Rallipaljastelijat Iltalehdessä ja yhdellä hoikalla jäätävät selluliitit, mistä moiset?
Hoikka nainen, mutta jäätävät sellumuhkurat takareisissä!! Mistä tollaset tulee? Istumatyö?
Kommentit (13)
Se on harhakääsitys että vain lihavilla on selluliittia. En tiedä minkä takia sitä joillekin tulee. Mulla ei ole koskaan ollut vaikka olen n. 10 kg ylipainoinen. Olen 46v.
Olen 172cm/55kg ja mulla on aina ollut todella todella selluliittiset jalat! :D
vähäinen liikunta, paljon hiilihydraatteja.
Painan 50kg ja paljon selluliittia. Ei selluliitti ole läskiä.
Olen erittäin urheilullinen nainen ja selluliittia löytyy reippaasti jaloista. Olkootpa, minua ei haittaa yhtään! :)
Ketä kiinnostaa toisten selluliitit. Antakaa herranjestas sentään ihmisten olla rauhassa!
Kuvaa ei ole käsitelty, siitä johtuu.
Minulla on aina ollut selluliittiä,
jo 170/45kg teininä kun en 16v edes tiennyt mitä se on. Kyllä se tullut ihan geeneissä.
Mielestäni on surullista ja törkeää haukkua toisen kehoa. Oksettaa sellaiset ihmiset. Jokaisen keho on tärkeä. Haukkukaa sitä omaa kehoanne jos on jotain pakko arvostella.
Nainen on laihaläski. Ei alhainen paino (hoikkuus) kerro kehon koostumuksesta mitään. Voi esim painaa 60 kg ja rasvaprosentti olla 40%, jos ei harrasta mitään, missä lihakset pysyy yllä/ kehittyy. Sitten voi taas olla vaikka 80 kg, jolla rasvaprosentti 20% ja lihaksikas. Todennäköisesti on selluliittia tuolla ensimmäisellä vartalolla, ja elintapasairaudet uhkaa, vaikka vaatteet päällä näyttäisi kuinka hoikalta tai muka sporttiselta.
Painoa yli 90 kiloa, ei sellua tai suonikohjuja. Tässä kohtaa käynyt onni geeniarpajaisissa.
Olen samaa mieltä, että yksityishenkilöiden ulkonäköä ei pidä julkisesti arvostella. Mutta siinä vaiheessa kun nainen menee julkisesti heiluttamaan tissejään, hän ei enää esiinny yksityishenkilönä. Ihmettelen suuresti, miksi omia tissejä tai takapuolia pitää esitellä julkisuudessa.
Geeneistä. Ei kaikilla läskeillä ole selluliittia ja monilla hoikilla taas on.
Ihmettelen vain, että ketä ja minkä ikäistä jaksaa ravisuttaa tuntemattomien akkojen sellut.