Miss Eloweena Karita Haapanen on upea kaunotar! Mammoille mallia!
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707302200294421_vd.shtml Palstan ikuisuuskysymyksiä on millaiset naiset ovat miesten mielestä vaimomateriaalia. No tuosta Karitasta voi nyt jokainen katsoa sitten suuntaa. Nuori, hoikka, vaalea(maku asia), puhdas, iloinen, terveet harrastukset jne. EI siis shokkivärejä, ylipainoa, tatuointeja, strippari-lookkeja, harrastuksena biletystä tms.
Kommentit (32)
Perintöprinsessoista toinen näyttää downilta ja toisella on matalalla otsa :)) Ei ollut vaikea voittaa jos kakkonen ja kolmonen näyttää jo tolta xd
Vierailija kirjoitti:
Perintöprinsessoista toinen näyttää downilta ja toisella on matalalla otsa :)) Ei ollut vaikea voittaa jos kakkonen ja kolmonen näyttää jo tolta xd
No mihinköhän väliin sinä sijoittuisit? Veikkaan, että oven väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ota ihmeessä Karitasta vaimo itsellesi mutta älä väitä tuntevasi muiden miesten naismakua.
Karita on yksi neito joka täyttää nuo mainitut määreet. On tietenkin paljon eri tyyppisiä naisia jotka myös täyttävät. Halpoja wt-akkoja ei vaimoiksi huoli kuin sellaiset ukot jotka ei puhtoisia eloweenoja saa. Se on täysin varma. Ikä, läski, tatuointi jne. fetisistit ja muut poikkeavat sitten erikseen.
Kaikki ei voi olla missejä. Joidenkin pitää olla taviksiakin. Kaikille ei edes kasva hiukset pitkiksi ja osa on brunetteja. Tasan ei käy luonnonlahjat. Suurinosa tuskin on mitään himo bilettäjiä ja harvalla on stripparilook. Kenelläkään ystävälläni ei ole edes tatuointeja. Jos nuo stripparilook, tatska tyypit on enenmmistöjä tositeeveesä yms. niin sinne haetaan ääri-ihmisiä. Tasainen tallaaja ei olisi tv.ssä mielenkiintoinen.
Karita on kaunis ja hyväkroppainen, mutta miksi hänestä pitäisi ottaa mallia? Elän omaa elämääni, eikä mua kiinnosta pätkääkään miellytänkö jotakin palsta-ukkelia.
Eilen joku ulisi palstalla, kun ei löydä naista itselleen. Tatuointien ja ylipainon sisältä voi löytyä vaikka kuinka hyvä nainen, kannattaa katsoa muutakin kuin ulkokuorta.
Taidan ottaa tatuointeja, jos vaikka miehet sitten jättäisivät minut rauhaan.
Mukavaa että muovisen trashy-lookin lisäksi myös tällaiset pääsevät hiukan esille.
On nätti, mua kiinnostaisi mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihinköhän väliin sinä sijoittuisit? Veikkaan, että oven väliin.
reps, kahvit näppiksellä :D
Mielestäni täytän nuo kriteerit. Itse olen hulluna tummiin komeisiin pikkuisen pahispoikiin. Aminkhan on niin suloinen. Vanhemmista miehistä George Glooney on ihanan oloinen ja Nigel Parker (vaikka en tiedä onko homo). Oliskohan niin, että vastakohdat vetää toisiaan puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku ulisi palstalla, kun ei löydä naista itselleen. Tatuointien ja ylipainon sisältä voi löytyä vaikka kuinka hyvä nainen, kannattaa katsoa muutakin kuin ulkokuorta.
Ei löydy. Molemmat ovat itse valittuja asioita ja ylipainoa joutuu pitämään aktiivisesti yllä välttelemällä liikuntaa ja mässäilemällä liikaa. Nuo ovat vain indikaattoreita siitä, että ihminen ei kunnioita, eikä hallitse itseään. Ei sellainen ihminen kunnioita kumppaniaankaan. Pätee yhtä lailla tatuoituihin ja läskeihin ukkoihinkin.
Muuten kelpaisi, mutta missä tissit? Voisihan ne tietysti sponssata itsekin noin kehityskelpoiseen runkoon. m48
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni täytän nuo kriteerit. Itse olen hulluna tummiin komeisiin pikkuisen pahispoikiin. Aminkhan on niin suloinen. Vanhemmista miehistä George Glooney on ihanan oloinen ja Nigel Parker (vaikka en tiedä onko homo). Oliskohan niin, että vastakohdat vetää toisiaan puoleensa.
Et täytä. Vai onko tuon tason ukkoja paljon nurkissa näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Laitapa kuva, niin ihmetellään yhdessä mitkä kriteerit oikeasti täytät. :D
Upeita ilmestyksiä nuo luomumussit kaikenlaisten silikonibimbojen jälkeen!
Karita oli omaa luokkaansa. Pitkä ero muihin missikandidaatteihin.
Jännää, että on ammatiltaan leipuri. Perinteisesti leipurista tulee täysin eri mielikuva! :D
No voi v...tu taas, mitähän matskua on herra-ap?
Tuollaista luontaista m..kua ei miehekseen ota kuin joku itseensä kyllästynyt surkimus, oli naama tai kroppa miten nätti, timmi ja harrastukset kuin kehittäviä tahansa.
Sinänsä tyttö on kaunis, tavallisella puhtaalla naapurintyttötyylillä. Tuollaisia huippukaunottaria, kulkee kyllä kylillä paljon, ilman että menevät missikisoihin.
Vähän kyllä pitkään katsoisin jos poikani toisi jonkun missin kotiin vaimo ehdokkaana, onneksi on niin fiksu että hänelle on aina ollut tärkeämpää pään sisältö kuin ulkonäkö, ei sillä, nättejä tyttöjä on kotiin tuonut.
Karita on kaunis, mutta mikä v*tun EloWEEna? Mikähän pissisjonne tuonkin nimen missikisalle on keksinyt.
Ota ihmeessä Karitasta vaimo itsellesi mutta älä väitä tuntevasi muiden miesten naismakua.