Miten keraaminen liesi puhdistetaan??????? Mukana tuli joku metallinen raaputin,
voiko sillä oikeasti raaputtaa?
Kommentit (8)
Minä olen kevyesti tehnyt vain yhdensuuntaisia työntöjä. En uskalla alkaa raaputtamaan ja nitkuttamaan sitä lastaa edestakaisin.
Ei hätää, mä ainakin oon vedelly sillä raapalla aika ronskistikin, eikä pahempia naarmuja ole tullut - sihenhän se juuri on tarkoitettukin.
ja tosiaan oli raappa mukana. Sillä voi siis raaputtaa? Pitääkö terä olla näkyvissä? Tossa on nimittäin sellainen partaterän tapainen terä näkyvissä, mutta ei törötä esillä. Pitääkö saada esille?
Mutta itse tykkään enemmän keraamisten liesien puhdistukseen tarkoitetuista aineista, ne ovat tosi kätsyjä ja jättävät hyvän kiillon. Esim. Mr. Muscelilla on sellaista, löytyy ainakin S-marketeista.
Kun totut lieteen, huomaat, että se on hurjan paljon HELPOMPI pitää puhtaana kuin tavallinen liesi. Eipä ole niitä levyjen mutkia ja taitteita, joista likaa on vaikea millään hangata irki... Kannattaa pyyhkiä liesi puhtaaksi ainakin päällisin puolin joka käyttökerran jälkeen - ja kunnon puhdistus aineella aina tarvittaessa.
SOKERI on pahaksi keraamiselle pinnalle, samoin muilla kuin lieden omalla raaputtimella hankaaminen. EI siis pata-pataa keraamiselle pinnalle...
raaputin tulee monen muunkin lieden mukana. Meilläkin Gorenjen lieden mukana...
Ei hätää, mä ainakin oon vedelly sillä raapalla aika ronskistikin, eikä pahempia naarmuja ole tullut - sihenhän se juuri on tarkoitettukin.
Siinäpä se jo olikin =D Minkän ikäisillä käytössä? Ja kuinka sujuu pienempien sisarusten kanssa?
http: // www. myllymaki. fi/PublishedService?file= page&pageID= 9&itemcode=MASTER0015 löytyy mönkijä mitä meillä mietittän...
ja tosiaan oli raappa mukana. Sillä voi siis raaputtaa? Pitääkö terä olla näkyvissä? Tossa on nimittäin sellainen partaterän tapainen terä näkyvissä, mutta ei törötä esillä. Pitääkö saada esille?
pyyhit vaan aina käytön jälkeen ihan tiskirätillä ja sit sillä raapalla, jos jotain on jääny tosi tiukkaan kiinni...