Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain salkun Pirkka-olutta, ja nuori kassatyttö kysyi henkkarit, vaikka olen lähempänä 40v kuin 30v - en taidakaan olla vielä liian vanhan näköinen nuorten mielestä :)

Vierailija
29.07.2017 |

Vielä kun saisin työpaikan, mukavan luonteen, hyvän huumorintajun, sosiaalisia taitoja, hieman varallisuutta ja roppakaupalla itseluottamusta, niin tässähän saattaisi olla vielä saumat nuoreen naisystävään. Mutta nyt on aika sihauttaa ja haaveilla. Kippis!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä,kun Pirkka-olutta ostit. Kai ostit Pirkan halvinta jauhomakkaraakin?

Vierailija
2/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, se oli epävarma vaan uudessa työssään. Pisti varmanpäälle ettei tuu sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika babyface sitten olet. Tai et vain ole ryypännyt tarpeeksi elämässäsi.

Vierailija
4/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha doku kirjoitti:

Aika babyface sitten olet. Tai et vain ole ryypännyt tarpeeksi elämässäsi.

No en mä mikään ammattijuoppo sentään ole. Mutta ilmeisesti melko nuoren näköinen nuor(t)en nais(t)en mielestä?

Ap

Vierailija
5/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka-oluessa on kaupan paras hinta-laatusuhde. En syö makkaraa.

Ap

Vierailija
6/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, se oli epävarma vaan uudessa työssään. Pisti varmanpäälle ettei tuu sanomista.

En ole yllättynyt, että palstalla yritetään tylyttää, jos jollekin miehelle sattuu käymään mukavasti. Kiitos ettet sentään reppanaksi tai ressukaksi minua kutsunut. :)

Ap

Vierailija
7/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typykkä halusi nähdä sun nimen. Kohta lähettää kaveripyynnön. Ja sitten se on menoa. Onneksi olkoon!!

Vierailija
8/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa paitsi juoda myös syödä. Ja ostaa kouluaikojen jälkeen vaatteet aikuisten osastolta.

Vierailija
9/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa paitsi juoda myös syödä. Ja ostaa kouluaikojen jälkeen vaatteet aikuisten osastolta.

Eikö sulla löydy ajallesi parempaa käyttöä edes lauantai-iltana?

Vierailija
10/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyi keväällä Alkossa keski-ikäinen naismyyjä paperit, olen 33. Kun siihen hymyilin ja kiitin kohteliaisuudesta, niin myyjä suuttui ja ärähti, että "niin, sinusta en ollut varma oletko yli vai alle 30, entä sitten!?". Nice.

Vierailija
11/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyi keväällä Alkossa keski-ikäinen naismyyjä paperit, olen 33. Kun siihen hymyilin ja kiitin kohteliaisuudesta, niin myyjä suuttui ja ärähti, että "niin, sinusta en ollut varma oletko yli vai alle 30, entä sitten!?". Nice.

Tämän ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että etenkin naisille on jotenkin kova paikka, jos joku edes kehtaa kuvitella vaikuttavansa ikäistään nuoremmalta. 

Vierailija
12/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tapailisi miestä,joka juo Pirkka-olutta.

Vierailija
13/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Alkossa kysytä alle 25-vuotiaan näköisiltä? Näin ainakin ennen.

Vierailija
14/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla löydy ajallesi parempaa käyttöä edes lauantai-iltana?

Tässä on täysin syrjäytynyt alkoholisoitumassa oleva nelikymppinen mies, joka tuhlaa elämäänsä haaveilemalla asioista jotka ei tuu koskaan tapahtumaan. Sitäkö tässä kannattaa pönkittää sen sijaan että heräisi nyt viime hetkellä hankkimaan oikeasti itselleen elämän.

Vierailija
15/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt, että palstalla yritetään tylyttää, jos jollekin miehelle sattuu käymään mukavasti. Kiitos ettet sentään reppanaksi tai ressukaksi minua kutsunut. :)

Ap

Minusta sä halveeraat asiakaspalvelijaa. Sen kuuluu tehdä tarkastukset ja jopa hymyillä sulle. sama

Vierailija
16/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kassatytöt ihastuvat charmantteihin hopeakettuihin, jotka juovat pirkka-olutta ja kysyvät henkkareita päästäkseen tekemään lähempää tuttavuutta.

Kutsu hänet luoksesi illalliselle ja tarjoa tätä maikkarin ruokasivuilta löytyvää reseptiä. Homma on siinä.

https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/kaksi-reikaa-hk-n-sinisee…

Vierailija
17/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että etenkin naisille on jotenkin kova paikka, jos joku edes kehtaa kuvitella vaikuttavansa ikäistään nuoremmalta. 

Eikä ainoastaan tämän ketjun perusteella. Monelle naiselle on mahdotonta hyväksyä että eivät kaikki miehet rupsahda heti kolmekymmentä täytettyään xD

Tässä ei nyt ole kyse mistään rupsahtamisesta vaan Pirkka-oluesta.

Vierailija
18/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjillä pitää kysyä henkkarit kaikilta jotka näyttää alle 35-vuotiailta.

Mene ja hanki elämä sen sijaan että täällä palstalla haaveilet kassatytöistä.

Vierailija
19/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää jo keski-ikäiset, että nuorten ihmisten (parikymppisten) on vaikea arvioita, onko joku esim. 30 vai 40. Kuitenkin kaupassa on kysyttävä henkkarit kaikilta joiden epäilee voivan olla alle 30.

Vierailija
20/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tapailisi miestä,joka juo Pirkka-olutta.

Kiva tietää. Mä en tapailisi naista, joka ei laita välilyöntiä pilkun jälkeen. Me taidetaan olla liian erilaisia toisillemme.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi