Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus, poikaystävä ihailee "meikittömiä" naisia, tässä esimerkkikuva

Vierailija
01.08.2017 |

http://aijaa.com/1KFa9A

"No niinkun tuollainen luonnollisen kaunis, mikset sä ole tuollainen"
Kuinka sokea voi olla?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo nyt ole aika luonnollinen. Vähän ripsissä ja luomissa meikkiä. 

Vierailija
22/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta feikistä on tullut niin arkipäivää (esim feikkiripset) että ilman näitä lisävarusteita nainen on kummallisen näköinen ja saadaan otsikoita revittyä luomunaisista. Siis naisista ilman lisävarusteita.

Onhan näitä julkkiksia jotka ovat ottaneet "luomuselfien" mutta unohtaneet poistaa kaikki lisävarusteensa pois ennen kuvien ottoa etteivät mitään luomuja ole. Ei pelkkä meikkivoiteen pois jättäminen kenestäkään luomua tee jos muu on feikkiä; rusketus, ripset, kulmat ja hiushärpättimet; aina näyttää Tikkurilan maalitehtaalta tulleelta ja laitetulta.

Miltähän moni näyttäs ihan oikeasti ilman mitään lisävarustuksia? Ei varmaan kukaan tunnistaisi samaksi henkilöksi lainkaan 😉

Ja miehet menee näihi huijauksiin mukaan eivätkä ikinä näe sitä miltä alunperin nainen on näyttänyt ennen kaikkia lisävarusteitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro poikaystävälle kulmien ja huulten pigmentoinnista ja hiusten ja ripsien pidennyksistä. Sano että sinäkin voit hommata kestokulmat ja kestohuulet ja kestoeyelinerit ja mennä suihkuun tai uimaan ja tulla han "meikittömänä" vedestä.

Tekoripsistä puhumattakaan.

Vierailija
24/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näistä olet?

a) provo

b) sokea

c) tyhmä

Vierailija
25/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele miestäs! Mies on perheen pää ja sinun hommasi on totella häntä!

Toinen vaihtoehto on löytää mies, jolle sinä olet se kaunein, joka tilanteessa - myös yhdessä hankitun lapsimahan jälkeen :)

Kuvittele nyksäsi kommentteja em. tilanteessa, jos jo nyt vertailee sinua joihinkin kuvastomalleihin.

Mun mielestä eräänlainen päävika sekin jos näkee jonkun röllykkämahan maailman kauneimpana naisena. Sen ymmärrän jos pitää tätä rakkaimpana mutta sehän on eri asia kun kauneus.

Tää on kyllä jännä juttu. Joskus olisin varmaan ollut samaa mieltä, mutta nyt kun on 10 vuotta vanhentunut miehen kanssa, niin en enää. Muut on kiiltokuvaa, oma mies on aidosti kuumin.

Vierailija
26/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä hullujasi puhu - naamassa on ainakin kilo erilaisia kosteus -, alus -  ym tasoitusvoiteita silmän alusille ja ihon lukemattomille punoituksille ja näpyille  sekä eri sävyisiä meikkivoiteita, poskipunaa , jotta iho näyttää virheettömältä.

Esim. Marilyn Monreytä meikattiin KAKSI!!! tuntia, ennenkuin näytti siltä miltä nyt kuvissan näyttää - eli täydelliseltä. 

Nykyajan fotoshoppauksilla voidaan aika tavalla helpottaa asiaa.

Vierailija
27/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen exäni, joka vaati kahden kuukauden seurustelun jälkeen että lähtisin hänen mielikseen ulos ilman meikkiä ja " luonnollisen kauniina". Eivätpä tainneet kiiltävä otsa , olemattomat ripset ja mustat silmänaluset miellyttä, sillä seuraavana aamuna sanoi hätääntyneen oloisena " käyn tupakalla ni meikkaa sinä"

Oli raukka kauhuissaan, että lähtisin taas ulos haudasta revityn näköisenä :D

Ja oli tosiaan nähnyt miut saunassa sekä aamuisin ilman meikkiä, en tiedä miten kuvitteli miun siitä muuttuvan "luonnonkauniiksi"!

Vierailija
28/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoranaista valehtelua nuo kaikki "meikittömät" selfiet. En ymmärrä miten ne kehtaavatkin pokkana julkaista väitteen että on luonnollinen kun sokeakin näkee kuvasta että meikkiä sun muuta härpäkettä on kilo. Naurettavaa ja säälittävää. 

Olen laittanut instaan parikin meikitöntä kuvaa mm.kesämökiltä ja niissä tosiaan olen meikitön ! En omista edes ripsienpidennyksiä.

En ymmärrä niitä "wake up like this'-kuvia, jossa iho on sileä ja kiilloton, ripset kuin hevosella, kulmat ojennuksessa.....

Vierailija
29/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen exäni, joka vaati kahden kuukauden seurustelun jälkeen että lähtisin hänen mielikseen ulos ilman meikkiä ja " luonnollisen kauniina". Eivätpä tainneet kiiltävä otsa , olemattomat ripset ja mustat silmänaluset miellyttä, sillä seuraavana aamuna sanoi hätääntyneen oloisena " käyn tupakalla ni meikkaa sinä"

Oli raukka kauhuissaan, että lähtisin taas ulos haudasta revityn näköisenä :D

Ja oli tosiaan nähnyt miut saunassa sekä aamuisin ilman meikkiä, en tiedä miten kuvitteli miun siitä muuttuvan "luonnonkauniiksi"!

Saunassa on hämärää ja ehkä myös kotona, kirkas aurinko taas näyttää armotta kaiken!

Vierailija
30/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

No sanokaa mikä saa naiset kertomaan ettei ole meikkiä vaikka on? Rehellisyys ei ole naisien vahvuus, ymmärrän sen, mutta tässä asiassa pajunköyttä syötetään niin isolla kädellä että oksat pois. Esim Sara Sieppi "meikitön kuva" hiljattain.

Koska halutaan todistaa, että ollaan luonnonkauniita. Kenet tahansa saa meikillä kauniiksi, joten ainoastaan ilman meikkiä erottaa ne oikeasti kauniit. Mutta jos ilman meikkiä ei ole kaunis, niin tekee mieli huijata. 

Vierailija
31/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä kun nykyään moni pikkutyttö maalaa naamansa contour -meikillä. Näyttävät nukeilta tai joltain showtanssijalta, vaikka kauniita ovatkin. Ripsienpidennykset tuntuu olevan nykyään ihan normijuttu. Välillä itsekin hairahdun miettimään että olenkohan oikeasti tosi ruma muiden silmissä, kun en yleensä laita muuta kun kulmiin väriä hillitysti. Ei ripsiväriä, ei meikkivoidetta, ei puuteria. Ei hiusten värjäystä eikä ripsienpidennyksiä. Ei edes rusketusta. Eikä muotoilevia alushousuja. Mun mielestä tää on ihan normaalia, vai onko enää nykyään?

Vierailija
32/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä kun nykyään moni pikkutyttö maalaa naamansa contour -meikillä. Näyttävät nukeilta tai joltain showtanssijalta, vaikka kauniita ovatkin. Ripsienpidennykset tuntuu olevan nykyään ihan normijuttu. Välillä itsekin hairahdun miettimään että olenkohan oikeasti tosi ruma muiden silmissä, kun en yleensä laita muuta kun kulmiin väriä hillitysti. Ei ripsiväriä, ei meikkivoidetta, ei puuteria. Ei hiusten värjäystä eikä ripsienpidennyksiä. Ei edes rusketusta. Eikä muotoilevia alushousuja. Mun mielestä tää on ihan normaalia, vai onko enää nykyään?

Mun mielestä nää contourmeikit sopii enemmän ehkä alle 20-vuotiaille. Itekkin käytän sellaista meikkaustyyliä ja mä tykkään, mutta sitten sanotaanko aikuisilla mun mielestä on just tosi kaunista , mitä vähemmän meikkaa.

T16

Vierailija
33/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nää contourmeikit sopii enemmän ehkä alle 20-vuotiaille. Itekkin käytän sellaista meikkaustyyliä ja mä tykkään, mutta sitten sanotaanko aikuisilla mun mielestä on just tosi kaunista , mitä vähemmän meikkaa.

T16

Nii siis... mitä vähemmän meikkaa EROTTUVASTI

Vierailija
34/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitti että sun kannattaisi opetella ehostamaan?

Vierailija
35/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T16

Tottakai jokainen ehostaa itsensä haluamallaan tavalla tai on ehostamatta. Eikä se meikkaamaamattomuus ja "luonnonlapsena" oleminen tee kenestäkään parempaa ihmistä :) Nykyään vaan sekoitetaan se aito "luonnollisuus" ja vaikka instan "natural look" kuvat, joissa meikkiä tai lisäkkeitä on. Tämän vuoksi itsekin välillä epäröin, että olenkohan nyt ihan kamalan näköinen, kun tosiaan lähden ihmisten ilmoille täysin itseni näköisenä ja "riisuttuna". Ja olen jo 30!

t.lainaamasi kirjoittaja

Vierailija
36/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeasti suht yleinen ilmiö esim deittisovelluksissa, mihin harva nainen julkaisee itsestään mitään meikittömiä kuvia. Kuitenkin moni mies tulee kehumaan että ootpa sä tommonen ihanan luonnonkaunis ja tekis mieli lyödä niitä halolla päähän. Itsellä nyt ei ole noin paljoa meikkiä kun esim tolla naisella tossa ap:n kuvassa, mutta kuitenkin meikkivoide/peitevoide/ripsari saa jo tän muuten punoittavan ja vähän näppyläisen naaman näyttämään huomattavasti paremmalta. Ei se silti mitään luonnonkauneutta ole todellakaan jos on meikkivoiteella ihonsa peittänyt, mutta niin vaan moni mies luulee että sellainen se iho oikeasti on tai että kulmat on luonnostaan jollain sellaiset kun tolla naisella vaikkapa tuossa kuvassa.

Vierailija
37/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin miehenä näen että tuossahan on huomattavasti enemmän meikkiä mitä keskiverto nainen käyttää. Jos poikaystäväsi ei usko, tee vaikka joku lista mitä meikkejä tuolla naisella näyttäisi olevan päällä (plus photoshoppaus) niin eiköhän se sitten usko :-) 

Vierailija
38/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on löytää mies, jolle sinä olet se kaunein, joka tilanteessa - myös yhdessä hankitun lapsimahan jälkeen :)

Kuvittele nyksäsi kommentteja em. tilanteessa, jos jo nyt vertailee sinua joihinkin kuvastomalleihin.

Mun mielestä eräänlainen päävika sekin jos näkee jonkun röllykkämahan maailman kauneimpana naisena. Sen ymmärrän jos pitää tätä rakkaimpana mutta sehän on eri asia kun kauneus.

Sithän sulla varmaan on päävika, jos et tuota ymmärrä.

Vierailija
39/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on hassuja poikaystäviä. Ja sama meikittömyydestä jankkaaja jaksaa tehtailla juttujaan palstalle kuukaudesta toiseen.

Vierailija
40/93 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, tuli ihan uutisena, että olen päävikainen. Koska itse ainakin pidän miestäni komeana, vaikka hänellä mahaa onkin. Ei siis synnytysmahaa, mutta röllykkä on röllykkä sukupuolesta riippumatta. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän