Miksi jo toka-kolmosluokkalaisilla tytöillä pitää olla niin paljastavia vaatteita? Tiukkaakin tiukemmat legginsit tai minishortsit...
Itse äitinä kauhistelen tätä suuntausta. Itse en ole koskaan antanut oman tyttöni pukeutua tuollaisiin vaatteisiin. Lapsella kun kavereita käy, niin heillä on tuollaisia asuja näkynyt. 😕
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Mun tytöt saavat aina ulkoillessaan juosta, kiipeillä, tanssia, hyppiä, liikkua miten tykkäävät. Ei ole pitkä mekko häiritsemässä, ei ole takapuoli vilkkumassa, eivätkä näyttämäsi pieruverkkarit putoamassa jalasta. Leggingsit pysyvät myös hoikan tytön päällä!!!
Collegehousuissa on yleensä kiristettävä naru vyötäröllä. Laitatko legginsit myös hoikan pojan päälle vai mitä pojalle laittaisit?
Niin totta, että legginssit ovat ainoa vaate, joka pysyy hoikan tytön päällä. Toki myös farkut, mutta ne liian kuumat kesällä. Ovatko tyttösi lihavia, kun pystyvät käyttämään pieruverkkareita?
Ja pieruverkkareissa persvaon vilkkuminen siis ap:n mielestä hyvä juttu?
Vierailija kirjoitti:
J A Uhojärvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J A Uhojärvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äitinä kauhistelen tätä suuntausta. Itse en ole koskaan antanut oman tyttöni pukeutua tuollaisiin vaatteisiin. Lapsella kun kavereita käy, niin heillä on tuollaisia asuja näkynyt. 😕
Säälin sinua ja lapsiasi. Kyseessä on vain muoti.
Niin miksi sitten pitää mennä aina viimeisimmän muodin mukaan? Sitä mä en ymmärrä. Itsellenikin ostan aina mahdollisimman ajattomia vaatteita. Miksi siis pukisin lapseni viimeisimmän muodin mukaan? 🤔 Ap
Eli haluat lapsistasi koulukiusattuja. Kivat sulle.
No ei ainakaan vielä oo joutunut koulukiusatuksi. Juurihan aloituksessakin sanoin, että kyllä hänellä ja meillä kavereita käy kylässä. Vaikka ei ihan samaan pukeutumismuottiin heidän kanssaan ole mennytkään. Ap
Mistä tiedät etteivät ole jo kiusattuja. Sitä piilotellaan joskus vuosia. Olet ilkeä äiti.
Monilla pojilla se persvako tosiaan näkyy. Mut sehän on tietty susta ok...
Ap on oikeasti limainen 60v. Reijo-vaari Utsjoelta. Stop trolling!
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän turhan neuro leggingsejä kohtaan ensiajattelulla, mutta kun mietin isännän tyttären pukeutumista...äitiltään peritty tyyli: näyttää jo sellaiselta pikkuhorolta minishortseissaan ja leopardikuosisessa narutopissaan, sopivasti vielä hiuksetkin värjätty vihreäksi latvoista ja kantaa käsilaukkua..ikää 9v. Miltähän näyttää kun on 13? Senverran pieni tyttö kuitenkin on, että kiipeilee ja remuaa sitten meillä ollessaan, niin leggingsit ei kauaa kestä ehjänä, kun niissä alkaa olemaan peffan saumassa reikiä, koska ovat juuri niin tiukat että oikein vinkuu päällä. Sellaiset be kuulemma kuuluu olla, ei mitkään lököt. Toivottavasti ei koskaan mikään pedari puutukkaan tyttöön kaupungilla, kun koulut alkaa.
"isännän tyttären"
Kertoo kaiken jos tää on ap….Onko sun mies sun isäntä?
8-vuotiaan leggarit (kuten joku linkitti ne tähtikuvioiset) tunikan tai T-paidan kanssa onkin suoraan rinnastettavissa leopardikuosiseen narutoppiin ja vihreisiin hiuksiin.
Järkyttävää että kutsut ilmeisesti tytärpuoltasi minihoroksi.
Olen varma, että tyttösi saavat pahoja traumoja sinun häiriintyneisyytesi takia.
Ei hyvää päivää mikä ketju, itselläni on 9-vuotias tyttö ja minulle ei kyllä ole tullut mieleenkään että joku voisi ajatella legginsseistä tuolla tavoin.. tai lyhyistä mekoista /shortseistakaan. Ymmärrän että on jotain pedofiileja joo, mutta että miksi ei-pedofiilitkin seksualisoivat jonkun pienen tytön pukeutumista? Juuri tänään kun oli kuuma päivä, lähti tyttö hihattomassa rantamekossa ulos naapurin poikien kanssa leikkimään pihalle... olivatpa kerran bikineissä myös vesisotaa... Tää ketju menee mulla totaalisesti yli hilseen. Olisko mun pitänyt laittaa helteellä sille päälle kaapu ja burka? Ja joo, ei munkaan tytöllä perse näy, mutta en ikinä silti ole ajatellut hänen pukeutumista tuolla tavoin seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää mikä ketju, itselläni on 9-vuotias tyttö ja minulle ei kyllä ole tullut mieleenkään että joku voisi ajatella legginsseistä tuolla tavoin.. tai lyhyistä mekoista /shortseistakaan. Ymmärrän että on jotain pedofiileja joo, mutta että miksi ei-pedofiilitkin seksualisoivat jonkun pienen tytön pukeutumista? Juuri tänään kun oli kuuma päivä, lähti tyttö hihattomassa rantamekossa ulos naapurin poikien kanssa leikkimään pihalle... olivatpa kerran bikineissä myös vesisotaa... Tää ketju menee mulla totaalisesti yli hilseen. Olisko mun pitänyt laittaa helteellä sille päälle kaapu ja burka? Ja joo, ei munkaan tytöllä perse näy, mutta en ikinä silti ole ajatellut hänen pukeutumista tuolla tavoin seksuaalisesti.
Niinpä. Säälittää aina nähdä lapsia, jotka kulkevat paksuissa syysverkkareissa ja hupparit päällä kesähelteelläkin, kun muut lapset pitävät shortseja ja t-paitaa, kuten kuuluukin kesällä.
Siinä vasta ihanteellinen äitipuoli.