Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein asia mitä Sinulle on sanottu?

saija
31.07.2017 |

Kauneinta mitä Sinulle on sanottu?

Aloitan, "susta tulisi niin hyvä äiti!"
tämä on äidittömän lapsuuden kokeneelle naiselle kyllä suurin kunnioitus ja kohteliaisuus mitä voi kuulla! Kiitos vieläkin! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" perustetaan perhe" 

Vierailija
2/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voi kuinka ihanat hiukset sulla on

Ihastus eilen treffeillä kun olin jättänyt pitkät hiukseni auki mutta kihartanut latvoista<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon ❤️

Vierailija
4/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, mä rakastan sua enemmän kuin maailmankaikkeus on iso - eli siis, äärettömästi!"

Noin sanoi poikani 3-vuotiaana, kun hän oli erityisen innostunut avaruusasioista.

Vierailija
5/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on kauheen kokonen muna!

Vierailija
6/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä suutelet niin ihanasti" sanoi eräs neitonen mulle laivalla. oli pakko suudella häntä ja olisin halunnut vaikka mitä mutta en rohejnnut ehdottaa kun meillä oli 10 vuoden ikäero. toinen oli edesmennyt vaimoni joka sanoi "mä rakastan sua niin paljon.. mä en haluu jäättää sua.. pärjäätkö sä" ennen kuin hän kuoli nopeasti edenneeseen syöpään <3

Vierailija
7/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä oon sun mikä vaan"

Vierailija
8/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies pysäytti kadulla ja sanoi että haluaa vain kertoa että olen kaunein nainen ketä hän on ikinä nähnyt. Ja sitten mies vain jatkoi matkaansa.

Vierailija
9/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies pysäytti kadulla ja sanoi että haluaa vain kertoa että olen kaunein nainen ketä hän on ikinä nähnyt. Ja sitten mies vain jatkoi matkaansa.

Kumpi teistä on turkulainen?

Vierailija
10/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä vaan ;)

Vierailija
11/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan sinua!"

Ehdottomasti se ja haluaisin kuulla sen uudestaan, mutta alan jo olla tottunut ajatukseen etten enää tule sitä kuulemaan :(

Vierailija
12/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä vaan ;)

Minäkin muuten olen nähnyt Turussa mielestäni ihanimman naisista jonka olen koskaan livenä nähnyt!

Vierailija
13/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluan vanheta yhessä sun kanssa, mä haluun että meistä tulee niinkun Anja ja Martti" mies sanoi meidän hääpäivänä 15 vuotta sitten ja ainakin vielä yhessä ollaan :) 

A ja M oli silloinen naapurin 90 v. pariskunta, olivat varmaan 65-70 vuotta yhdessä, mummo kuoli ensin ja paappa pian perässä...

Ja sitten se kun mies sanoo mulle haluavansa rakastella mua semmoisella kiihottuneella matalalla äänellä ja sitten näyttää sen nostamalla mut syliinsä, tuntuu ihanalta kun hän yhä tekee sen samalla tavalla kuin silloin kun oltiin teinejä...

Mä haluaisin että hän kehuisi mua joskus, on ehkä vähän ujo sellaiseen vaikka tiedän että esim. mun hiuksista hän tykkää, silittelee ja nuuhkii ja hipsuttelee sohvalla :D mut kiva olisi joskus kuulla jotain sanallistakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi