Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (6043)
Piirrä mulle tähtikartta taivaan, että löydän luokses
Saapunut luokseni yö on, silmäni luon taivaaseen. Tumma se katto tähtinä tuikkii, on katseensa tutkimaton
Vierailija kirjoitti:
Saapunut luokseni yö on, silmäni luon taivaaseen. Tumma se katto tähtinä tuikkii, on katseensa tutkimaton
Eläköön elämä ja yö ,eläköön tumma taivas ja tähtien vyö
Hetken pienen elämässä onni meidät joskus kohtaa, silloin silmäin loiste, niinkuin päivänpaiste
hetken pienen saa
Vierailija kirjoitti:
Hetken pienen elämässä onni meidät joskus kohtaa, silloin silmäin loiste, niinkuin päivänpaiste hetken pienen saa
On hetki ystävien, on hetki rakkauden
on hetki yksinäisen pienen ihmisen
Siitä tunnet sä ystävän, kun on vierelläs vielä hän, turhat tuttavat luotas ois, hävinneet pian pois
Vierailija kirjoitti:
Siitä tunnet sä ystävän, kun on vierelläs vielä hän, turhat tuttavat luotas ois, hävinneet pian pois
Ei sitä kuitenkaan naamaansa postimerkkiin saa, jotenkin niin turhaa hiki päässä pingottaa
Kun löysin rantein täällä sitten heilut, niin oikeus ja kohtuus tapahtuu. Nääs politiikan kauppamiehet reilut,
sulle suuren viran hommaa eikös juu
Vierailija kirjoitti:
Kun löysin rantein täällä sitten heilut, niin oikeus ja kohtuus tapahtuu. Nääs politiikan kauppamiehet reilut,
sulle suuren viran hommaa eikös juu
Herrat Helsingin on hienoja sä varmaan tiedät sen. Ne on tohtoreita maistereita melkein jokainen ja ne luoda lupaa tuulen tupaa pelkkää sanoissaan
Mä kuljin herrojen kanssa pellon laitaa joo joo ja kuljin pellon laitaa joo mä kuljin pellon laitaa. Nyt lapsen kanssa mä kuljen tietä kaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdet, tähdet enkö mä tulla jo vois. Tähdet, tähdet silloin mun helpompi ois...
Sinun kanssasi, tähtisilmä, minä tahtoisin lähteä. Sinun kanssasi, tähtisilmä, kohti kauneinta tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdet, tähdet enkö mä tulla jo vois. Tähdet, tähdet silloin mun helpompi ois...
Muistin vain kertosäkeen Tähdet, tähdet... ja funtsailin miten ne muut sanat menikään, mutta tuossahan ne taitaa ollakin ekassa kommentissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin vain kertosäkeen Tähdet, tähdet... ja funtsailin miten ne muut sanat menikään, mutta tuossahan ne taitaa ollakin ekassa kommentissa :)
Mistä puskasta nostit pääsi? Taitaa todella olla ekassa kommentissa. Pitäs laulaa välillä jotain uutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä puskasta nostit pääsi? Taitaa todella olla ekassa kommentissa. Pitäs laulaa välillä jotain uutta?
Elämästä niin paljon enemmän irti saa, kun pystyy itselleen myöntää, tää i oo niin vakavaa
Vain elämää, ei sen enempää on kaikki tää, koita ymmärtää
Kas elämä se kaikkein vaikeinta lie sen kun hyvin teet, se kaiken aikasi vie, jos nyt haluat täysillä päästellä, voit kenties elämäsi säästellä
Hei huomenta Suomi hyvin pyyhkii, Sun poikas valvoi taas ja ahkeroi. Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii
Minä tein sen minkä aikamies vain voi.
Tietä suoraa toiset käydä saa, teiden päässä jossain ne toisensa jo saavuttaa