Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (4017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa.
Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiiohoi, puuta ovat miehet nyt ja laivat rautaa.
Me ollaan niin kuin nuo kaksi vanhaa puuta sateen pieksämä
Niin hyvää puuta se on
Mun onneni kukkii kuin omenapuu kevätöissä valoisissa. Ja jos ei tule halla vain, niin kypsyvät hedelmät hyvät. Oi varjele luojani vakainen nyt köyhän omenapuuta.
The gods may throw a dice, there minds as cold as ice, and someone way down here, loses someone dear...
Vierailija kirjoitti:
Mun onneni kukkii kuin omenapuu kevätöissä valoisissa. Ja jos ei tule halla vain, niin kypsyvät hedelmät hyvät. Oi varjele luojani vakainen nyt köyhän omenapuuta.
Katsohan on tuolla puu, se kukkii joka kesäkuu mun pihallain
hän istutti se aikanaan, mä nauroin hänen taimeaan, oksa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mull on kolmen minuutin muna
...pienen pojan haaveet ne ei toteutuneet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mull on kolmen minuutin muna
...pienen pojan haaveet ne ei toteutuneet...
Haaveilla sua kosketin
Vierailija kirjoitti:
On kotiseutu mulla tuolla Perä - Pohjolassa
Sisko, tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma. Kaupunkien valot mulle huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kotiseutu mulla tuolla Perä - Pohjolassa
Sisko, tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma. Kaupunkien valot mulle huutaa.
Antakaa määkin huudan
määkin olen kännissä.
Äiti, en tahdo mennä kouluun. Äiti, saan aina olla yksin... Voi kuinka sattuu, kelle sen kertoisin, syvälle sydämeen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Äiti, en tahdo mennä kouluun. Äiti, saan aina olla yksin... Voi kuinka sattuu, kelle sen kertoisin, syvälle sydämeen sattuu.
The winner takes it all. The loser's standing small. Beside the victory. That's her destiny.
Hei kohtalo, oon iso tyttö jo
Ja mä päätän sen, kenen oon tai en
Pienenä tyttönä minulta pääsi paukku, minä vain katsoin ikkunasta, että mitähän ne hallit haukku.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä tyttönä minulta pääsi paukku, minä vain katsoin ikkunasta, että mitähän ne hallit haukku.
Koira on yksin ja koiraa potuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospas minä koiran saisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospas minä koiran saisin
Oi katsohan, vaari, pientä hauvaa,
mi ikkunasta kurkistavi.
Jospa kysyisit, vaari, tuota hauvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään olla kännissä...
Ryyppäämään, ryyppäämään joka aamu sännätään, ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään...
Rappiolla on hyvä olla
Entinen mieskään ei kaatunut tippaan, juodaan niin paljon kuin tarjoillaan. Markat jos loppuu niin muilta mä vippaan, sen kunniaksi paukut vaan. Kaikilla hieman jo silmäkin loistaa, turha on olla nyt huolissaan. (Irwin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään olla kännissä...
Ryyppäämään, ryyppäämään joka aamu sännätään, ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään...
Rappiolla on hyvä olla
Entinen mieskään ei kaatunut tippaan, juodaan niin paljon kuin tarjoillaan. Markat jos loppuu niin muilta mä vippaan, sen kunniaksi paukut vaan. Kaikilla hieman jo silmäkin loistaa, turha on olla nyt huolissaan. (Irwin)
Tuo tyttö pöytä täyteen vaik rahat on loppu
Me ollaan niin kuin nuo kaksi vanhaa puuta sateen pieksämä