Meneekö nuoruus hukkaan jos ei pane?
Kommentit (57)
Nykyisin monilla on niin matalat testot yms. ettei ne edes tiedä mistä jäävät paitsi..
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt liikaa aikaa vauvapalstalla, mutta en ikinä kuuntele Kalevauvoja.
Miten kukaan voi kuvitella, että tuollainen netistä kopioitu p a s k a voisi olla hauskaa?
Jos se on hauskaa palstalla, miksei se olisi hauskaa myös musana?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä toisinaan näin vuosia myöhemmin saattaa pulpahtaa mieleen joku tilanne, jossa itsevarmemmin käyttäytymällä olisi voinut päästä lähempäänkin tuttavuuteen. Että olkaa hereillä, pojat ja tytöt.
Itsevarmuus on typerä sana ja kuvastaa typerää, ylimielistä ja teeskentelevää asennetta. Ehkä sun olisi kannattanut olla avoimempi ja rehellisempi, tarttua rohkeammin tilaisuuksiin. Niin mä olen tehnyt ja todellakin olen myös pannut.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin monilla on niin matalat testot yms. ettei ne edes tiedä mistä jäävät paitsi..
Naisetkaan eivät tiedä mistä jäävät paitsi ;D
Vierailija kirjoitti:
Menee. Mä puhun kokemuksesta. Nuoruus jäi kokonaan elämättä. Neitsyys meni vasta 26-vuotiaana eli ihan liian myöhään. Muilla ikäisilläni jo seksielämää takana 10+ vuotta. Itse yhä lähes neitsyt. Katkeroiduin vain neitsyyden menetyksen jälkeen.
Niin se on ihan erilaista nuorempana kuin vanhempana.
Totta helvetissä menee, etenkin jos haluja löytyy. Ei surkeampaa kohtaloa osaa kuvitellakaan.
M41v kirjoitti:
Menee,en saanut nuorena ikinä pildee,enkä nyt vanhempanakaan,välillä sain,mutta sekin johtui siitä kun akan piti saada väkisin lapsi,ei vaan huomannut kertoa asiasta.
Ja sulla ei ollut mitään käsitystä siitä, että on olemassa kondomi? Todella vaikea kuvitella, että kukaan haluaisi noin tyhmän miehen lapsen, mutta ehkäpä äidin älykkyys kompensoi sun puutteen.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä menee, etenkin jos haluja löytyy. Ei surkeampaa kohtaloa osaa kuvitellakaan.
Älä lannista toista!
Menee. Silloin se on parasta ja hormonit hyrrää. Nyt keskiksenä ei oikein jaksele kiinnostaa enää. Monella alkaa myös olla fyysistä kremppaa, joka estää sängyssä riehumisen.
Lämmöllä muistelen nuoruuden kiihkeitä kesiä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Jos koet, että elämälläsi ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin paneminen, niin kyllähän se hukkaan menee, jos et pääse sitä ainoaa tarkoitustasi toteuttamaan. Sääli. Useimmat ihmiset kokevat, että heidän elämällään on muu(kin) tarkoitus.
Tottakai. Ja useimmat kokevat että myös seksi on tärkeää ja nautinnollista. Eihän se sulje pois mitään muuta. Aika paksua väittää, että seksin harrastaminen haittaisi esim. kielten opintoja tai liikuntaharrastusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lannista toista!
Koetin vain kannustaa kertomalla kovia totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Paneminen on yliarvostettua.
..jos ei ole hormonitoiminta tms. kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt liikaa aikaa vauvapalstalla, mutta en ikinä kuuntele Kalevauvoja.
Miten kukaan voi kuvitella, että tuollainen netistä kopioitu p a s k a voisi olla hauskaa?
Kyllä sun vinkumiselle moni nauraa noiden biisien äärellä :D Me kuunnellaan niitä mökillä kun juodaan viiniä laiturilla kesäöisin
Kyllä se menee. 90 luvulla ei oma nuoruus onneksi mennyt -silloin nussittiin rajusti ja mukavaa oli KAIKILLA.
Flesu riittää. Jos pari minuuttia nauttii sillon tällön ja muun ajan kuuntelee nalkutusta niin ei kiitos.
Eipä sekään asia noin yksioikoinen ole.
Itse tuli paneskeltua ympäriinsä nuorena, mutta ei se mitenkään nuoruudestani vähemmän hukkaan heitettyä tehnyt. Vallankin nyt kun aikuisena ymmärtää, että motiivit siihen olivat yleensä ihan väärät. Eri asia varmaan olisi ollut, jos silloin nuorempana olisi ollut joku erityinen, jonka kanssa jakaa kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkaan eivät tiedä mistä jäävät paitsi ;D
Ei paljon mistään. Satisfyer on keksitty. Orgasmin voi saada neitsyenäkin ja paremman kuin ikinä miehen kanssa. Seksiä se sooloseksikin on, parasta ja turvallisinta. Teidän veetien pitäisi opetella se, välttyisitte eturauhassyövältä ahkeralla runkkaamisella.
Nuorena menee paneminen hukkaan. Vasta iän myötä sitä alkaa ymmärtää, arvostaa ja osata.