Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen söi pelkällä haarukalla ravintolassa treffeillä ja lisäksi hänen kynsilakka oli lohkeillut. Tuli niin turn off olo.

Vierailija
31.07.2017 |

Että sellaista. Muutoin ihan kiltti ja mukava, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että ei ihan perus käytöstavat kohdanneet kanssani. Mielestäni ei ollut myöskään kauhean fiksua pitää sellaisissa lyhyissä kynsissä lohjennutta vanhaa lakkaa, kun kynnet olivat purtu muutoinkin rumaksi.
Näin miehenä ajattelen asian niin, että ei ollut kovin panostanut itseänsä iltaa varten. Itse kuitenkin olin huolitellut ulkonäköni niin hyvin kuin pystyn, joten jäi harmittamaan . Eikös sekin kerro asioiden arvostuksesta, että millaisen ensivaikutelman haluaa toiselle antaa ja millainen halu siihen on.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ravintolassa syödään haarukalla ja veitsellä. Oli pihvi tai ei. Lapsetkin söivät vieressäni oikeaoppisesti haarukalla ja veitsellä. Turha tästä on nostaa meteliä. Tässä ei ole kyse mistään mielipiteestä, vaan etikettiasiasta. En ole ikinä nähnyt aikuisen ihmisen syövän pelkällä haarukalla.

Ap.

Vierailija
42/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole törmännyt ap:n kaltaiseen naisenoloiselta tuntuvaan mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toi pelkällä haarukalla syöminen olis turnoff. Tykkään käydä ulkona syömässä ja olisi kiusallisen noloa jos puoliso vetelisi haarukalla safkat napaan.

Meillä syövät kotona lapsetkin ruuan haarukalla ja veitsellä, perusjuttuja.

Toki ne ABC:n nakit tarvitsevatkin paloittelua. Eli teette juuri oikein. 

Hesburgerissakin pihvi saattaa tarvita järeämpää asetta kuin hampaat. Hyvä, että osaat kasvattaa. 

Vierailija
44/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä osaa kovin monia käytöstapoja tällä palstalla, jos ravintolassa tapoihin kuuluu syödä ilman veitseä.

Meidän 5v poikakin syö kotona aina molemmilla ruokailuvälineillä , jos kyseessä ei ole keitto. Ja ihan hoitopaikassa on opetettu.

Veitsi taipuu "veistä", ja pilkun jälkeen ei tule välilyöntiä. Ja ihan koulussa on opetettu.

Itse asiaan: En osaa syödä haarukalla ja veitsellä, koska en vain ikinä oppinut, vaikka kuinka on opetettu, sillä minulla on häiriöitä asioiden hahmottamisessa. Onneksi mieheni ei ole ikinä ollut erityisen kiinnostunut siitä, miten kukin syö. Tuohon kynsilakka-asiaan kyllä täytyy sanoa, että kuulostaa kamalalta!

Tein sen tahallani ja tulen tekemään jatkosaaaakiiiiin,,,, hahmotushäiriö onkin toiiionen juttuh, oikein teidän mammojen vuoksi teen niin, koska tiedän, että kirjoituksesta tulee huutoa.

Eli tämän naisen pitäisi hyväksyä paha luonnehäiriösi ja neurologiset vammasi?

Mutta sinä vaadit perfecto-kynsiä. 

No... uusia tuulia päin. Vähän vaikuttaa, että tällä naisella on paremmat mahdollisuudet vielä toimivaan ihmissuhteeseen. 

Mistäköhän sä puhut :D ensinnäkään ei ole mitään häiriötä ja toiseksi aika vaikeaa kenenkään huomata, varsinkaan ihmisen, ketä ei ole koskaan edes tavannut. Harhojako näet? En minä kilpaile kenenkään naisen kanssa miehestä. :D

Vierailija
45/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohkeillut kynsilakka on huolimattoman näköistä. Se voi jopa olla turn off. Sen sijaan riippuu siitä, mitä tuo treffikumppani söi pelkällä haarukalla, onko kyseessä turn off vai ei. Monet suomalaiset eivät esim. tiedä, että alkusalaatti syödään todellakin pelkällä haarukalla. Onko asia tuttu ap:lle? Monet kuvittelevat olevansa hienompia, kun leikkaavat veitsellä salaatinlehden kappaleita. Spagetti taas syödään haarukalla ja lusikalla. Mitä te söitte siellä ravintelissa?

Ei muuten sydä vaan pelkällä haarukalla. Näin ainakin Italiassa.

Suomessa sekä pelkkä haarukka että haarukka+lusikka on ihan hyväksyttävät vaihtoehdot. Haarukka ja veitsi sen sijaan ei.

Vierailija
46/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa vain. Ei yllätä tällä palstalla .Kertoo teidän tasostanne. Minä en siitä mieltäni pahoita , jos kuvittelette aiheuttavanne pahaa mieltä :)

Vierailija
47/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista. Muutoin ihan kiltti ja mukava, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että ei ihan perus käytöstavat kohdanneet kanssani. Mielestäni ei ollut myöskään kauhean fiksua pitää sellaisissa lyhyissä kynsissä lohjennutta vanhaa lakkaa, kun kynnet olivat purtu muutoinkin rumaksi.

Näin miehenä ajattelen asian niin, että ei ollut kovin panostanut itseänsä iltaa varten. Itse kuitenkin olin huolitellut ulkonäköni niin hyvin kuin pystyn, joten jäi harmittamaan . Eikös sekin kerro asioiden arvostuksesta, että millaisen ensivaikutelman haluaa toiselle antaa ja millainen halu siihen on.

Jätä se sika, eiku sehän olikin nainen...

Vierailija
48/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kertoo omista itsetunto-ongelmistaan joiden paikkaajaksi hän etsii täydelliseltä vaikuttavaa puolisoa. Hienoksi laitetut kynnet kertovat pinnallisesta ihmisestä jolle ulkoinen koreus on ykkössijalla. Mitään kotitöitähän ei niillä käsillä pysty tekemään. Ruokapöydässä hienostelu ei myöskään ole mikään hyvän ihmisen tunnusmerkki. Mulle ainakin riittää ettei maiskuta ja rötvää sen ruuan kanssa. Veistä tarvitaan ruuan paloitteluun, ei hienosteluun. Aloittajan mielipiteet ovat turn-off.

Vierailija
49/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa:ssa yleinen ja hyväksytty tapa syödä pelkällä haarukalla. Samoin syövät pizzat.käsin. Lohkaistaan pizzapala ja syödään käsin. Usan vaihtari kertoi ja joku amerikassa pitkää asunut ihmetteli kun tuli suomeen että eikö haarukka kelpaa.

Vierailija
50/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usa:ssa yleinen ja hyväksytty tapa syödä pelkällä haarukalla. Samoin syövät pizzat.käsin. Lohkaistaan pizzapala ja syödään käsin. Usan vaihtari kertoi ja joku amerikassa pitkää asunut ihmetteli kun tuli suomeen että eikö haarukka kelpaa.

Usa nyt ei varsinaisesti olekaan mikään sivistynyt ruokamaa.

Vierailija
51/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kertoo omista itsetunto-ongelmistaan joiden paikkaajaksi hän etsii täydelliseltä vaikuttavaa puolisoa. Hienoksi laitetut kynnet kertovat pinnallisesta ihmisestä jolle ulkoinen koreus on ykkössijalla. Mitään kotitöitähän ei niillä käsillä pysty tekemään. Ruokapöydässä hienostelu ei myöskään ole mikään hyvän ihmisen tunnusmerkki. Mulle ainakin riittää ettei maiskuta ja rötvää sen ruuan kanssa. Veistä tarvitaan ruuan paloitteluun, ei hienosteluun. Aloittajan mielipiteet ovat turn-off.

Pitäisiköhän sun hankkia apua noihin mielialaongelmiin ? Sen verran järjetöntä tekstiä näyttää tulevan. No, eihän sille voi mitään, kun ei parempaan pysty.

Se ei kuulu sulle millään tavalla, mitä AP jostain naisesta tekee johtopäätöksiä . Lakatut kynnet eivät estä kotitöitä, jos kaikki on ihmisellä okei. Mä oon 20vuotta käyttänyt kynsilakkaa ja kotityöt oon hoitanut itse enkä ole pinnallinen ihminen. Valot päällä hei!

Vierailija
52/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
53/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohkeillut kynsilakka on huolimattoman näköistä. Se voi jopa olla turn off. Sen sijaan riippuu siitä, mitä tuo treffikumppani söi pelkällä haarukalla, onko kyseessä turn off vai ei. Monet suomalaiset eivät esim. tiedä, että alkusalaatti syödään todellakin pelkällä haarukalla. Onko asia tuttu ap:lle? Monet kuvittelevat olevansa hienompia, kun leikkaavat veitsellä salaatinlehden kappaleita. Spagetti taas syödään haarukalla ja lusikalla. Mitä te söitte siellä ravintelissa?

Spaghettia syödään pelkällä haarukalla. Jos on osaamaton, voi pyytää lusikkaa. Ainakin näin Italiassa.

Vierailija
54/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ja olen nainen.

Vierailija
55/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, saanko kysyä ikää...nuorilla naisilla ruokailu ei vaan onnistu...ja tulee itkupotkuraivari jos maitotuotteissa on maitoa tai lihatuotteissa on lisää ja ja ja mitään syötävää ei koskaan löydy miltään listalta vaikka nainen itse on valinnut trefiipaikan.....nämä on niin nähty. 

VAIHTOON JA NIMI KAIKILLE KAVEREILLE KUTEN NAISET TEKEE ETTEI KUKAAN MUU KULUTA SIIHEN OMAA KALLISTA AIKAA

Vierailija
56/56 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tuo tyttö löytääkin itselleen rennompaa seuraa jostakin toisesta miehestä.  Jos minun mieheni olisi tuollainen nipottaja niin vot.   Itse kyllä toisaalta huolehdin kynsistäni jos menen ravintolaan mutta saattaisin syödä kyllä haarukalla esim jos ei ole pihviä tms.  Toisaalta jos on muuta lohkottavaa ruokaa niin haarukka-veitsi sydeemi on paikallaan.