Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti nukkuminen

Pentti 1000v
29.07.2017 |

Näin kuumana kesäpäivänä niin nukkuukos moni alasti??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan nuku vaatteet päällä!

Vierailija
2/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti 1000v kirjoitti:

Näin kuumana kesäpäivänä niin nukkuukos moni alasti??

Olen nukkunut alasti kymmeniä vuosia ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nukkua mieluummin yöaikaan. Mutta alasti kyllä joo, jos se tässä se pointti oli.

Vierailija
4/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asunnossa on ainakin ihan helvetin kylmä enkä osaa nukkua alasti.

Vierailija
5/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun aina alasti kun voin, myös talvella

Vierailija
6/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti aina, jos ei ole yövieraita. Talvellakin. Mihin vaatteita sängyssä tarvitsee? Korjatkaa lämmitys tai muuttakaa uudempaan asuntoon, jos varpaat jäätyvät.

Vierailija
7/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun aina alasti, mutta nyt kun odotan esikoistani tuli mieleeni ikävä aatos, että joudun muuttamaan tapani jahka vauva alkaa ymmärtää asioita. Eikö?

Vierailija
8/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun aina alasti, mutta nyt kun odotan esikoistani tuli mieleeni ikävä aatos, että joudun muuttamaan tapani jahka vauva alkaa ymmärtää asioita. Eikö?

Miksi? itse olen aina nukkunut alasti lapsia on viisi vanhimmat jo aikuisia. Eikä se minun nukkumiseen ole vaikuttanut. Pienet lapset ei alastomasta ihmisestä häiriiny. Isommille vanhempien huone on aina ollut aluetta johon tullaan koputtamalla sisään. On meillä toki lukokkin ovessa joten jos jotain on kesken ei kukaan tule huoneeseen. Ei omaa elämää sopeuteta lasten elämään. Vaan lapset sopeutetaan omaan elämään.

Vierailija
9/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pukeutunut lapsenkaan vuoksi, aamulla vain yöpaita päälle kun nousee ylös, yöllä luikin nakuna vessaan (tästä ehkä pitää luopua kun lapsi teini), mutta alastomuus on meillä luonnollista.

Lapsi kokeili itsekin nukkua nakuna eskari-ikäisenä ja nyt taitaa olla kausi kun pitää yömekkoa muttei alkkareita.

Vierailija
10/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^7 Joudut muuttamaan tapojasi jo, kun pääset laitokselta kotiin. Rinnat vuotaa aluksi maitoa etenkin yöllä ja silloin haluat pitää päällä liivit ja niissä liivinsuojat. Koska jälkivuoto kestää viikkoja ja tamponia ei saa käyttää, joten nukut alushousut jalassa ja valtava side haaroissa. Sitten ne alusvaatteet jo jää hieman tavaksi ja jossain vaiheessa yöpuku tuntuu järkevältä ratkaisulta.

Vierailija
11/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut aina alasti kesät talvet. Lapsiakin on kaksi, joista toinen jo aikuinen. Meillä tosin lapset ovat osanneet arvostaa omaa petiään ja nukkuneet omissa huoneissaan tyytyväisinä ilman minkäänlaisia ongelmia jo pienestä lähtien.

Vierailija
12/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi estäisi nukkumasta alasti? Käyhän sen pienen lapsen kanssa saunassakin. Ihme juttuja taas.

Vierailija
13/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^7 Joudut muuttamaan tapojasi jo, kun pääset laitokselta kotiin. Rinnat vuotaa aluksi maitoa etenkin yöllä ja silloin haluat pitää päällä liivit ja niissä liivinsuojat. Koska jälkivuoto kestää viikkoja ja tamponia ei saa käyttää, joten nukut alushousut jalassa ja valtava side haaroissa. Sitten ne alusvaatteet jo jää hieman tavaksi ja jossain vaiheessa yöpuku tuntuu järkevältä ratkaisulta.

Tuohan kestää vain hetken eikä vaadi tapojen muuttamista.

Vierailija
14/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 vuotta nukkunut alasti ja nukun vastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi