Mistä töistä voisin tienata vähintään 2500e/kk nettona? Olen mies, 37v, 1v työkokemusta, koulutuksena ylioppilaslakki
Työn tulisi tapahtua arkisin klo 6 ja 18 välilän ja max 40h/vko.
Palkka vähintää nettona 2500e/kk.
Tyäkokemusta on noin vuosi yhteensä.
Mikä olisi hyvä työ?
Kommentit (20)
No enpäs tiedä. Olen samanikäinen, koulutuksena lukio, ammattitutkinto ja AMK. Työkokemusta 15 vuotta. Saan piirun verran vähemmän kuin tuo summa nettona.
Norjaan kalatehtaalle. Ei vaadi aiempaa tutkintoa. Lycka till.
Kokemusasiantuntija mielenterveysongelmaisille.
Montako vuotta meinaat tätä samaa miettiä ja saada palstalla samat vastaukset? :-)
Myyntityöhönhän ainakaan aiemmin et halunnut, se on noilla spekseillä varmasti ainoa, millä voisi onnistua. Mutta en tiedä riittääkö se max 40 tuntia viikossa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta meinaat tätä samaa miettiä ja saada palstalla samat vastaukset? :-)
Myyntityöhönhän ainakaan aiemmin et halunnut, se on noilla spekseillä varmasti ainoa, millä voisi onnistua. Mutta en tiedä riittääkö se max 40 tuntia viikossa siihen.
En ole aiemmin tehnyt aloitusta tai sanonut tuollaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin tehnyt aloitusta tai sanonut tuollaista.
Ap
Täsmälleen tällainen aloitus kuitenkin palstalle aina vähän väliä ilmaantuu. Ei ole koulutusta, ikää jo pitkälti yli 30 ja työkokemustakaan ei ole kuin risaus. Silti pitäisi saada 4:lla alkava bruttopalkka päivätyöstä.
Miehenä varmaan mistä tahansa työstä
Vierailija kirjoitti:
No enpäs tiedä. Olen samanikäinen, koulutuksena lukio, ammattitutkinto ja AMK. Työkokemusta 15 vuotta. Saan piirun verran vähemmän kuin tuo summa nettona.
Harvinaista kuulla että joku tuolla koulutuksella työvuosilla tienaa vähemmän kuin 2500 e.
Ja nimen omaan harvinaista Kuulla, eli sellaisia ei taideta huudella useinkaan vaikka varmasti monen kohdalla sama tilanne
Erikoisempien seksipalvelujen myynti miehille voisi sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista kuulla että joku tuolla koulutuksella työvuosilla tienaa vähemmän kuin 2500 e.
Ja nimen omaan harvinaista Kuulla, eli sellaisia ei taideta huudella useinkaan vaikka varmasti monen kohdalla sama tilanne
Veikkaus: yo, lähäri, sh. Palkka tulee suunnilleen tuohon lisien kanssa.
Käy opiskelemassa vaikka insinööriksi, ei siinä niin kauaa mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nimen omaan harvinaista Kuulla, eli sellaisia ei taideta huudella useinkaan vaikka varmasti monen kohdalla sama tilanneVeikkaus: yo, lähäri, sh. Palkka tulee suunnilleen tuohon lisien kanssa.
Kyllähän sairaanhoitajilla yli 3000 euron palkka on?
olen 50v mies, työkokemusta erilaisista hommista 35 vuotta, viimeset 10 vuotta johtotehtäviä asiantuntijaorganisaatiossa, kuulun keskijohtoon eli mulla on alaisia joilla on alaisia. Tienaan ihan mukavasti.
Huvittaisi jo alkaa kuiteskin downshiftaamaan ja tehdä vaikka 2-4 päivää hommia etänä. Mielellään sellasta itsenäistä hommaa jota voisi tehdä vaikka etelän lämmöstä. Palkkaa tarttis nettona kanssa 2300-2500.
Mitä vois alkaa tekemään?
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten ihmeessä olet päätynyt tuohon tilanteeseen? En tarkoita tätä pahalla, itselläkin useita välivuosia, mutta ei ihan 15 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten ihmeessä olet päätynyt tuohon tilanteeseen? En tarkoita tätä pahalla, itselläkin useita välivuosia, mutta ei ihan 15 vuotta...
Uskoisin tämän olevan paljon tavallisempaa kuin luullaan. Liian moni ihminen uupuu nykyisin ennen aikojaan syystä tai toisesta.
Mulla syynä huono itsetunto ja joukkoon kuulumattomuuden tunne.
Eri vastaaja kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
En vain ole töitä tehnyt.
Tietty mihinkään kuulumattoman tunne nuorempana.
Olin myös koulukiusattu.
Ap
Osta maisterinlakki, silloin on kysyntää.
Myyntimiehenä, siis reppurinahan tuo voi onnistua. Mutta ei ole mikään helppo duuni, vaan kovaa työtä ja pitää tehdä ahkerasti.