Mistä löytää kilttimies?
Olen 29v nainen. 153cm/65kg, kasvoista nätti, isot tissit, kapea vyötärö, leveä lanne, perse on iso ja reidet mutta kiinteät. Ja en kelpaa muuta kuin juopoille.
Kommentit (21)
Eikö niitä ole kuin se yksi täällä palstalla? Minäkin haluan kilttimiehen. Mistä niitä löytyy, en ole koskaan tavannut yhtäkään.
Onko sussa mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin ikä ja ulkonäkö?
Mikset kelpaa? Mitä muuta olet kuin kurvikas vartalo?
sinkkum
Tuuksää viemään mun poikuuden? Ettei tarvi koko päivää juoda pelkästään kaljaa.
T: Kilttimiäs
Kiltti löytyy ja soitan myös säkkipilliä. Kik?
Yksi löytyy täältä Jyväskylästä. 36v, 172 cm, jotain 70 kg, naamasta kuulemma komea mutta itse kyllä inhoan naamaani enkä pysty katsomaan valokuvia itsestäni.
Olen fiksu, mukava ja tietenkin kiltti, pitkäaikaistyötön ja aavistuksen huonoitsetuntoinen. Harrastan netissä olemista, aloittelevasti kuntosalia ja luen kirjoja jonkin verran. Leffat, sarjat ja pelit on kivoja. Yritän pitää elämäntavat terveinä ja aika hyvin siinä onnistunkin.
Siis todella mahtava poikaystävä olen.
Kilttimiehillä ei yleensä heppi nouse pystyyn, kun joutuvat koko vuoden pitämään hametta yllään.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kelpaa? Mitä muuta olet kuin kurvikas vartalo?
sinkkum
Ainakin sillä on 15 kiloa ylimääräistä.
Olikohan se tämän ketjun idea, saada "kilttimies" kommentoimaan laardia, ja sitten haukkua kilttimiehet ilkeiksi?
No minä olen sitten ilkiämies, ja naisia riittää. Ei tarpeeksi hyviä, mutta ei sentään ikinä joutunut ylipainoisiin koskemaan.
Olen kiltti mies espoosta.
Minut voi nähdä vaikka prismassa.
Tule vaan juttelemaan.
nuoko oli ne tärkeimmät ominaisuutesi? muukin kiinnostaisi
kiinostunut mutta ehkä mulla liikaa vuosia takana noin nuorelle mutta voitais vain vaikka jutella
Mikset pistä kuvaa heti? Ja kyllä sä ainakin juttuseuraa saat.
15kg pois, niin se on siinä. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä ole kuin se yksi täällä palstalla? Minäkin haluan kilttimiehen. Mistä niitä löytyy, en ole koskaan tavannut yhtäkään.
Teillä tulee kova kisa hänestä ap:n kanssa.
Missä nuoret aikuiset pelaavat lautapelejä, niin löytyy kilttejä miehiä. Sinne siis!
Olet upea nainen. Luulisi noilla spekseillä löytyvän seuraa, ainakin minulle olisit haaveiden täyttymys.
Olen kyllä kilttimies, mutta valitettavasti paljon sinua vanhempi, no match.
Itseäni alkoi kiinnostamaan henkilö, joka kertoi olleensa Jyväskylästä oleva 36-vuotias mies ja se Espoon Prismassa asioiva mies. Mites teihin saisi yhteyden?
Minua alkoi kiinnostamaan Jyväskyläinen 36-vuotias mies ja se Espoon Prismassa asioiva mies. Mites teihin voisi saada yhteyden?
mullekin joku pikku viesti ennen nukkumaan menoa. hyvää yötä
Skippaat ne kaikki aggressiivisesti päälle käyvät lipevät juopot niin sieltä se löytyy joka jää jäljelle.