Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remonttiäijien jäljiltä piha täynnä tupakantumppeja

Vierailija
31.07.2017 |

Onko yleistäkin? Kiva keräillä noita pois nurtsilta jne. Metsäpalovaroituskin, joten ei kauhean turvallistakaan tumppailla noita rutikuivalle pihalle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnu viedä niille tuhkakuppia?

Vierailija
2/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi tehdä. Menee hyvä valittaminen pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina on. Työaikaan kuuluu tupakkitauko 12 kertaa tunnissa ja urakka joutuu. Älkää ny itteänne teloko. Kummelimeininkiä.

Vierailija
4/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tyhjentäneet  tuhka"kupin" meidänkin jäljiltä :D

Vierailija
5/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ne työväen luokan jäsenet, täysin välinpitämäättömiä ja sivistymättömiä.

Vierailija
6/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ne pois niin pääset eroon wt:n hajusta.

Vierailija
7/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Miksi ei voi tumpata vaikka pahvimukiin jossa on vettä, miks on pakko olla ihan porsas?

Vierailija
8/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,onhan se hienoa taas pitää itseään muita ylempänä. Jos vaikka ihan ITSE tekisitte remonttinne,niin ei olisi tarvinnut sitten tällaistakaan aloitusta tehdä. Mut ette osaa/viitsi/jaksa.

Vierailija
9/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piha? Kerrostalon vai omakotitalon? Mitä remppaa tekevät?

Voit toki viedä sen tuhkiksen tai ottaa esimieheen yhteyttä ja pyytää heitä itseään hankkimaan stumpeille astian.

Vierailija
10/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,onhan se hienoa taas pitää itseään muita ylempänä. Jos vaikka ihan ITSE tekisitte remonttinne,niin ei olisi tarvinnut sitten tällaistakaan aloitusta tehdä. Mut ette osaa/viitsi/jaksa.

Kun on älliä ei tarvitse sotkea käsiään likaisiin fyysisiin töihin vaan voi antaa ne alemman sosiaaliluokan hoidettavaksi.

Vierailija
11/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä kommenttia. Eihän se ole mikään syy heittää roskaa maahan, että ei ole roskista lähellä. Roska otetaan sitten mukaan ja laitetaan roskiin kun tilaisuus.

Vierailija
12/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on älliä ei tarvitse sotkea käsiään likaisiin fyysisiin töihin vaan voi antaa ne alemman sosiaaliluokan hoidettavaksi.

Mutta siihen ei ole tarpeeksi älliä,että osaa ratkaista tämän suuren pulman itse ja tulee kysymään neuvoja av:lta.

Vierailija
13/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt julkisivuremontti ja ei yhden yhtä stumppia. 

Selvästi laittavat läheiseen piharoskikseen, koska en varsinaista tuhkakuppiakaan ole nähnyt. 

Täällä on valittu tosi fiksusti vain suomalaista työvoimaa käyttävä firma. Jälki on todella sen mukaista. Kaikki on mennyt aikataululleen ja priimaa on työn tuotos. 

Enemmän maksoi kuin epämääräiset virolaisfirmat, mutta nyt näyttää, että kannattaa. 

Mutta aloittajan tapauksessa huomauttaisin asiasta. Stumpit on roskaamista ihan siinä, missä mikä tahansa roska. 

Vierailija
14/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät onko ap ollut edes kotona? Meilläkin oli heitetty tumpit maahan. Ei, en tiennyt viedä tuhkista kun lähdettiin lasten kanssa pois remontin alta päiväksi. Itse en polta ja oletan, että muut hoitaa polttamisensa vaatimat asiat itse tai polttavat vaikka siinä piharoskiksen vieressä jos ei tuhkista ole.

Vierailija
15/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisi sen työn vaan tehdä kunnolla ja laadukkaasti? Oisko paha? Jotenkin me muutkin siihen pystytään. Ei meilläkään työpaikalla yksikään röökaaja viskele tumppeja ympäri pihoja.

Vierailija
16/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suomalaiset remonttimiehet, jotka uusivat talon ulkovuorauksen. Hyvä työn jälki.

Mutta pihamaalta löytyi jälkikäteen muun rakennusjätteen lisäksi runsaasti pudonneita nauloja, kun ovat työskennelleet telineillä. Jotenkin minulla on ajatus, että työntekijöiden joukossa on ollut joku harjoittelija. En usko, että ammattimieheltä putoilisi jatkuvasti nauloja. Tai mistä minä tiedän. Mutta eikö ne käytä naulapyssyjä jne.?

Joka tapauksessa nauloja on ollut ikävä etsiä nurmikolta. Ja mietityttää, että vaikkapa lapsi saattaa astua naulaan paljain jaloin kävellessään.

Vierailija
17/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpit on aika pientä. Meillä oli taloyhtiön putkirempan aikana kaikki jätepöntöt (bio-, paperi-, seka-, lasi- jne.) täynnä kaikkea mahdollista työmaaroskaa. Kiva varmaan oli jäteasemalla ottaa vastaan bioastia, jossa oli ruuan seassa niin metallia, muovia kuin betoniakin.

Vierailija
18/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisi sen työn vaan tehdä kunnolla ja laadukkaasti? Oisko paha? Jotenkin me muutkin siihen pystytään. Ei meilläkään työpaikalla yksikään röökaaja viskele tumppeja ympäri pihoja.

Näin juuri. Silkkaa asennevammaa tuo tumppien viskely, ja muukin jätteen jättäminen niille sijoilleen. Jos joku tuossa pitää itseään muita ylempänä niin se remonttimies, kun pistää muut siivoamaan jälkensä.

Vierailija
19/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiössä ihan sama ongelma, vaikka joka rapun vieressä on tuhkakuppi seinässä kiinni. Tämän lisäksi remppafirma on tuonut omat isot tuhkikset ja niissä on vielä kyltti "tupakointi sallittu vain tässä" mutta ei, niitä sätkä hampaissa laahustavia remppaäijiä näkee kaikkialla muualla kuin siinä tuhkiksen vieressä. Samoin niitä s**tanan tumppeja. 

Onko tuo tupakointi muuten joku pääsyvaatimus vai miksi ihmeessä nuo kaikki polttaa?

Vierailija
20/23 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiössä ihan sama ongelma, vaikka joka rapun vieressä on tuhkakuppi seinässä kiinni. Tämän lisäksi remppafirma on tuonut omat isot tuhkikset ja niissä on vielä kyltti "tupakointi sallittu vain tässä" mutta ei, niitä sätkä hampaissa laahustavia remppaäijiä näkee kaikkialla muualla kuin siinä tuhkiksen vieressä. Samoin niitä s**tanan tumppeja. 

Onko tuo tupakointi muuten joku pääsyvaatimus vai miksi ihmeessä nuo kaikki polttaa?

Olen miettinyt ihan samaa. Lähistöllä on useampikin iso rakennustyömaa ja näitä raksaukkoja liikkuu PALJON ja ainuttakaan en ole nähnyt ilman röökiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi