Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla muka jo kauppalista kännykässä? Mä taidan sitten olla jo outo...

Vierailija
29.07.2017 |

Mä nimittäin kirjotan kauppalistan vieläkin ihan perinteiseen tarralappuun ja liimaan sen ostosreissun ajaksi kauppakärryjen työntökahvaan. Siitä sitten välillä tarkistelen, mitä pitikään vielä ostaa. 😆

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puhelimen notes applikaatioon.

Vierailija
42/43 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kauppakassi, peruslista pysyy tallessa ja illalla näpyttelen loput. Seuraavana päivänä tulee tekstari kun saa käydä noutamassa valmiit ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei missään tapauksessa puhelimeen, ei, ei, ei. Puhelinta toljottavat ihmiset näyttävät typeriltä. Mulla on paperinen kauppalista taskussa ja tarkistan muutaman kerran, että muistinko kaikki joltain tietyltä alueelta. Prisma on niin inhottavan suuri kauppa, että ei viitti ilman listaa yrittää, kun jos se juusto unohtuu ja kassalla huomaa sen, niin ärsyttää palata sinne puolen kilsan päähän kärryjen kanssa puikkelehtimaan. 

Mä laitan aina listaan ostokset siinä järjestyksessä, missä ne kaupassakin on. Prismassa en järjestystä muistais, mutta S-marketissa muistan. Yleensä järjestys on: hedelmät ja vihannekset, keksit, leipä, juusto ja leikkeleet, liha, jogurtti ja maito, pakasteet, juomat, hygieniatarvikkeet....

Kiva, että en ole ainut lappuineni. 🤗 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän