Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat ovat kauniimmat, helpommat ja miellyttävämmät kuin isot rinnat.

Vierailija
29.07.2017 |

A, b,c , D kupit parhaita.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat voi aina pienennyttää kiinteiksi teinitöpöttimiksi ;)

Vierailija
42/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ovat. Ja liivitkin voisi ostaa jotain alelaarista. Nimim. G-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme joitain pienirintaisia vaivaa kun koko ajan tekevät keskusteluja siitä miten isot rinnat on kamalat ja paljon huonommat kuin pienet? Yhdenkin keskustelunavaajan mukaan isorintaiset puhuvat aina rinnoistaan mutta vähän eri fiilis tulee kun tätä palstaa lukee. Itse olen pienirintainen myös mutten ymmärrä.

Vierailija
44/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.voice.fi/ilmiot/a-142183

Tässä tutkimustulosta. Naisella saa kuitenkin olla rinnat, kun c-kuppi on ihanteellinen.

Vierailija
45/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen pienet rinnat. Mutta raskausaikana kasvoivat. Ja jäi niitä kilojakin muutama, joten tissitkin jäi isommiksi. Paljon mieluummin olisin pitänyt ne pienet. Niin helpommat näihin isompiin verrattuna. Ennen pystyi olemaan helposti ilman liivejäkin. Nyt on pakko tunkea liivit päälle, etteivät tissit roiku.

Ja tämä ei ole mollaista ketään kohtaan, vaan henkilökohtainen mielipiteeni

Vierailija
46/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan ja häpeän mun isoja roikkuvia D-kupin utareitani :( Ne jäi tällaisiksi raskauksien jälkeen (3), toki painoakin tuli lisää, olin ennen tosi hoikka. Nyt ihan normaalipainoinen, mutta noi kamalat riipputissit saa mut näyttämään ihan kauhealta tankilta :( Ahdistelen tätä asiaa ihan päivittäin, aamusta iltaan. Häpeän tissejäni niin, etten halua mieheni edes näkevän niitä, saati koskevan niihin. Fantasioin jonkun ison leipäveitsen ottamisesta ja utareen katkaisemisesta, oikeasti. Haluaisin leikkaukseen, mutta se varmaan maksaa niin paljon, ettei tule tapahtumaan :( Voiskohan päästä kunnallisen piiriin, kun nää kuitenkin aiheuttaa mulle myös niskajäykkyyttä ja sen myötä jännityspäänsärkyä. Asiaa ei auta yhtään se, että tiedän tämänkin ketjun perusteella kaikkien poikkeuksetta ällöävän juuri tämänkaltaisia rintoja.

Vierailija
47/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten rintojen suurennusleikkauksia tehdään, jos ne isot rinnat olisi kaikkien mielestä kamalat? Ne voivat olla myös upeat monen mielestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi