Nainen, haluaisitko metsästää?
Haluaisitko lähteä miehesi kanssa metsästämään luonnon helmaan?
Kommentit (15)
Olisi mahtavaa löytää nainen jonka kanssa voisi metsästää. Mentäisiin yhdessä koiran kanssa ja nautittaisiin elämästä.
Miksi naiset ette kerro syytä miksi haluatte tai ette halua metsästää?
Kävisin jos mulla olisi metsästystä harrastava mies.
Ei, en haluaisi lähteä miehen kanssa. Sen sijaan kovasti odotan metsästyskautta, harrastan metsästystä ihan ilman ylimääräisiä peniksiä :D
N25
Vierailija kirjoitti:
Kävisin jos mulla olisi metsästystä harrastava mies.
Hommaa sellainen.
Olisi hieno kokemus päästä näkemään tätäkin juttua. Kiinnostaa muutenkin kaikki metsäily; sienestys, marjastus ja juuri tuo metsästäminen. Haluan tietää ja nähdä miten se liha mun lautaselle tulee. Ei noita miehiä vaan ikinä mistään löydy, ovat sielä metsässä kaiketi.
N30
Vaikka olenkin lihansyöjä, en koskaan voisi metsästää. En pystyisi tappamaan eläintä, vaikka teenkin sen syömällä niitä.
Mä en pidä tuliaseista ja olen paukkuarka, joten ei onnistuisi sentyyppinen metsästys. Mulla ei ole mitään periaatteellista metsästystä vastaan, mut itse en vain halua olla lähelläkään, jos joku ampuu. MIeluummin siis kalastamaan.
Juu, mikä ettei. Tosin varmaan lähtisin yksin.
Valitettavasti aika ei riitä metsästykseen. Kalastus vie jo suurimman osan vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä metsästän. Mieheni ei.
Mikä miestäsi vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä metsästän. Mieheni ei.
Mikä miestäsi vaivaa?
Ei onneksi mikään ;-)
Harrastaa muita asioita. On kiva kun ei aina tarvitse olla naamakkain, meillä kun on yhteinen firmakin...olisi vähän liikaa!
Haluaisin, koska tykkään metsissä samoilusta, nokipannukahvista, eväiden syömisestä jne.
ja tietysti riistaruuista.
Arvostan metsästystä muutenkin, koska se pitää hirvikantaa kurissa ja vanha kansa väittää että väestön aseiden omistuksella on maanpuolustuksellista merkitystä. Tutut metsästäjät ovat myös hyvin vastuuntuntoisia ja tarkkoja turvallisuuden ja hyvien tapojen noudattamisen suhteen.
En, koska en edes syö lihaa.