Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten välinen koskettelu?

Vierailija
30.07.2017 |

Missä sinulla mies menee se raja mitä sallit, jos toinen mies haluaisi koskettaa sinua? Koskettamisella tarkoitan sitä, jos hiuksissasi on esim. hämähäkki, sallitko että toinen mies ottaa sen pois, vaikka et tuntisi tätä toista. Tai jos tapaat jonkun vanhan ei-niin-hyvän-kaverisi pitkästä aikaa ja hän haluaisi halata sinua, sallitko sen? Missä menee rajasi?
Olen itse heteromies ja ihan mielenkiinnosta kysyn, kun olettamukseni on että aika moni mies karttaa toisen miehen koskettelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse reagoi juuri mitenkään, en halaile ketään muutenkaan. :(

Vierailija
2/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66-vuotias heteromies enkä salli minkäänlaisia miesten välisiä kosketteluita (kamppailu-urheilu, hoitotoimenpiteet, vaaratilanteet yms. ovat tietysti eri asia). Kättelyt ja miehekkäät läimäytykset toki hyväksyn! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan eivät koskettele toisiaan. Millään tavalla. Jos näin on niin takuuvarma homo.

Vierailija
4/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnen hyvin  ko. miehen ,eli jos  hän on ystäväni, niin sitten ok.

Sensijaan ventovieraiden (naistenkaan)aivan  spontaaneista, täysin odottamattomista, tuollaisista läheisistä  kosketteluliikkeistä (varsinkaan jossain yleisellä paikalla) en mitä todennäköisimmin yhtään  pitäisi.

Vierailija
5/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tilanteesta. Voihan sitä ahtaassa saunassa istua ihan kyljet vastakkain luontevasti. Taikka joku kampailulaji mattopainin kanssa.

Sitten on tuolla maailmalla tullut poskisuudelmia vastaan. Niihin ei oikein totu vaikka nekin näkee lähinnä huvittavana omituisena tapana.

Omia rajoja ei pahemmin tule mietittyä kun poikkeuksetta ne on ne muut kenellä vanne kiristää otsaa enemmän. Toisaalta en koe kaipaavani yhtään enempää miehistä koskettelua elämääni. Ihan hyvä näin kun on nyt.

M35

Vierailija
6/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan eivät koskettele toisiaan. Millään tavalla. Jos näin on niin takuuvarma homo.

Mitä jos puhuisit vain omasta puolestasi.

(Mihin muuten tarvitset sitä varmuutta siitä,onko joku homo vai ei ?)

Vierailija
7/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet eivät hipelöi toisiaan.