Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unet jotka näet

30.07.2017 |

minulla unessa teinityttö , joka on oppilaani, pyytää jäämään keskustelemaan kanssani, koska ei ole ymmärtänyt Leninin filosofiaa. hänellä on ikäänsä nähden terhakkaat tissit ja tiukka avonainen paita. Hän huomaa, että tuojotan häntä ja tissejä. Heti käsi eteen joten en enää näe tissivakoa, tuota tärkeintä vakoa ihmiskunnassa. Ikää tytöllä on sopivasti, koska hän ymmärtää, että hänen rusinansa kiinnostavat häntä.
Kun luokka on tyhjä hän avaa nappi napilta puseronsa ja näen upeat rusinat, joiden verhona on kalliit Yos De Von liivit. Kysyn tytöltä, että mitä teet, hän sanoi että saamarin hakaset tekevät minut hulluksi.

Kommentit (4)

1/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tietokannassa ongelma, tiedetty mutta harmillinen.

2/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa vaikka haluasin sydä hapurilaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2756 kirjoitti:

minulla unessa teinityttö , joka on oppilaani, pyytää jäämään keskustelemaan kanssani, koska ei ole ymmärtänyt Leninin filosofiaa. hänellä on ikäänsä nähden terhakkaat tissit ja tiukka avonainen paita. Hän huomaa, että tuojotan häntä ja tissejä. Heti käsi eteen joten en enää näe tissivakoa, tuota tärkeintä vakoa ihmiskunnassa. Ikää tytöllä on sopivasti, koska hän ymmärtää, että hänen rusinansa kiinnostavat häntä.

Kun luokka on tyhjä hän avaa nappi napilta puseronsa ja näen upeat rusinat, joiden verhona on kalliit Yos De Von liivit. Kysyn tytöltä, että mitä teet, hän sanoi että saamarin hakaset tekevät minut hulluksi.

4/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2756 kirjoitti:

Samanlaista unta näen myös minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan