Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mol.fi oma asioinnissa ei näy enää seuraavaa yhteydenottoaikaa. Muilla sama?

Vierailija
31.07.2017 |

Viime kuussa vielä näkyi tuo yhteydenottoaika, nyt ei enää ole mitään.

Eivät kyllä koskaan ole yhteyttä ottaneetkaan, eli onko nyt luovuttu tuosta turhasta tavasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut nyt siihen , että soittelevat turhanpäiväisen puhelun kolmen kuukauden välein.

Itse sain puhelun viime viikolla. Kyselevät aivan tyhjänpäiväisiä kysymyksiä ja puhelun jälkeen pitää puhelimessa sovittu "suunnitelma" hyväksyä oma-asiointi-osion kautta.

Lisäksi sain taas kaksi täysin omaan ammattitaitooni sopimatonta työtarjousta puhelun jälkeen.

Eli viime talvena uutisoitu työttömien kyykytys on nyt siis toteutunut.

Työkkärin virkailija vielä oikein kehui kuinka ovat nyt iloisia kun ovat saaneet lisää henkilökuntaa ja resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuttunut nyt siihen , että soittelevat turhanpäiväisen puhelun kolmen kuukauden välein.

Itse sain puhelun viime viikolla. Kyselevät aivan tyhjänpäiväisiä kysymyksiä ja puhelun jälkeen pitää puhelimessa sovittu "suunnitelma" hyväksyä oma-asiointi-osion kautta.

Lisäksi sain taas kaksi täysin omaan ammattitaitooni sopimatonta työtarjousta puhelun jälkeen.

Työkkärin virkailija vielä oikein kehui kuinka ovat nyt iloisia kun ovat saaneet lisää henkilökuntaa ja resursseja.

Eli pitääkö tässä nyt ruveta päivystämään puhelinta 24/7 jos soittelevat koska sattuu?

Minulla piti edellinen yhteydenotto olla kesäkuun puolessa välissä, ei tullut soittoa ja seuraava aika siirrettiin taas puolella vuodella eteenpäin, nyt tosin tätä aikaa ei enää näy.

Työtarjouksia minullekin tulee jatkuvasti ja suurin osa sellaisia joihin minulla ei ole mitään mahdollisuuttakaan päästä. Olen kyllä hakemukset lähettänyt vaikka turhauttavaa se onkin.

Ap

Vierailija
4/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 näkyykö sinulla se seuraava soittoaika?

Vierailija
5/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan soittoajan ilmoittamisesta luovuttiin, koska porukka itki sitä, että vääränä päivänä, liian aikaisin, liian myöhään on otettu yhteyttä. Nyt asiakas tietää, että noin 3kk välein ja tarvittaessa soitellaan, joten ei enää tarvitse katkaista virtaa kännykästä työkkärin soittopäivänä. Riittää,että vasta 0295-alkuisesta numerosta tehtyyn soittoon ja jos on kaupassa/töissä/lastenjuhlassa/häissä/vessassa, niin ilmoittaa, että juuri nyt ei sovi, voitko soittaa 45 minuutin kuluttua uudestaan. Niinhän sitä tekee muillekin tärkeille soitoille eikä pakoile niitä kauhuissaan.

Vierailija
6/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa tiedoissani näkyi aiemmin, että ottavat yhteyttä 31.7.2017. Ennen tuota tuli kirje, jossa pyydettiin selvitystä miten olen joskus tehtyä työnhakusuunnitelmaa toteuttanut (sama "tehtävä" näkyi omalla sivullani). Tein selvityksen netissä (laitoin paikkoja jonne olin hakemuksia lähettänyt/soittanut) ja reilun viikon päästä tuli ilmoitus, ettei työmarkkinatuen maksamiselle ole esteitä ja asiakkuus työvoimatoimistossa jatkuu edelleen. Eivät siis soittaneet eikä uutta suunnitelmaa tehty (entisellä mennään, koska eihän sitä muuta voi kuin hakea työpaikkoja). Nyt ei minunkaan tiedoissani näy enää ajankohtaa mihin mennessä on seuraava yhteydenotto, mutta eipä tuo haittaa, pitää vaan välillä käydä omilla sivuilla katsomassa onko sinne ilmaantunut "tehtäviä" tai selvityspyyntöjä yms.

Vierailija
7/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö tässä nyt ruveta päivystämään puhelinta 24/7 jos soittelevat koska sattuu?

Minulla piti edellinen yhteydenotto olla kesäkuun puolessa välissä, ei tullut soittoa ja seuraava aika siirrettiin taas puolella vuodella eteenpäin, nyt tosin tätä aikaa ei enää näy.

Työtarjouksia minullekin tulee jatkuvasti ja suurin osa sellaisia joihin minulla ei ole mitään mahdollisuuttakaan päästä. Olen kyllä hakemukset lähettänyt vaikka turhauttavaa se onkin.

Ap

Viime viikon to olivat soittaneet, olin uimassa. Tekstiviestillä tuli ilmoitus, että olivat soittaneet ja soittavat vielä kuluvan viikon aikana. Eli soittivat pe ja ei itselleni ollut sinällään ongelma.

Seuraavaa soittoaikaa ei  näy, "suunnitelma työnhausta" on itselläni nyt voimassa lokakuun 20. päivään asti.

Kertoi myös puhelimessa että seuraavan kerran soittavat lokakuun aikana, jos en sitä ennen työllisty.

Ne aikaisemmat yhteydenottopäiväthän olivat suuri vitsi, ei kuulunut koskaan soittoa.

Vierailija
8/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy minullakaan enää yhteydenottoaikaa tiedoissani. Yhteydenottoa ei ole yleensä tullut ja tilalle on ilmestynyt uusi aika. Olen ollut viime vuosina välillä töissä ja välillä työtön muutamien kuukausien pätkissä. Viimeisin työsuhde loppui noin puoli vuotta sitten, joten periaatteessa tässä olisi voinut tulla jo 2 soittoa kolmen kuukauden välein. Yhteyttä ei ole otettu.

Vierailija
9/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa kunnallinen työnvälitys. Saa nähdä,miten vilkkaasti sitä kautta otetaan yhteyttä.

Vierailija
10/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aamulla samaa, oikein kaivelin sivua kun ajattelin, että en vain muista missä kohtaa se siellä on. Luin samalla jutun tuosta kunnallisesta työnvälityksestä, totesin että ei se näköjään koske minua. Eikös se ole vain peruspäivärahan tai työmarkkinatuen saajille?

Ei ole kertaakaan otettu yhteyttä, ja olen sentään ollut jo 1,5 vuotta työnhakijana. Nyt näkyi etusivulla juttua, että haastattelijafirmojen kilpailutus on saatu päätökseen, saas nähdä rupeaako jotain tapahtumaankin...

Vierailija
11/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat viimeistään 3kk kuluttua,minulle tosin jo kuukauden kuluttua,ja sama tyyppi kyseli aivan samat asiat uudelleen! Ei muistanut tallentaa tietoja tai sitten alkava alzheimerintauti

Vierailija
12/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistäähän se sekin :) Ja sitähän äänestäjät vaaleissa tilasivat, oikein dippainssin suunnittelemaan työllisyyspolitiikkaa ja laborantin pistämään sen käytäntöön! Kyllä tekniikan miehet osaa!

Vierailija
13/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne on saatu lisää väkeä? Ostopalveluna on kyllä tekijöitä, mutta ei työkkäreihin mitään lisäväkeä ole saatu.

Vierailija
14/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tarkkoja. Mulla näkyi vain seuraava käynti eikä siinäkään klon aikaa. Ovelia ovat. Nyt soittelen ja kyselen. Yrittävät karensseja tahallaan. Eivät onnistu minun suhteen.

Vierailija
15/16 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää itse soittaa . 

Vierailija
16/16 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kävin Oma asionti -sivulla muusta syystä. Muuten olisin mennyt vääränä päivänä. Kirjeessä oli eri päivä kuin Omassa asioinnissa. Tarkkana niiden kanssa saa kyllä olla. Nyt kun niille tuli vielä se uusi sääntö, että ne saa jotain tulospalkkioita. Ne varmasti yrittää vaikka mitä palkkioidensa eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän