Uusi mies paljastui liikunta hulluksi!
Ollaan käyty treffeillä, mies kertonut harrastavansa liikunta. Mikä ok koska itsekkin harrasta. Mutta nyt mies oli luonani ensimmäistä kertaa koko päivän, tarkoituksena laittaa ruokaa jne. Mies alko parin tunnin jälkeen sanomaan että lähdetään lenkille.
Lähdettiin lenkille, mies valittaa että kävelen liian hitaasti. Tunnin lenkkeilyn jälkeen halusin palata kotiin laittamaan ruokaa.
Kesken ruuanlaiton mies alkaa taas puhua että jos pyöräilemään tai salille lähdettäisi. Sitten mies alkaa kehua kuinka on yhtä hyvässä kunnossa kuin huippu urheilijat, harrastaa liikuntaa 6h päivässä.
Siis mikään tästä ei tullut ilmi aikaisemmin. Mies oli koko päivän kuin tulisilla hiilillä, koko ajan olisi pitänyt päästä jotain liikuntaa harrastamaan.
Sanoin miehelle illalla että meidän juttu ei taida toimia, mies ihmettelee miksi. Sanoin suoraan että haluan tehdä muutakin kuin harrastaa liikuntaa. En halua käyttää siihen kaikkea vapaa aikaani.
Nyt mies lähettelee jatkuvasti viestejä ja kyselee että koskas taas tavataan. Laitoin yhden viestin et ei kiinnosta tavata enää, mut ei näköjään usko.
Kommentit (5)
6 h ei ole ihan normaali. Jotain kompensoi tai on ihan hermona kun uusi suhde. Kyllä se siitä rauhoittuu. Saattaapa muuttua jopa sohvaperunaksi kun uskaltaa vihdoin rentoutua seurassasi.
harmi, ettei toiveenne kohtaa.
ja eikun kohti uutta!
Itse tykkään liikkua ja erityisesti käydä eripaikoissa. En osaisi olla paikoillani. Joko haluan laittaa pihaa ja kävellä metsässä erivuoden aikoina tai sitten kesällä on mukava myös käydä eri tapahtumissa.
Miten sinä ap käytät vapaa-aikasi?
Vierailija kirjoitti:
Mies on outo, mutta niin olet sinäkin, jos kutsut kävelyllä käymistä "lenkkeilyksi".
Oma kävely vauhti 6-7 km tunnin aikana. Kutsun sitä lenkkeilyksi, kun ei mitään sunnuntai kävelyäkään ole.
Itse lenkkeilen tai pyöräilen 1- 1.5 h/joka aamu ja käyn salilla 3krt/ viikko. Mielestäni tuo riittää.
Mutta haluan kyllä rentoutuakkin, etenkin työpäivän jälkeen. Ja välillä mukava katsoa vaikka elokuvia tai lukea ja neuloa. Jos nyt sattuu kiinnostamaan mun tekemiset.
Ap
Mies on outo, mutta niin olet sinäkin, jos kutsut kävelyllä käymistä "lenkkeilyksi".