Hanna Sumari meni sekaisin
Taas! Nyt on sekaisin, välillä on raivostunut. Minä olen raivostunut, kun tuota naamaa pitää katella joka viikko iltapäivälehdistä. Mikä hänestä tekee niin kiinnostavan? En vähättele tuoksuyliherkkyyttä, vaan minua vaan suututtaa tuollainen julkisuustyrkky.
Kommentit (25)
Hanna Sumari on upea nainen. Itse kukin välillä tohottaa milloin minkin asian vuoksi. Minusta on mukavaa lukea hänen jutuistaan.
^ Tekstin on oltava erittäin vahvasti liioiteltu ja kärjistetty, epäilen jopa paikkaansapitävyyttä. :)
Vierailija kirjoitti:
Oisko ihan vaan vaihdevuodet?
Viekö ne hajuaistinkin? :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi viedä, voi myös vahvistaa hajuaistia, niin kuin kuukautisetkin! Naisen elämää hormonien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi viedä, voi myös vahvistaa hajuaistia, niin kuin kuukautisetkin! Naisen elämää hormonien kanssa!
Kyllä koira wonderbaumin vessasta löytäis ja helposti. ;)
Jännä, miten täysin järjissään oleva nainen voi mennä vaihdevuosien takia aivan sekaisin. Samaa olen seurannut työpaikan neljästä menopausaalisista: kolme on täysin kukkuu, yksi on pysynyt normaalina. Kauhulla odotan, mitä itselleni tapahtuu jossain vaiheessa. Tajuaako sitä edes itse, että viiraa päästä?
Hanna on symppis! Odotan innolla uutta postausta. :)
Hän on ollut uutisissa bloginsa myötä aika paljon... Jotenkin jännä sävy pääsee ilmoille näiden iltapäivälehtien välityksellä. Olen aina tykännyt hänestä telkkarissa kuitenkin :) ihanan oloinen tyyppi.
Eikä vaihdevuosiin saa lääkitystä?
Uusix; ärsyttävä laatikkonaama koko ämm ä. Täällä ei saa ilmeisesti mielipidettään todeta jos se ei ole jonkun kanssa samassa linjassa.
Vierailija kirjoitti:
Uusix; ärsyttävä laatikkonaama koko ämm ä. Täällä ei saa ilmeisesti mielipidettään todeta jos se ei ole jonkun kanssa samassa linjassa.
Tämä.
neuvostoliittolaista tuoksuvaa vessapaperia haluaisin muuten minäkin nuuhkaista..
Se eukkohan sekoaa nykyään joka viikko.
Tälle Hanna Sumarille pitäisi määrätä erikseen joku extra lentovero ilmaston saastuttamisesta!! Lentelee alvariinsa jonnekin ja kehtaa sen vielä julkisesti tunnustaa milloin missäkin sosiaalisessa mediassa.
Aivan järkyttävän liiallista lentelyä!! Eikö yhtään ajattele jälkipolviaankaan? Mummoksi tulossa!!
Hän _on_ todella seksikäs nainen. Namskista. <3
Täysin samaa mieltä! Verolle!! Ihmeellistä piittaamattomuutta.
Tekstin luettuani minäkin huolestuin.