvassa oli vikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan