Pienet rinnat ovat kauniimmat, helpommat ja miellyttävämmät kuin isot rinnat.
Kommentit (47)
Oma henkilökohtainen mielipide miehenä on että pienet rinnat naisella on nätit. Ei isoissakaan mitään vikaa ole, mutta pienet ovat sirot ja kauniit. Älkää suotta olko isojen rintojen perään :)
Itselläni on E-kuppi ja mielelläni menisin leikkaukseen . ihannoin aina kavereiden rintoja, kun ne ovat niin kauniit.
No miksi edes pitää vertailla? Mistä ap tietää isoista rinnoista mitään, kun sulla ei sellaisia ole.
Ei mulla ole tarvetta kertoa mitä on omistaa pienet rinnat, kun ei ole kokemusta(kuinalle 12v. ). Nuoresta asti hävennyt rintojani, mutta vihdoin aikuisena ne oppinut hyväksymään. Onko ihme, että ala-asteikäiset häpeävät rintojaan, kun aikuisten asenne on tuo.
Jokin niissä pienissä rinnoissa kuitenkin tuntuu häiritsevän, kun niitä pitää jatkuvasti ylistää ja samalla haukkua isoja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jokin niissä pienissä rinnoissa kuitenkin tuntuu häiritsevän, kun niitä pitää jatkuvasti ylistää ja samalla haukkua isoja rintoja.
Kuin myös. Sitä samaa ihmetten, että miksi täällä mollataan pieniä rintoja :D joku niissä tuntuu häiritsevän. Ole hiljaa kateellinen riipputissi :D katso kommentteja ja mieti , kummista pidetään .
Itse en kyllä pidä c- tai d-kupin rintoja pienenä.
Niin on. Eikä ole kipuja. Harmi että mulla on isot ja painavat.
Vierailija kirjoitti:
Isolla utaremammalla meni tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan isoja rintoja. Ne ovat rumat ja ei voi kovin pieni rasvaprosentti olla jos lollottimet on D ylöspäin, tosin mitenpä se rasvaprosentti pienenisikään kun kaikki liikunta on melkeen mahdotonta sellaisten kanssa.
Itselläni on keskikokoiset ja voisin mieluusti ottaa pienemmätkin.
Naiseuteni ei ole kiinni rintojen koosta niinkuin jotkut täällä jo kerkisivätkin mainostaa että miehiä piisaa jne.... Miehiä piisaa ihan varmasti hyvällä kropalla enemmän, kuin jätti lollottimilla.
Että ihan tyytyväinen olet kroppaasi mutta silti pitää ilkeään sävyyn kirjoittaa jättilollottimista ja lihavista isorintaisista.
Suosittelisin myös biologian tuntia, sillä rinnat koostuvat muustakin kuin rasvasta. Oma rasvaprosentti n. 21, kuppikoko e-f. Urheilua eivät rintani ole estäneet, takana useita maratoneja sekä paljon muuta urheilua. Olen tyytyväinen rintoihini ja ihan varmasti olisin tyytyväinen, vaikka ne olisivat pienmmätkin, koska ilman leikkausta asiaan on todella vaikea vaikuttaa. Parempi siis hyväksyäitsensä sellaisena kuin on.
Ihan turhaa kiistelyä makuasioista.
Ja sulla ap on 100% varmasti pienet rinnat.
Tiedetään. Itsellä isot lollottimet eikä kukaan mies kiinnostu.
Minulla on isot rinnat ja miehet ovat kyllä kovasti tykänneet.
Nuorena c-kuppi nyt e. Aina on ihailijoita riittänyt. Ehkä johtuu muusta kuin tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan isoja rintoja. Ne ovat rumat ja ei voi kovin pieni rasvaprosentti olla jos lollottimet on D ylöspäin, tosin mitenpä se rasvaprosentti pienenisikään kun kaikki liikunta on melkeen mahdotonta sellaisten kanssa.
Itselläni on keskikokoiset ja voisin mieluusti ottaa pienemmätkin.
Naiseuteni ei ole kiinni rintojen koosta niinkuin jotkut täällä jo kerkisivätkin mainostaa että miehiä piisaa jne.... Miehiä piisaa ihan varmasti hyvällä kropalla enemmän, kuin jätti lollottimilla.
Että ihan tyytyväinen olet kroppaasi mutta silti pitää ilkeään sävyyn kirjoittaa jättilollottimista ja lihavista isorintaisista.
Suosittelisin myös biologian tuntia, sillä rinnat koostuvat muustakin kuin rasvasta. Oma rasvaprosentti n. 21, kuppikoko e-f. Urheilua eivät rintani ole estäneet, takana useita maratoneja sekä paljon muuta urheilua. Olen tyytyväinen rintoihini ja ihan varmasti olisin tyytyväinen, vaikka ne olisivat pienmmätkin, koska ilman leikkausta asiaan on todella vaikea vaikuttaa. Parempi siis hyväksyäitsensä sellaisena kuin on.
Paras kommentti koko ketjussa, ei ilkeillä kumpaankaan suuntaan. Parasta on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Kommentin nro 38 kirjoittaja korjaa: Ketjuhan oli pienirintaisten ylistystä, mutta paras mielipide aiheesta yleensä on, että pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Hei vaikuttaa aika paljon se ympärysmitta! Ihan eri asia joku 70d ja 80d. Ja tuo ympärysmittakaan ei täysin kerro onko läskiä vai ei. Mun koko on 75f ja ei nämä mitkään jätit ole, ei todellakaan, sanoisin, että keskikokoa. Koko ajan näen paljon isompia rintoja. Ja ei muuten juuri riipukaan, vaikka ikää on ja kolme lasta imetetty.
Pitäisikö naisella sitten olla pienemmät rinnat kuin miehellään? Miksi nykyään inhotaan suurempia rintoja? Mikä niissä on niin kamalaa? No, en enää ihmettele, miksi en kelpaa kenellekään pitempiaikaiseksi seuraksi, kun mulla on L-kupin rinnat ja olen roteva sekä 170 cm pitkä. Anteeksi, kun oon olemassa. Tällaista oloahan varmaan halusitte mulle.
Missä voin asentaa tällaiset a-kupin rinnat?
Mulla on jäänyt päälle h-kupin rinnat ja nää näyttävät kieltämättä hassuilta verrattuna muuhun kehooni. Ihan kuin joku olisi vaan räkäisesti nauranut, että; "annetaan tälle tosi siro kaula, olkapäät ja kädet, mutta ruho karjalaismummon."
Rakastan pieniä rintojani. Ennen ihannoin isoja, mutta koska olen hoikka, niin miehetkin ovat sanoneet, että hoikassa vartalossa pienet näyttävät paremmilta.Ja itsekin olen samaa mieltä.