Näin kävi eräälle tutulle joka oli aina niin tarkka ulkonäöstään ja
vaatteistaan. Tuhlasi omaisuuksia kenkiin, uusiin mekkoihin ja vaatteisiin. Ulkonäkö oli hänelle kaikki kaikessa. Nyt on sitten sairastunut vakavasti, eli karma siinäkin sitten teki tehtävänsä.
Ei kannata tuhlailla vaatteisiin ja panostaa ulkonäköönsä sillä siinä voi käydä huonosti.
Kommentit (19)
Tekikö hän jollekulle pahaa ostelemalla vaatteita, niin, että karman piti puuttua peliin?
Ap olet varmasti kaunis ihminen niin sisäisesti kuin ulkoisestekin :D
Vain Suomessa naiset eivät saa näyttää kivalta, koska se niiiin häiritsee toisia naisia ja pitäisi olla mahdollisimman näkymätön.
Surullinen tarina. Jotenkin sen ymmärtäisi paremmin jos olisi jo alun perin ollut ruma :(
Sinä tai minä tai ihan kuka tahansa voi saada vakavan sairauden riippumatta siitä miten elää.
Näin kävi eräälle tuttavalle joka ei niinkään panostanut ulkonäköönsä tai muuhun, sairaatui vakavasti. Karma varmaan siinäkin.
Haloo ap, tuossa sun aloituksessa ei oo päätä ei häntää.
Se karma tulee vasta seuraavissa elämissä tontut. On täällä kaikenmaailman tietäjää :D
Minkähän sairauden AP saa karmalta kateudesta ja ilkeydestään?
Imeytyivätkö vaatteiden värimyrkyt kehoon ystävällä vai miten johtui vaatteista?
minä sairastan pitkälle levinnyttä syöpää siitä huolimatta ostelen vaatteita ja kenkiä joka viikko. Varsinkin kenkiä. Ulkopuoliset eivät uskoisi miten sairas olen, kun se ei näy ulospäin.
Aiheuttiko ulkonäköön panostaminen ja vaatteiden ostelu sairauden?