Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!! Uskallanko värjätä ITSE hiukseni, kun hiuksia lähtee??? Neuvokaa, jos tiedätte...

Vierailija
30.07.2017 |

Eli siis hiuksia lähtee esim. kammattaessa (kampaan jää aina noin kymmenen karvaa suunnilleen) jatkuvasti. minulla on kilpirauhassairaus, joka ehkä voi aiheuttaa sen, mutta saattaa jo vaihdevuodetkin kolkutella ovella, joten eikös nekin saata aiheuttaa hiusten lähtöä. Mutta haluaisin värjätä pitkästä aikaa hiukseni (ja saada nuo muutamat hatmaat suortuvatkin piiloon) ja minulla sattuu olemaan yksi hyvä kotiväripaketti jemmassa kotona, joten haluaisin käyttää sen, enkä pulittaa kampaajalle hirveitä summia samasta lopputuloksesta (sitä paitsi tuskin niidenkään tuotteet kovin hellävaraisia on lähteville hiuksille?). Uskallankohan siis itse värjätä, vai olenko pian kalju sen seurauksena..? Onko teillä kokemuksia esim. vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kellään ole kokemusta/tietoa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää itse kotona "hellävaraisella" harmaat peittävällä kestövärillä (esim. Syoss oil color). En ole ohuthiuksisena huomannut mitään eroa värjääkö kampaaja vai värjäänkö itse. Kampaajat varmaan eri mieltä. Jos olisi paksut hiukset, niin kävisin  kampaajalla. 

Vierailija
4/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kymmenen irtokarvaa kammassa ei ole vielä mikään hiustenlähtö vaan normaalia hiusten uusiutumista. Minä ainakin ole kotiväreillä värjännyt ongelmitta. Seuraat vaan niitä pakkauksen ohjeita huolellisesti.

Vierailija
5/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kymmenen hiuksen lähtö ei ole vielä juuri mitään.

Mikä kilpirauhasen sairaus sinulla on?

Vierailija
6/6 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jää harjaan aina kämmenen kokoinen tuppo. Päähän jää silti paksu tukka. Katso päätä, älä harjaa. Jos tosiaan kaljuunnut, ei kannata ottaa riskiä. Mitä vähemmän käsittelyä, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan