Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi väitätte, ettei lyhyt mies kelpaa naisille? Oon 168cm mies ja aina ollut naisia

Vierailija
31.07.2017 |

Oon 22v 168cm/ 62kg mies ja monet ovat sanoneet, että olen samalla söpö, mutta myös komea.
Ikinä ei ole kukaan valittanut pituudestani ja baarissa naiset lähestyvät.

En usko, että todellisuudessa edes lyhyys on naisettomuuden aiheuttaja.

Vaan valtaosa näistä lyhyistä ovat niin heikolla itsetunnolla varusteltuja, että se paistaa kilometrin päähän..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvännäköinen ja aina ollut vientiä. Itse olen 163cm enkä välttämättä tykkäis, jos mies olisi 180-190cm pitkä. Mulle on tärkeetä, että pituuseroa kuitenkin on ja sitä löytyy kuitenkin 10cm :)

Tottakai jos on 170 nainen esim, niin ymmärrän, että hän haluaa 180-190cm miehen. Makunsa kullakin.

Vierailija
2/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapsuuden kaverini, mies, on 167 cm pitkä. Hän on aina ollut naisten kuolaamisen kohde, ja on edelleen sitä nyt yli nelikymppisenäkin. Naisia on riittänyt hänellä niin pitkiin parisuhteisiin kuin lyhyisiin seikkailuihin, ja tiedän kymmeniä naisia jotka ovat häneen olleet läpeensä ihastuneita, vaikka eivät ole voineet kuin kauempaa haaveilla :D .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta 1/5-naisten ja 5/5-naisten välillä on kolme pykälää eroa.

Vierailija
4/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana parisuhteessa lyhyen miehen kanssa. Ei haitannut minua yhtään koska olen itsekin lyhyt. Pituus ei ollut syynä suhteen päättymiseen. Sanoisin monien lyhyiden miesten olevan turhaan epävarmoja pituudestaan.

Vierailija
5/5 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä tasoisia naisia 😂

Nonii ..menehän sinne hiekkalaatikolle leikkimään. Kehityt vielä joku päivä aikuiseksi.