Miksi jo toka-kolmosluokkalaisilla tytöillä pitää olla niin paljastavia vaatteita? Tiukkaakin tiukemmat legginsit tai minishortsit...
Itse äitinä kauhistelen tätä suuntausta. Itse en ole koskaan antanut oman tyttöni pukeutua tuollaisiin vaatteisiin. Lapsella kun kavereita käy, niin heillä on tuollaisia asuja näkynyt. 😕
Kommentit (91)
Hyi kun mua ällöttää ajatella että joku toinen äiti katselee mun pieniä lapsia ja näkee heissä jotain paljastettavia "muotoja" 🤢
Entäs pojat? Tuossa lähikentällä lauma poikia lyhyissä shortseissa ja hihattomissa paidoissa potkimassa palloa, joku oli riisunut paitansa kokonaan. Hui kauhistus? Vai ovatko vaan reippaita ja urheilullisia? Koska ovat poikia?
Vierailija kirjoitti:
Te leggingsejä puolustelevat - on ihan järkyttävän kauheaa kun 12-vuotiaalla näkyy kamelinvarvas!
No kuuluuko se sulle? Ei niin millään lailla.
Miksi seksualisoit pienet tytöt? Pienet tytöt on perinteisesti puettu jalat paljastaviin mekkoihin esim. Shirley Temple, röyhelöiset helmat, jotka eivät olleet alushousuja pidemmät.
Mä puen pojat aina kesät talvet pitkähihaisiin ja -lahkeisiin, ettei vaan muodot näy. Niin, kyllä poikiakin pitää suojella tyypeiltä jotka kyylää lapsia sillä silmällä. Niinkuin AP.
Ap onko sun nimikirjaimet M.R? Pelkäät pedareita, koska omassa lapsuudenkodissasi eivät asiat olleet hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun mua ällöttää ajatella että joku toinen äiti katselee mun pieniä lapsia ja näkee heissä jotain paljastettavia "muotoja" 🤢
Oikeastaan mun käy sääliksi teitä vanhempia, jotka annatte lastenne pukeutua näin paljastavasti, esim legginsseissä näkyy pikkuhousujenkin rajat läpi. Siis jos teidän lapsillenne jotain käy, kun tuon ikäiset saavat vielä liikkua kaupungilla todella vapaasti ilman aikuisten valvontaa.
Ette tiedäkään, miten sairaita tyyppejä tuolla kadulla voi tulla vastaan, eikä pienellä lapsella ole mahdollisuutta puolustautua.
Ehkä mä oon ylisuojeleva vanhempi, mutta parempi niinkin kuin se että joku tekis pahaa mun lapselle. Ap
Kesähelteillä paksuissa collegehousuissa?
Sääliksi käy ap:n lapset 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä puen pojat aina kesät talvet pitkähihaisiin ja -lahkeisiin, ettei vaan muodot näy. Niin, kyllä poikiakin pitää suojella tyypeiltä jotka kyylää lapsia sillä silmällä. Niinkuin AP.
No poikien vaatteet ovat luonnostaankin löysempiä. Mikä on mun mielestä hyvä juttu.
Tuo haalari on varmaan tosi kiva riisua aina wc-käynnin yhteydessä. Collegehousut kesäkuumalla on hirveän kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mun käy sääliksi teitä vanhempia, jotka annatte lastenne pukeutua näin paljastavasti, esim legginsseissä näkyy pikkuhousujenkin rajat läpi. Siis jos teidän lapsillenne jotain käy, kun tuon ikäiset saavat vielä liikkua kaupungilla todella vapaasti ilman aikuisten valvontaa.
Ette tiedäkään, miten sairaita tyyppejä tuolla kadulla voi tulla vastaan, eikä pienellä lapsella ole mahdollisuutta puolustautua.
Ehkä mä oon ylisuojeleva vanhempi, mutta parempi niinkin kuin se että joku tekis pahaa mun lapselle. Ap
Siinä ei tiedätkö ne vaatteet merkitse mitään jos se sairas yksilö osuu kohdalle. Tapahtuu noita talvisinkin valitettavasti.
Sinänsä ei tosin osunut kun asumme maalla, tyttö 8 v ei kulje itsekseen kuin kouluun ja harrastuksiin alle 1km päähän. Legginsejä, capreja ja shortsejakin käyttää.
No kyllä meillä hellekeleillä mekkojakin pidetään, mutta säädyllisen pituisia. Ei sellaisia, joiden helma on puoli metriä polven yläpuolella. Eli en ole tukahduttamassa lastani kesähelteillä. Ap
siksi koska vinoon kasvatus alkanut, eli junteilla tärkeää MILTÄ TYTTÖPENSKA NÄYTTÄÄ, EI SE MITÄ HÄN OSAA TAI MISSÄ HÄN ON TAITAVA.
Myöhemmin kärsivät masiksesta, rupsahdus on maailmanloppu jne
OVAT ONNETTOMIA LISÄKSI.
MUISTATTEHAN ETTÄ TUTKITUSTI ONNELLISIMPIA OVAT TEINIPOJAT JOTKA PUKEUTUVAT MITEN SATTUU. KOSKA TÄRKEINTÄ EI OLE SE, ETTÄ NÄYTTÄÄ HOUKUTTELEVALTA OBJEKTILTA .
Täytyy olla provo. Legginsit ovat mukavimmat housut mitä voi kesällä pitää. Eivät ole liian kuumat ja mahdollistavat kaikenlaisen liikunnan. Niissä on vaikka heittää spagaatin kun siltä huvittaa ilman, että housut kinnaavat jostakin. Lahket eivät myöskään tartu oksiin jos kiipeillään puussa. En ole KOSKAAN ajatellut niitä mitenkään seksuaalisina vaatteita lapsella, vaan nimenomaan lastenvaatteena. Itsehän ei aikuisena sellaisia käytäkään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meillä hellekeleillä mekkojakin pidetään, mutta säädyllisen pituisia. Ei sellaisia, joiden helma on puoli metriä polven yläpuolella. Eli en ole tukahduttamassa lastani kesähelteillä. Ap
Esim. tämän tyylisiä, jos haluatte että vielä kuvan avulla selvennän asiaa. Ap
https://www.google.fi/search?q=tytt%C3%B6jen+mekko&rlz=1C9BKJA_enFI689F…:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele; meidän 8kk ikäinen tyttö oli IHAN NAKUNA tänään uimarannalla 😱😱
Nii'in? Uimarannallehan se on sopiva asuste. Ei kaupungille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin eli mekko on parempi vrt tunikaan ja leggareihin?
Meidän tytöt käyttävät lökäverkkareita vain jossain urheilussa. Tyylikkäät leggarit voi yhdistää mekkoon ja tunikaan. Oikeasti, sun housujen kanssa on pakko pitää jotain virttynyttä t-paitaa. Helsingissä lapsillakin on jotain tyyliä.
Leggarit vastaavat 1970-80-lukujen sukkahousuja! Ei sen kummempaa. Vain kehittyneempi ja mukavampi versio päällä. Käytätkö myös sukkahousuja vain löysänä versiona? Vai ai niin, ei teillä varmaan käytetä niitäkään. Vain pieruverkkareita.
Mitä h elvetin " muotoja"?