Lue keskustelun säännöt.
Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7429)
Ei oo niin syvää, i niin mustaa, ettei siitä selvitä
Kun mennään läpi helvetin, niin pitele mua kädestä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enkeleitä onko heitä
Yksin kyselen?
Kuljin teitä pimenneitä
Vaan yhtään mä löytänyt en
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Ollaanko enkeleitä toisillemme?
Siipiesi suojaan saanko painaa pään?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaanko enkeleitä toisillemme?
Siipiesi suojaan saanko painaa pään?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli pilpil oli kulkulkul oli pilkullinen paita
Se paita oli sulle oikeen kokone
Ja hetken sä mulle sen oikeen olone
Ei elämästä selviä hengissä