Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelaa "peliä" eikä vastaa viesteihin. Mikä neuvoksi?

Vierailija
31.07.2017 |

Tapailen ihanaa miestä, mutta ongelmana on, että hänellä kestää ikuisuus vastata mihinkään viestiin. Hän on saattanut olla paikalla messengerissä mutta ei vastaa pariin tuntiin. Tämä on todella ärsyttävää, koska hänen kanssaan on vaikea suunnitella mitään tämän takia. Kun nähdään kaikki rullaa ihan hyvin, mutta viestittely tökkii pahasti. Vaikka kysymys olisi vain "nähdäänkö huomenna" niin hänellä saattaa mennä pari tuntia vastata "joo :)" vaikka hän on ollut paikalla... tällöin muutkin suunnitelmat viivästyvät, kun en tiedä, mitä hän vastaa. Pitäisikö sanoa hänelle?
Yhden tapaamisen sopimisessa saattaa siis mennä koko päivä jonka aikana hän kirjoittaa kolme neljä viestiä...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku oikeasti vielä messengeriä?

Vierailija
2/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti. Ei kaikki käytä noista sosiaalisen median palveluista samalla tapaa, ole koko ajan siinä ääressä kytiksellä. Itse katson viestit muutaman kerran päivässä ainoastaan, ja silloin vastailen. Jos on kiireellistä asiaa, niin voi soittaa ihan puhelimella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kovin kiinnostunut sinusta. Ei hän mitään peliä pelaa, vaan ei vaan ole kiinnostunut. Älä lähetä hänelle viestejä. Jos hän on kiinnostunut kuitenkin, niin hän ottaa itse yhteyttä ja ehdottaa tapaamista.

Vierailija
4/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä ei filtteröidy puhelimen kautta.

Vierailija
5/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarpeeksi kiinnostunut

Vierailija
6/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, jos haluaa vastauksen heti, kannattaa soittaa. Miten ihmisiltä on nykyään unohtunut tällainen yksinkertainen asia. Tai mitä jos hän ei ole pariin tuntiin varma seuraavan päivän suunnitelmista, ja vastaa sitten kun asiat selviää hänelle. Miksi joka asiasta pitää tehdä niin vaikea?

Vierailija
7/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. He's not that into you.

2. Nykyisiäkin puhelimia voi käyttää soittamiseen, vaikka monelta se näyttää unohtuneen.

8/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon ole kuin yksi syy: se ei ole susta tarpeeksi kiinnostunut. Vaikka olisi kuinka kiireinen elämä, ihastunut ihminen raivaa aikaa vastaamiseen tai vähintään kirjoittaa ihastukselleen vuolaat anteeksipyynnöt vastausten viivästymisestä kiireiden takia.

Vierailija
9/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole yhtä kiinnostunut sinusta, kuin sinä hänestä tai hänelle on muita naisia samaan aikaan.

Kiinnostunut mies pitää yleensä tiiviisti yhteyttä.

Vierailija
10/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan tajua, some ja tuo jatkuva puhelimen runkkaus ei vaan ole kaikkien juttu. Jotkut meistä haluaa olla ilman jatkuvaa häiriötä, puhelimen piipitystä ja keskeytyksiä. 

Vierailija
11/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kuinka kiinnostunut jostain ihmisestä, en todellakaan kyttää somea koko aikaa. Minulla on parempaakin tekemistä. Pari tuntia on ihan kohtuullinen aika viestiin vastaamiseen. Sanoisin jopa nopeaksi omalla mittakaavalllani. Niin kuin monet täällä jo totesivat, jos asialla on kiire, se hoidetaan soittamalla. Muussa tapauksessa turha rutista odottelusta.

Vierailija
12/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti ihastunut, niin hän kyllä näyttää sen varmistamalla, että tapaamiset toteutuu ja pitämällä muutenkin hyvin yhteyttä. 

Tuo mies ei ole ihastunut sinuun. Ehkä haluaa vain paremman puutteessa seksiä sinulta?

Vierailija
13/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muutakin tekemistä, eli vastailla muillekin naisille keitä treffailee. 

Vierailija
14/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en enää itsekään vastaa nopeasti, koska se tuntuisi kiusalliselta. Ja tarkoitin facebook messengeriä.

Ap

Vierailija
15/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ottanut yhteyttä itse niin lähetti viidentenä päivänä jonkun ihan turhanpäiväisen viestin lenkillä näkemästään linnusta. Sillonkun nähdään sanoo myös aina lopuksi että olisi kiva nähdä uudestaan ja tehdään paljon suunnitelmia. Sen jälkeen alkaa aina monen päivän hiljaisuus...:/

Vierailija
16/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en ottanut yhteyttä itse niin lähetti viidentenä päivänä jonkun ihan turhanpäiväisen viestin lenkillä näkemästään linnusta. Sillonkun nähdään sanoo myös aina lopuksi että olisi kiva nähdä uudestaan ja tehdään paljon suunnitelmia. Sen jälkeen alkaa aina monen päivän hiljaisuus...:/

No lyökää tapaamisella lukkoon seuraava tapaaminen niin ei tarvitse viestitellä. Edellytä häneltä uuden tapaamisen aika ja paikka ennen kuin tapaaminen loppuu. Jos hän ei halua mitään konkreettista sopia niin joko hän tahallaan roikuttaa sinua löyhässä hirressä ja pelaa samalla muiden naisten kanssa tai sitten hän on hankala luonne, joka ei kenenkään kanssa halua sitoutua mihinkään ennen kuin minuuttia aikaisemmin.

Vierailija
17/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on joskus sanonut, että jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä tekee sen selväksi naiselle ja kaikin tavoin haluaa, että tapaa sen itseään kiinnostavan naisen ja myös sen haluaa varmistaa.

Ei ole tarpeeksi kiinnostunut tai sitten vaan on laiska, ymmärtämätön  tai välinpitämätön: tuntuu että miestä ei haittaa vaikka ei tavattaisikaan, mutta kun nainen hoitaa se sopimisen sinnikkäästi niin mies sitten "suostuu". Saattaa olla muitakin naisia samaan aikaan.

Kovin ihanalta ei mies minun mielestäni kuullosta. Vaikka olisikin naisen mielestä ihana (vaikkapa ulkoisesti tms.) niin miehen pitää myös käyttäytyä sen mukaisesti, että se "ihanuus" näkyy myös siinä käytöksessä naista kohtaan.

Vierailija
18/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että "on oikeasti online"? Itellä joskus on kone päällä ja siinä fb auki eli näyttää kuin olisin paikalla. Oikeasti oon voinu olla vaikka keittiössä laittaan ruokaa eli en oo viestiä todellisuudessa nähny.

Vierailija
19/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan heti viestiin vain tärkeille ihmisille. Vähemmän tärkeille vastaan sitten kun huvittaa ja on aikaa jos ollenkaan.

Vierailija
20/41 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli radiossa juttua, että some ja älykännykät tekevät tyhmäksi, lähinnä vähentävät keskittymiskykyä silloinkin, kun sitä ei käytä. Eli olet bongannut valioyksilön, joka ei mene Alzheimer-hoitoon ennen eläkeikää kuten sinä itse.