Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (6042)
Mä toivon, että pärjäät yli yön huomiseen, oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että pärjäät yli yön huomiseen, oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen
Mä olen vanttera voimapussi kuin vanha kunnon jukolan jussi oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On laulussani tie se etsii kulkijaa, se sydämiimme vie ja yhteen johdattaa
Tietä suoraa toiset käydä saa, teiden päässä jossain ne toisensa jo saavuttaa.
Tältä tieltä
On aika kääntyä pois
Meidän yhteinen tie
Meidät risteykseen toi
Tuli tuulan tuli tuli tei, emme erkane konsaan ei, mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun, paras aarteeni oot sinä mun
Vierailija kirjoitti:
Yössä äiti valvoo ,äiti valvoo, huolet seuranaan, missä poikansa vain kulkee suojelusta rukoillaan
Sulje silmät pienoinen, uinu onnen unta. Suuri on ja ihmeinen unten valtakunta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuulan tuli tuli tei, emme erkane konsaan ei, mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun, paras aarteeni oot sinä mun
Maista, maista mansikkaa. Vitamiinit siitä saa.
Eilen kun mä tiennyt en lapsi olla sain nauraen....no mulla se ei aina mennyt kylläkään niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maista, maista mansikkaa. Vitamiinit siitä saa.
Tein sulle kotiviinin mansikoista vain, kirsikoista omenoista rakkaus rinnassain
Onko tämä unta vai viinin huumaa?
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun mä tiennyt en lapsi olla sain nauraen....no mulla se ei aina mennyt kylläkään niin.
Ei aina käy niin kuin haaveillaan, en kaikkea saa, en saa milloinkaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä unta vai viinin huumaa?
Mul on nousukiito ja kuuhulluus, ei me olla viinii, mut nyt se saa mut tanssiin
...nyt pojat tanssimaan. Ei sitä tytöt huomaa jos vain lasin reunaa lusikalla kilkutellaan.
Tanssi mun kanssa, tanssi tiukemmin niin kuin Pulp Fictionissa, mutta hurjemmin
Vehnämäen muorikin jo hyppäs tasajalkaa, kun jenkantahti soi Vesivehmaalla
...viimeisen valssin viulu kun veti, työntyivät nuoret uksesta heti, heillä on lempi mulla on peti, penkillä pelimannin...
Lemmen liekki leimahtaa kerran vain.
Tulen liekkiin mä uskoin kerran, hurmaavaan, huumaavaan. Olit ainoani, olit maailmani, olit mielessäni ain.
Vierailija kirjoitti:
Tulen liekkiin mä uskoin kerran, hurmaavaan, huumaavaan. Olit ainoani, olit maailmani, olit mielessäni ain.
Olet playboy, liukas playboy, varma playboy mutta verkkoos tartu en
Mä verkot vetehen
vain lasken laulellen
ja luodolle käyn onkimaan.
Yössä äiti valvoo ,äiti valvoo, huolet seuranaan, missä poikansa vain kulkee suojelusta rukoillaan